Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD + zopliclone

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD + zopliclone

Berichtdoor Special K » zo nov 27, 2011 1:17 am

~500-700µg's ver (onbekend spul er ook door dus wt nimeer exact wat)

Nu terug thuis na echt een 10tal uur trippen , 2 zolpiclones geneemt voor het slapen, en damn ondertussen brachten ze m'n trip (visuals-zijde dan), terug als een cataaaapult naarboven
"the magic" als je weet wat ik bedoel ??

Iemand hier nog ervaring mee?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + zopliclone

Berichtdoor Sublimo » zo nov 27, 2011 3:47 am

Wel met lormetazepam, uren na mijn trip. Was ontzettend gaaf.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD + zopliclone

Berichtdoor Special K » zo nov 27, 2011 12:47 pm

Sublimo schreef:Wel met lormetazepam, uren na mijn trip. Was ontzettend gaaf.


Moet ik ook eens proberen :rock:

Heb 15mg zopiclone genomen in de afterglow van myn trip, moet zeggen dat dit het nog veel plezanter maakte en nog een extra dimensie gaf ;D

(Hiermee bedoel ik dan de zogenaame Z-drug (zolpidem,zopiclone,...) "high" + LSD.)

Vraag me af of deze te combineren vallen, en hoe het zou zijn moest je ze tegelijkertijd innemen , zou de mental trip zwaar verminderd worden?

K :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner