Niemand schreef:
Maar jij hebt het dus als positief ervaren, de keren dat het "lukte"? Is de zegel oplossen in water niet makkelijker in verband met doseren? Dan weet je in ieder geval dat twee keer dezelfde eenheid water, dezelfde hoeveelheid LSD is.
Gr
Pas op met zegels oplossen in water!!!! LSD lost niet goed op in water en kan er eigenlijk ook niet goed tegen. Het molecuul gaat ervan "kapot".
Ik las net een oud topic (uit 2013
) van iemand die geen zin meer had in zegels in z'n bek. Dan is het mogelijk om ze in een beetje demiwater op te lossen. Heel goedkoop en makkelijk verkrijgbaar. Maar ook voor demiwater geldt, dat je het niet te lang moet laten staan. Dit is misschien een oplossing als je niet van zegels houdt, maar er gaat nog steeds een deel verloren.
Dit is natuurlijk extra zonde bij microdoseren. Ik heb gewoon even gegoogled, en daar kwam dit naar boven.
https://thethirdwave.co/volumetric-lsd/Het klinkt allemaal redelijk, en is niet te moeilijk.
Ik wil wel nog zeggen dat ik zelf het fijne er niet precies van weet. Dus ga niet blind op mijn advies af. Het is ook maar een link, die ik op internet vond
Ben nu wel beetje benieuwd naar je microdosing ervaring, ik hoop dat t lukt in elk geval.