Trippie schreef:Als het kan neem ik mijn LSD altijd zo: op een vrije dag de wekker te vroeg zetten, als die afgaat zegeltje onder de tong en verder slapen. Na een tijdje wordt je dan al trippend terug wakker. Vindt het zeker een aanrader.
Madcat schreef:hm, ik denk dat opwekkende middellen het inslapen tegengaan, maar als je al slaapt dan is er een uitwendige prikkel nodig. geen idee wat er gebeurt als iemand tijdens de slaap een lading speed rectaal brengt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Madcat schreef:hm, ik denk dat opwekkende middellen het inslapen tegengaan, maar als je al slaapt dan is er een uitwendige prikkel nodig. geen idee wat er gebeurt als iemand tijdens de slaap een lading speed rectaal brengt.
Ivo schreef:Ik zou echt niet kunnen slapen als ik weet dat de LSD bijna in gaat slaan...
vork schreef:Mijn vraag is:wat gebeurt er als iemand een zegel op je tong legt en je slaapt al? Droom je dan bizar of word je wakker en denkt WTF? Mij lijkt het best vet om dit binnenkort uit te proberen,iemand hier enige ervaring mee?
Ryan1 schreef:vork schreef:Mijn vraag is:wat gebeurt er als iemand een zegel op je tong legt en je slaapt al? Droom je dan bizar of word je wakker en denkt WTF? Mij lijkt het best vet om dit binnenkort uit te proberen,iemand hier enige ervaring mee?
ik weet wel dat me maat
een keer met xtc in slaap was gevallen
en toen hij wakkeer werd hij hij een bloedspoor uit zijn bek op de kussen
best eng
Davinci schreef:Ryan1 schreef:vork schreef:Mijn vraag is:wat gebeurt er als iemand een zegel op je tong legt en je slaapt al? Droom je dan bizar of word je wakker en denkt WTF? Mij lijkt het best vet om dit binnenkort uit te proberen,iemand hier enige ervaring mee?
ik weet wel dat me maat
een keer met xtc in slaap was gevallen
en toen hij wakkeer werd hij hij een bloedspoor uit zijn bek op de kussen
best eng
Dit topic gaat over lsd Je wordt gewoon trippend wakker. Lsd agoniseert bepaalde serotonine receptoren en die kunnen o.a. dopamine regelen. Daardoor word je wakker.
Jamess schreef:ik slaap de laatste 2 dagen kankerslecht, wie nog meer?
Davinci schreef:Dit topic gaat over lsd
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Davinci schreef:Dit topic gaat over lsd
herejezus schreef:eigenlijk moet je een infuus hebben, die lsd in je bloedbaan spuit zodra je slaapt. zoiets valt vast wel te maken met iets wat jouw hersengolven meet.
herejezus schreef:vanaf nu doe ik normaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten