Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Berichtdoor Niemand » ma nov 26, 2018 12:39 pm

Ik heb eindelijk goeie acid weten te bemachtigen en ben begonnen met microdosen. Er is alleen een (psychisch) probleem opgedoken, namelijk dat ik het erg vreemd om het in te nemen zonder iets te "voelen" omdat ik LSD associeer met alles wat komt kijken bij wat hogere doseringen. Dus kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik meer genomen dan de bedoeling was, plusminus 30 ug. Voor mijn gevoel heb ik te weinig genomen als ik niks bewust voel en heb ik een bevestiging nodig dat het werkt door het te voelen. Op deze manier werkt microdosen natuurlijk niet.

Ik ben vreemd, ik weet het. Maar is dit herkenbaar bij iemand?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Berichtdoor Jmths » ma nov 26, 2018 5:16 pm

Dat dus, uiteindelijk zal iedereen een keer tegen zijn of haar eigen grenzen aanlopen. Niets mis mee zolang je het ziet aankomen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Berichtdoor Italiano » ma nov 26, 2018 11:13 pm

Niemand schreef:Ik ben vreemd, ik weet het. Maar is dit herkenbaar bij iemand?

Nee hoor, valt wel mee, heb vaak hetzelfde gehad als jij, ik herken het dus wel :)
Heb alleen te vaak ondervonden dat ik hierdoor werd afgeleid door de LSD ipv enhanced in m'n dagelijkse bezigheden...tegenwoordig vind ik het makkelijker om "te weinig" (lees: microdose ;) ) te nemen en daarin te kunnen berusten. Ik herken het effect alsnog wel, niet zozeer in bepaalde duidelijke visuele effecten, maar meer in de wat subtielere, zoals meer in een flow zitten, je hebt een dag dat alles lekker loopt etc. Maar je bent net begonnen met microdosen als ik het goed begrijp? Dan snap ik het ook wel als je nog een beetje aan het aftasten bent wat welke dosis met je doet. Deed ik ook in het begin :)

Kan de reacties van de twee boven me ook wel begrijpen. Denk dat het eraan ligt aan wat je intentie is? Wil je wel echt microdosen of is het meer een excuus om vaker LSD te kunnen nemen? (en dan "bewust de LSD te kunnen voelen")
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Berichtdoor Niemand » ma dec 17, 2018 11:57 am

Dank voor de reacties. Appreciate it.

Ik doe het echt om te microdosen vanwege de bekende voordelen van het microdosen. Ik ben nu inmiddels een paar weken verder en moet helaas constateren dat ii tot dusver niet heb kunnen profiteren van de microdoosjes omdat ik toch telkens weer de verleiding niet kqn weerstaan om nét iets meer te nemen dan de bedoeling is. Pakweg tussen de 40-50 ug en af en toe zelfs wat meer op een dag dat ik verder weinig "te doen" heb. Ik ga dan niet hevig lopen trippen, maar voeg net wat meer kleur en pret aan de daf toe. En tering wat werkt het daar goed voor zeg.. maakt het extra lastig om te weerstaan.

Ik vind het een erg lastige opgave waarover ik op het internet geen andere lotgenoten heb gevonden..
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Moeite met microdosen: verleiding te groot ?!

Berichtdoor Gaia » ma dec 17, 2018 1:06 pm

Ik vind het lastig om te microdosen met cannabis. Daarom maak ik met mezelf een afspraak, ik plan van te voren al een datum in waarin ik onbeperkt mag gebruiken van mezelf. Hetzelfde doe ik met shrooms. Als ik in de microdose steeds te veel shrooms gebruik kan ik daarna niet meer helemaal uit mijn bol doordat ik te veel tolerantie heb ingebouwd.
Ik ben wel steeds op zoek naar andere middelen met ongeveer een vergelijkbaar effect om maar niet tegen de tolerantie aan te lopen. Ik gebruik ook graag Kratom maar daar went je lichaam zo snel aan. *helaas*
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron