door Maddog » ma aug 13, 2012 2:35 am
normaal wat is normaal, en wat is hoeveel.en hoeveel is wat.
Ik had die ene keer geen lichaam waar ik uit was. er was nooit een lichaam, en er was geen ik.
er was alleen het zijn, in een gat van kleuren die niet bestaan in de regenboog, geluiden die ik nooit had kunnen bedenken. ,muziek klonk zo helder en zo heerlijk zware bas, uit de koptelefoon. en dan in de kamer zitten, niet eens mijn eigen handen voor mijn ogen zien. geen hand voor ogen zien. do dicht was de mist in mijn hoofd. gedachten die nergens op slaan kwamen er snel. De tv, is ja vierkant, maar waarom.. waarom, waaaar om. waar en om, wie heeft die combinatie bedacht. Het waaar en het om. om. om, wat is om een raar woord, om. omdat? je hebt dat, en het zit erom. dat dat, wat een raar woord, en weer een raar woord, weer weer alweer. al en weer. en en en de ene met de andere dat is en. dan heb je met. dat . en dan reclame op tv. maar waar was ik ik vredesnaam aan het kijken. alweer die reclame, alsof ik alleen maar reclame zie, reclame reclame, kopen, kpen geld uitgeven, betalen rekeningen, geld verdienen, geld uitgeven, betalen betalen. om tv te kunnen kijken, en dan weer reclame te zien. En dat gaat maar door, doorheen erdoorheen, doorelkaar, wan het zit erdoor. elkaar is het ene met het andere. om elkaar heen... ja zo werkt het , alles zit omelkaar heen en doorelkaar. We doen alles verkeerd. maar dat is niet mijn schuld, want ik ben niemand, niet belangrijk, want wat zou de rest van de wereld doen als ik er niet was. die wereld is er gewoon nog. de geldverslindende wereld. en alles draait om een getalletje op een scherm. 1200 euro. twee maanden werken, is 1200 het is niets meer dan een getal, een verslaving, geld is een grotere verslaving dan heroine, nee je denkt niet an heroine, maar aan het geld wat je er voor nodig hebt. alleen geld. en zonder geld geen tv. geen reclame, geen reclame geen geld geen reclame geen tv, wat blijft er over zonder geld, jij ja alleen jiju de echte jij, niets meer en niets minder,. Waar ligt het gevaar dat iki zonder geld kan leven, heb al twee maanden geen tv gekeken, en ik mis niets. ik keek gisteren weer,
Alleen maar reclame en een film in 20 stukken geknipt, alleen maar om de reclame in je kop te stampen. als ze een film kijkt en tussendoor een leerboek pakt, dan zit het er zo keihard in dat je het nooit meer vergeet
ga maar eens en film kijken, stop die na 15 minuten en kijk in een leerboek.
^^ het geheim dat de regering verborgen houd.
Ik ga buiten zitten met bier ofzo...