Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Naar een trip toe leven.

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Niemand » ma mei 26, 2014 3:28 pm

Ik ga over anderhalve week flink trippen na een pauze van iets van 2 jaar. Ik kan aan niks anders denken. Net alsof ik echt op vakantie ga ofzo. Ik heb steeds de drang om tripreports te lezen en informatie op te zoeken. Ben ook erg bezig met de setting en voorbereidingen. Zo erg dat ik bang ben dat het straks alleen maar kan teleurstellen.

Hoe ervaren jullie de periode naar en trip toe?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Prototype » ma mei 26, 2014 3:32 pm

Ik herken het wel een beetje.
Heb soms echt veel zin om te trippen en ik denk er wel meer aan als het bijna zo ver is. :p
Na 1 keer in een mindere setting te hebben getript zorg ik voortaan altijd voor een goede setting, dus daar ben ik dan ook mee bezig.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Hassan » ma mei 26, 2014 3:46 pm

ik weet vaak niet ver van te voren dat ik ga trippen. vaak haal ik een tripmiddel in huis voor als het ''goede moment'' aanbreekt. zoals een vriend die tegen je zegt om een avondje in de bossen te gaan zitten met een kampvuurtje omdat het lekker weer is. dan snel eten en drinken en andere benodigdheden halen en een tripmiddel meenemen. gewoon lekker spontaan dus
Hassan
Offline
 

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Niemand » ma mei 26, 2014 3:53 pm

Ano schreef:ik weet vaak niet ver van te voren dat ik ga trippen. vaak haal ik een tripmiddel in huis voor als het ''goede moment'' aanbreekt. zoals een vriend die tegen je zegt om een avondje in de bossen te gaan zitten met een kampvuurtje omdat het lekker weer is. dan snel eten en drinken en andere benodigdheden halen en een tripmiddel meenemen. gewoon lekker spontaan dus


Bij mij gebeurt het ook heel vaak "spontaan". Maar meestal is dat als ik niet kan wachten tot de geplande datum. Dat zijn wel meestal de wat mindere trips, is mijn ervaring.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Hassan » ma mei 26, 2014 3:56 pm

Niemand schreef:
Ano schreef:ik weet vaak niet ver van te voren dat ik ga trippen. vaak haal ik een tripmiddel in huis voor als het ''goede moment'' aanbreekt. zoals een vriend die tegen je zegt om een avondje in de bossen te gaan zitten met een kampvuurtje omdat het lekker weer is. dan snel eten en drinken en andere benodigdheden halen en een tripmiddel meenemen. gewoon lekker spontaan dus


Bij mij gebeurt het ook heel vaak "spontaan". Maar meestal is dat als ik niet kan wachten tot de geplande datum. Dat zijn wel meestal de wat mindere trips, is mijn ervaring.


ja dit had ik in het begin met XTC erg vaak. dan had ik er zo'n zin in dat ik er erg hoge verwachtingen bij had, iets wat alleen maar tegen kan vallen dan. het voordeel is wel dat je niet zo'n hoge verwachtingen hebt bij de keer daarop, waardoor die wel erg goed zal bevallen.

probeer er niet te veel mee bezig te zijn en laat het gewoon over je heen komen is het beste advies lijkt me
Hassan
Offline
 

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Chocoloco » ma mei 26, 2014 6:42 pm

Heb 1 keer truffels gedaan, en kon echt niet wachten om het te doen. Samen met een vriend allebei zoveel gelezen en ik wou het gewoon meemaken, weten hoe het was. Een 2e keer moet nog komen maar als we de truffels eenmaal hebben zal ik ook wel niet meer kunnen wachten.
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor Aebi » di mei 27, 2014 12:29 am

Heb het altijd als ik een nieuwe drug ga proberen. Maar is me desondanks nog nooit tegen gevallen :)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Naar een trip toe leven.

Berichtdoor cojiro » di mei 27, 2014 10:05 am

naar een trip toeleven is hartstikke tof en maakt het ook een specialere gebeurtenis. Ik plan trips niet ver van tevoren, maar als ze eenmaal vaststaan ben er er wel de hele dag mee bezig. En gewoon alles lekker voorbereiden, voelt tijdens de trip ook hartstikke goed om je even weer te herinneren dat je alles wat je maar nodig zou kunnen hebben klaar hebt staan.

Hell, zelfs als ik een jointje ga doen zet ik van tevoren al een plaat klaar, zet ik eten en drinken neer en zet ik wat sfeerverlichting aan ofzo (:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron