Hallo, dit is mijn eerste post op dit forum. Sinds deze zomer ben ik samen met mijn vriendin wat beginnen experimenteren met drugs. Eergisteren was het tijd voor mijn eerste keer LSD, en dit liep helemaal anders dan verwacht.
We hadden eerst 2 tripjes gekocht, er ieders eentje genomen rond 14h. 3 uur later voelden we nog niets. In het zak gezet dus. Toevallig kwamen een paar vrienden langs die lsd op zak hadden. Lichtje tripjes, ongeveer 60µg. Ze hadden er 3 genomen de dag ervoor en waren er redelijk goed op gegaan. Mijn vriendin en ik hadden er ieder 2 van gekregen rond 17h. Een tijdje later was zij al goed op weg, bij mij deed het nog niets. Ik dacht gewoon ff wachten, maar 2 uur later voelde ik nog altijd weinig.
Ik merkte wel dat er 'iets' van effect was, alles leek lichtjes 'onwezelijk', een beetje het gevoel dat je hebt na een nachtje feesten en dan niet slapen en overdag de stad doorwandelen. Maar boven alles voelde ik me vooral moe. Naar wat ik had opgezoch zou iemand die een hogere tolerantie heeft aan lsd bij een kleine dosis zich minstens energiek gaan voelen. Nou ik had het gevoel dat ik zo kon gaan slapen, zat tussendoor wat te geeuwen en te suffen.
Concentreren ging nog oke, ik had nog een hele video liggen bewerken op de computer, muziek draaien (waar de rest al lag te trippen op de milkdrop visuals op TV keek ik gewoon rustig toe).
We zijn toen naar het park geweest rond 19h. Daar heb ik nog 1 tripje bijgenomen, een uurtje later deed ook dit niets. Nog 2x een puntje ketamine gesnoven ook, maar zelfs daar voelde ik niet zoveel van. rond half tien gingen we terug naar huis omdat het koud werd, onderweg voelde ik even de ket werken, maar tegen dat we thuis waren was dit ook grotendeels weer weg. Toen ik naar de wc ging en me genoeg concentreerde kon ik een beetje de texturen in mijn omgeving zien 'golven', en als ik mijn ogen sloot kon ik gemakkelijker beelden voor mijn geest halen dan normaal, maar dit werd snel te vermoeiend en ik kreeg er wat hoofdpijn van.
Ik heb dan nog verder aan de video gewerkt maar was al gauw te moe om nog iets te doen, had ook wat buikpijn gekregen, en ben dan rond 1u schat ik maar gaan slapen. Eerst ging dat niet door de buikpijn, maar na wat rare houdingen aannemen en woelen was dat ook weg, ik denk dat ik rond half 2 wel sliep.
Nadien opgezocht, blijkbaar is het toch echt bijna onmogelijk om op LSD rustig te slapen tenzij je super oververmoeid bent (wat ik niet was)
Dus ik vroeg me af of iemand ooit soortgelijke ervaringen heeft gehad?