Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
psychedelicious schreef:Moet je toch echt bij keta zijn denk ik...
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Ivo schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me heeft eens (op te veel LSD) meegemaakt dat hij naast zijn lichaam stond en zichzelf zag sterven...
Ivo schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me heeft eens (op te veel LSD) meegemaakt dat hij naast zijn lichaam stond en zichzelf zag sterven...
WhoisThatGuy schreef:de keta + lsd ken ik das een hele lekker combo, alleen kan tuis komen moeilijk zijn. maar jah dat krijg je als je net door 3 dimensies bent gewandeld
WhoisThatGuy schreef:Ivo schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me heeft eens (op te veel LSD) meegemaakt dat hij naast zijn lichaam stond en zichzelf zag sterven...
suc6 dus met een bad trip ken het al was dit niet iets wat nog op mijn lijstje stond.
maar alles nog goed gekomen met die vriend ?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
WhoisThatGuy schreef:nou heb ik reten veel lsd gebruikt en denk ik best te weten hoe dat spul werk als het op trippen aan komt en soms deel ik deze ervaring met wat vrienden en kennissen.
maar dus een vriend van me vroeg of je outer body spul kan krijgen van lsd nou is dit mij nog nooit gebeurt maar omdat ik hier dus niet echt zeker antwoord op kan geven, vroeg ik mij dus af of iemand hier ooit buiten zijn lichaam in een lsd trip heeft gewandeld ?
Dione schreef:Ik heb het één keer sort of mee gemaakt op LSD, alleen zette het toen niet geheel door. Ik lag tijdens die trip op bed en op een gegeven moment zag ik mezelf liggen. Ik keek op mezelf neer vanaf een meter of zo boven mijn lichaam. Alleen had ik er totaal geen controle over en duurde het maar heel kort. Het is in die trip wel meerdere keren gebeurd.
Madcat schreef:normaal wat is normaal, en wat is hoeveel.en hoeveel is wat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten