You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Salientje schreef:Ik ga zo een ultra diepe trip maken, helaas is daar geen internet dus als ik schizofreen ga doen kan ik jullie niet om hulp roepen.
So wish me luck, i will fasten my seatbelts i will take the amfetamine and i will will drop the ultra high grade liquid lsd NOW !!
Salientje schreef:So wish me luck, i will fasten my seatbelts i will take the amfetamine and i will will drop the ultra high grade liquid lsd NOW !!
segfault schreef:Salientje schreef:So wish me luck, i will fasten my seatbelts i will take the amfetamine and i will will drop the ultra high grade liquid lsd NOW !!
Amfetamine EN LSD lijkt mij vreselijk hehe. Ik word alleen al van LSD hyper uren lang, kan mij niet inbeelden dat ik daar nog een schepje boven op doe met amfetamine. Maar goed het is natuurlijk persoonlijke voorkeur uiteindelijk. Veel plezier
Salientje schreef:Komt omdat de meeste Df ´ers zo koppig en egocentrisch zijn lol
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Wat ik me af vraag. Hoe komt die vogel aan LSD? Welke halve zool verkoopt dat hem?
Hippyflip schreef:Momenteel is het een uur geleden dat ik een anderhalf shiva trip heb gepakt.
Over 10 min. pak ik mijn opvoorhand gedoseerd bommetje ket , (0,125 gr. R ket)
Zit in mijn kamer en heb speciaal de projector van een vriend geleend voor wat zotte prentjes te projecteren op me grootste kamer muur . Looking forward !!
25tolife schreef:Hippyflip schreef:Momenteel is het een uur geleden dat ik een anderhalf shiva trip heb gepakt.
Over 10 min. pak ik mijn opvoorhand gedoseerd bommetje ket , (0,125 gr. R ket)
Zit in mijn kamer en heb speciaal de projector van een vriend geleend voor wat zotte prentjes te projecteren op me grootste kamer muur . Looking forward !!
Klinkt goed allemaal leuke setting! Veel plezier
Hoor graag hoe het je beviel. Enjoy!
Exceptional Insight schreef:Dubieuze topic titel trouwens. Heeft iemand van jullie wel eens drugs genomen en gehoopt dat het te veel was?
25tolife schreef:Goed punt. Is het zo beter vind je?
Exceptional Insight schreef:25tolife schreef:Goed punt. Is het zo beter vind je?
Is hopen niet een beetje hetzelfde als wensen?
25tolife schreef:Lijkt me wel inderdaad, waar is de grens tussen hopen en wensen? Is wat ik me afvraag nu.
25tolife schreef:Exceptional Insight schreef:25tolife schreef:Goed punt. Is het zo beter vind je?
Is hopen niet een beetje hetzelfde als wensen?
Lijkt me wel inderdaad, waar is de grens tussen hopen en wensen? Is wat ik me afvraag nu.
De psychedelische ervaring : een handboek gebaseerd op het tibetaanse dodenboek / door Timothy Leary, Ralph Metzer, Richard Alpert; vert. Richard Hübner en Simon Vinkenoog.
Hope proves man deathless. It is the struggle of the soul, breaking loose from what is perishable, and attesting her eternity. ~ Henry Melvill
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten