Junkiexxl schreef:Dus Hoeveel zegels zou ik moeten nemen voor een:Mooie chille trip?
2 tot 3?
Junkiexxl schreef:Dus Hoeveel zegels zou ik moeten nemen voor een:Mooie chille trip?
2 tot 3?
Tripper schreef:varierend van 1 tot wel 5000. Maar een gemiddelde is 60 tot 140 ongeveer.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Tripper schreef:varierend van 1 tot wel 5000. Maar een gemiddelde is 60 tot 140 ongeveer.
Haha, 5000. No way.
Azgaza schreef:Tomzeur schreef:Tripper schreef:varierend van 1 tot wel 5000. Maar een gemiddelde is 60 tot 140 ongeveer.
Haha, 5000. No way.
Inderdaad, 5 mg past met geen mogelijkheid op een zegel. Denk dat het maximale gewicht dat je op een blotter krijgt zo'n 400-500 ug is, maar dat ga je in de praktijk ook bijna nooit tegenkomen.
Tripper schreef:Een zegel weegt 30mg, zou daar geen lousy 3mg op passen als je echt zou willen? Maar idd dat kom je nooit tegen.
2 tot 3?
Pascal schreef:Laat het dus testen. Neem geen risico.
Azgaza schreef:Pascal schreef:Laat het dus testen. Neem geen risico.
Inderdaad, http://www.drugs-test.nl voor adressen waar dat ook bij jóu in de buurt kan
Overigens, 50-100 ug is meestal een goede dosis voor een eerste LSD trip, afhankelijk van lichaamsgewicht en gevoeligheid. Meer is voor de eerste keer niet nodig, en als het te weinig bleek kan je altijd de volgende keer ietsje meer nemen, je kan inname niet meer ongedaan maken dus als het te sterk is zit je inderdaad 12+ uur daar mee opgescheept. Beter voorzichtig zijn
Junkiexxl schreef:Ja!
Kzal het laten testen maar.
Kben ook nogmaar 14 dus dat word al een probleem opzich !
Maar bedankt voor jullie reacties! ik weet genoeg.
Junkiexxl schreef:Ja!
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:14 is alleen wel erg jong voor LSD weet niet als dat wel zo verstandig is, naja ik ga geen moraalridderspelen
Lavalamp schreef:Sjarel schreef:14 is alleen wel erg jong voor LSD weet niet als dat wel zo verstandig is, naja ik ga geen moraalridderspelen
Ik wel, WACHT nog enkele jaren...
Nu lijkt het erg leuk maar je fuckt met je hersenen.
Koxbox schreef:Junkiexxl schreef:Ja!
Doe maar rustig, er is geen haast bij. Maar als je het toch gaat doen, veel plezier!
Junkiexxl schreef:Het is niet dat ik nu al een trip wil meemaken
Kwil er meer over te weten komen, dusjah .
Lavalamp schreef:Sjarel schreef:14 is alleen wel erg jong voor LSD weet niet als dat wel zo verstandig is, naja ik ga geen moraalridderspelen
Ik wel, WACHT nog enkele jaren...
Nu lijkt het erg leuk maar je fuckt met je hersenen.
Achja ..Exceptional Insight schreef:Junkiexxl schreef:Het is niet dat ik nu al een trip wil meemaken
Je hebt in ieder geval al wel een stoer bijpassend onderschrift.
Junkiexxl schreef:Achja ..
Do u care?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten