Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

net blotter met een zeer aparte smaak op!

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor woodisntfood » do jul 07, 2016 12:49 am

zojuist toen ik een zegel nam waarvan ik verwachtte dat het lsd was, merkte ik een erg aparte smaak op het smaakte nogal naar zeep ik heb deze daarom ingeslikt want ik vernam dat RC'S niet werken als je ze inslikt maar lsd natuurlijk wel, nu is ongeveer 90min geleden dat ik het in heb genomen en ik weet niet zo goed of ik al effect voel (ik voel wel iets maar misschien is het mn imagination)... iemand enig idee wat er op mijn zegel heeft kunnen zitten en moet ik me zorgen maken?

heel erg bedankt voor de reacties alvast!
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor woodisntfood » do jul 07, 2016 1:42 am

ik dacht net dat het ging werken maar het zette niet door, toen werd ik misselijk en heb ik overgegeven en nu na bijna 3uur voel ik me compleet nuchter.
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor Hunk » do jul 07, 2016 2:00 am

Ik vrees dat je het antwoord zelf al gegeven hebt:

20160707_015708.jpg
20160707_015708.jpg (194.88 KiB) 3099 keer bekeken
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor woodisntfood » do jul 07, 2016 2:30 am

op het moment heb ik wat helderdere kleuren maar hier blijft het ook bij vermoed ik
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor Partypipo » do jul 07, 2016 2:55 am

Ligt eraan welke RC...
Er zijn vele LSD analogen die gewoon werken als je ze doorslikt.

Misschien zit er wel gewoon lsd op, maar heeft iemand ze in zn anus gesmokkeld, was het zakje een beetje open gegaan bij het schoonmaken van het zakje en zat er poep aan. En dat heeft ie eraf gewassen met zeep, vandaar de zeep smaak.

Zolang je het niet laat testen in het testcentrum kan niemand je zeggen of er drugs op je zegel zat en welke dan...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor woodisntfood » do jul 07, 2016 3:10 am

Partypipo schreef:Ligt eraan welke RC...
Er zijn vele LSD analogen die gewoon werken als je ze doorslikt.

Misschien zit er wel gewoon lsd op, maar heeft iemand ze in zn anus gesmokkeld, was het zakje een beetje open gegaan bij het schoonmaken van het zakje en zat er poep aan. En dat heeft ie eraf gewassen met zeep, vandaar de zeep smaak.

Zolang je het niet laat testen in het testcentrum kan niemand je zeggen of er drugs op je zegel zat en welke dan...


ja ik had het achteraf beter even kunnen laten testen, alsnog even een waarschuwing voor de mensen die hun blotters online bestellen ik zou de vendor genaamd amsterdam vermeiden. mijn maag voelt aan ofdat er een chemische ramp in gaande is haha.
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor Ivo » vr jul 08, 2016 9:57 pm

Ik heb de naam van de site uit je bericht verwijderd, zulke sites posten is tegen de regels :) Ik heb de vendornaam laten staan, een waarschuwing is altijd handig.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor Amvitamientje » vr jul 08, 2016 10:19 pm

woodisntfood schreef:
Partypipo schreef:alsnog even een waarschuwing voor de mensen die hun blotters online bestellen ik zou de vendor genaamd amsterdam vermeiden.

Wn na die amsterdan komen nog 4 cijfers? Dan heb je 25I-NBOMe te pakken
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: net blotter met een zeer aparte smaak op!

Berichtdoor Selem » vr jul 08, 2016 10:30 pm

Of hij ook actief wordt met gelijk doorslikken heeft te maken met welke RC het is. x-NBOME wordt niet actief. Maar de DOx serie bijvoorbeeld wel. Maar aangezien je al drie uur nuchter bent, denk ik niet dat je jezelf zorgen hoeft te maken. :grin: .
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner