You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Dreuge schreef:100 euro!????????????????????????????????????????????????????? Zijn zegels nor maal niet net zo duur of goedkoper dan pillen??????? whattafuck festivalprijzen x10
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
berten schreef:In West-Vlaanderen ligt de prijs toch ook rond de 8-10€ hoor, in Nederland zou ik die prijs ook niet betalen omdat alles daar nou eenmaal een stuk goedkoper is. LSD is ook niet op elke hoek van de straat te vinden, ik ken sommige mensen die er zelfs 20€ voor over hebben voor een zegel gewoon omdat het op sommige plaatsen heel moeilijk of niet te verkrijgen is... Zelf betaal ik gelukkig ook maar 4€ voor mn zegels en die komen bijna allemaal uit Amsterdam (blauwe shiva, dalai lama's van 200ùg man die waren zot helder en visueel, fat freddy,...) maar in die wereld moet je helaas goeie contacten hebben om niet teveel te moeten betalen
Davinci schreef:Die hoffmans zijn echt wel crap. Zegels van 60mics zouden ze niet eens mogen maken.
Spoednick schreef:Waar woon je misschien? In Antwerpen en vooral Gent is er massaal veel LSD. Veel crap (momenteel Hoffmans), maar bv de dalai lama's zijn wél goed.
°Thomas° schreef:Spoednick schreef:Waar woon je misschien? In Antwerpen en vooral Gent is er massaal veel LSD. Veel crap (momenteel Hoffmans), maar bv de dalai lama's zijn wél goed.
jiep,
geraak jij nog aan de dalai lama's in Gent dan ? ^^ dan zou ik er wel wat willen kopen
grtss
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Lysergic Acid schreef:Davinci schreef:Die hoffmans zijn echt wel crap. Zegels van 60mics zouden ze niet eens mogen maken.
Die hoffmans die zogezegt 60 mics zouden zijn, zijn er eigenlijk maar 25-35 , DAT is pas schandalig..
°Thomas° schreef:Spoednick schreef:Waar woon je misschien? In Antwerpen en vooral Gent is er massaal veel LSD. Veel crap (momenteel Hoffmans), maar bv de dalai lama's zijn wél goed.
jiep,
geraak jij nog aan de dalai lama's in Gent dan ? ^^ dan zou ik er wel wat willen kopen
grtss
Saikedellik schreef:Nou, heb ze eindelijk zelf getest... Heb eerst 1 zegel genomen, voelde wel dat er iets "anders" was, maar na 1:15 nog lang niet genoeg.. Dus nog maar een zegel bijgenomen, en daarmee heb ik een prachtige eerste trip gehad, die redelijk mild was, maar toch duidelijk het LSD effect aanwezig. Mijn conclusie is dus dat ze echt 55 mics waren, want deze ervaring komt wel overeen met een "beginnersdosis" van rond de 100 mics...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten