Einstein schreef:Straks word je meegenomen als wetenschappelijk proefkonijnDe DMT zou dit wel hebben moeten opknappen, hoeveel had je gepakt? Heb je exorbitant veel MDMA-tolerantie?
Pascal schreef:Als je het topic hebt gelezen, weet je dat ik nu wel kan trippen.
Dreuge schreef:huh
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Davinci schreef:Halucineren in de strikte zin van het woord doe ik ook nooit.
Bedoel je dat je nooit visuals hebt?
herejezus schreef:Ik wil gewoon een warn. Einstein is zo lief geweest me er één te geven <3
Lysergic Acid schreef:Van het topic van df.nl , vind ik wel frappant dat mensen zo denken over enkele microgram LSD![]()
![]()
![]()
Petrovic schreef:Lysergic Acid schreef:Van het topic van df.nl , vind ik wel frappant dat mensen zo denken over enkele microgram LSD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Einstein schreef:Een blotter is een heel velletje zegels, heb ik altijd begrepen, dus dan is het niet zo frappant meer
herejezus schreef:whaat de fak jonge. ik ben vet stoer jonguh. whaat da fak
Einstein schreef:Doe eens even lief allebeiDe oorspronkelijke blotteropmerking is waarschijnlijk geplaatst om Pascal erop te wijzen dat een blotter en een zegel niet hetzelfde zijn, van 12 mg LSD (of realistischer, 3 mg LSD) zal je misschien nog niet dood gaan, maar erg handig is het ook niet.
Pilletje schreef:Raar dat je helemaal niets kan hallucineren..
Mja het boeit me wel dit topic, ik krijg veel minder visuals dan vrienden van me. En ook veel minder (lees:niet) kleurrijk dan bij anderen.
Ik neem gewoon aan dat dat komt door m'n dagelijkse tramadolgebruik. En hoop dat eens ik daarvan af ben ik wel leukere/meer hallucinaties kan ervaren.
Davinci schreef:Reageert je lichaam op mdma ook atypisch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast