Tripper schreef:Dat had je beter in alcohol kunnen doen. Nooit in water doen.
- TiKHAL [ Tryptamines i Have Known and Loved ] by Alexander ShulginOh yes, and often overlooked, there may be only an infinitesimal amount of chlorine in treated tap water, but then there is only an infinitesimal amount of LSD in a typical LSD solution. And since chlorine will destroy LSD on contact, the dissolving of LSD in tap water is not appropriate.
Trippie schreef:Wel, ik weet niet hoeveel er nu juist is verloren gegaan, maar alleszins niet alles, want ik was toch zeker aan het trippen.
edit: Het was trouwens geen kraantjeswater, maar een flesje chaudfontaine, voor wat het uitmaakt (zit volgens mij minder chloor in dan in kraantjeswater) en het heeft <10u in een donkere kast gestaan, op kamertemperatuur.
daywalker schreef:er zal vast geen 100 of 200 mics opzitten, dus...
Trippie schreef:getest op ~370µg.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:daywalker schreef:er zal vast geen 100 of 200 mics opzitten, dus...Trippie schreef:getest op ~370µg.
onix9 schreef:Je kunt de microdot ook gewoon op moment van gebruik fijn pletten met een pasje bv, om er vervolgens
2 lijntjes van te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten