DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
Tomaat schreef:Ach, zoveel kwaad kan het toch niet? 1 biertje gaat heus geen helse dingen doen, gewoon maken dat je niet een hele bak naar binnen begint te kippen...
Tomaat schreef:Ach, zoveel kwaad kan het toch niet? 1 biertje gaat heus geen helse dingen doen, gewoon maken dat je niet een hele bak naar binnen begint te kippen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
Azgaza schreef:Eén biertje om te proeven kan in ieder geval geen kwaad. Je zal er niet ziek van worden of dood van gaan of dat soort ongein. Vrienden van mij drinken ook wel eens 1 of twee biertjes in een trip en zelfs ik heb wel eens een glas bier gedronken op LSD.
Zuipen in een trip zou ik afraden, zonde van je ervaring lijkt me dat (en een aanwezige kans op onverantwoord en debiel gedrag), maar ik zie geen echt risico in één biertje. Gewoon rustig slok voor slok opdrinken en dan merk je vanzelf wel of het bevalt.
muz1k schreef:Ik ga er van uit dat alles wat waziger wordt. Ik moet zelf niet denken aan de smaak van bier als ik iets op heb. Echt puur vergif is alcohol dan.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Russ schreef:Het kan denk ik geen kwaad zolang je niet veel begint te zuipen, heb in de piek wel eens wat krieken-bier gedronken, smaakte heerlijk
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten