Einstein schreef:Straks word je meegenomen als wetenschappelijk proefkonijn De DMT zou dit wel hebben moeten opknappen, hoeveel had je gepakt? Heb je exorbitant veel MDMA-tolerantie?
Pascal schreef:Als je het topic hebt gelezen, weet je dat ik nu wel kan trippen.
Dreuge schreef:huh
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Davinci schreef:Halucineren in de strikte zin van het woord doe ik ook nooit.
Bedoel je dat je nooit visuals hebt?
herejezus schreef:Ik wil gewoon een warn. Einstein is zo lief geweest me er één te geven <3
Lysergic Acid schreef:Van het topic van df.nl , vind ik wel frappant dat mensen zo denken over enkele microgram LSD
Petrovic schreef:Lysergic Acid schreef:Van het topic van df.nl , vind ik wel frappant dat mensen zo denken over enkele microgram LSD
Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Einstein schreef:Een blotter is een heel velletje zegels, heb ik altijd begrepen, dus dan is het niet zo frappant meer
herejezus schreef:whaat de fak jonge. ik ben vet stoer jonguh. whaat da fak
Einstein schreef:Doe eens even lief allebei De oorspronkelijke blotteropmerking is waarschijnlijk geplaatst om Pascal erop te wijzen dat een blotter en een zegel niet hetzelfde zijn, van 12 mg LSD (of realistischer, 3 mg LSD) zal je misschien nog niet dood gaan, maar erg handig is het ook niet.
Pilletje schreef:Raar dat je helemaal niets kan hallucineren..
Mja het boeit me wel dit topic, ik krijg veel minder visuals dan vrienden van me. En ook veel minder (lees:niet) kleurrijk dan bij anderen.
Ik neem gewoon aan dat dat komt door m'n dagelijkse tramadolgebruik. En hoop dat eens ik daarvan af ben ik wel leukere/meer hallucinaties kan ervaren.
Davinci schreef:Reageert je lichaam op mdma ook atypisch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten