Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Dude13 » wo dec 28, 2011 11:16 pm

Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum dus een korte introductie.
Gebruik nu al 15 jaar verschillende drugs waaronder wiet, xtc en coke. Sinds kort heb ik mezelf verdiept in zen en meditatie met als doel het veruimen van de geest. Dit alles geinspireerd door de woorden van Alan Watts.

Om een stap verder te gaan wil ik een keer LSD proberen maar heb hier geen ervaring mee en ken ook geen mensen die dat wel hebben. Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van LSD? Wat is een gangbare prijs en zijn er foute zegels in omloop en ja, zijn die te herkennen?

Alvast dank voor jullie feedback :hulde:
Dude13
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 10:38 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor WhoisThatGuy » wo dec 28, 2011 11:21 pm

als je het niet vertrouwd vraag om een tester ?
testen bij een test centrum duurt alleen meestal een week of 2 als druk is langer.
er is volgens mij is er alleen niet echt iets waar op te letten valt bij het aankopen maar tot nu toe heb ik altijd redelijk goed spul weten te scoren.
tevens is het altijd fijn om te zien dat een dealer zijn shit uit een koelkast pakt en het niet in plastic verpakt heeft.
lsd word namelijk opgenomen door plastic en ken niet goed tegen warmte voor zo ver ik weet.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor snuifduif » do dec 29, 2011 12:19 am

lsd moet je bewaren in aluminium folie, het breekt af onder invloed van licht.
Verder is een gangbare prijs tussen de 3 en 10 euro per zegel.
lsd is in lichte doseringen (1 zegel of minder) prima te handelen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Trippie » do dec 29, 2011 4:57 pm

Hier kosten de zegels momenteel 20 euro, maar die zijn wel van 250mic, wat mischien niet voor iedereen prima te handlen is.
Zorg dat je weet hoeveel er op je zegel zit, begin met 100mic, als je dan na 2u (zo lang duurt het voor het effect op zijn top is) vind dat het meer mag zijn steek je maar wat bij. Van vervuilde zegels heb ik nog nooit gehoord, ik denk niet dat er veel stofjes zijn die op zo'n lage doseringen werken dat je ze kwijt kan op een zegel, dus daar hoef je niet van wakker te liggen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Kraak » do dec 29, 2011 6:20 pm

Trippie schreef:Hier kosten de zegels momenteel 20 euro, maar die zijn wel van 250mic

:shock: Bizar duur.

Verder is het al grotendeels gezegd, prijs tot de 10 euro, zijn nauwelijks tot geen vervuilde zegels, gaan wel erg zwakke zegels tot erg sterke zegels rond. Het slimste is dan ook je zegel te laten testen zodat je weet hoeveel je neemt. Verder kan er niet veel fout gaan met een dosis van 100 mics.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor herejezus » vr dec 30, 2011 6:46 am

5,- euro voor één zegel, met daarop 450mics. Aldus mijn dealer (geloof geen fuck van die hoeveelheden btw).
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Special K » vr dec 30, 2011 1:14 pm

herejezus schreef:5,- euro voor één zegel, met daarop 450mics. Aldus mijn dealer (geloof geen fuck van die hoeveelheden btw).


Dit zou mij zeer hard verbazen, aangezien 500mics echt het maximum is dat je op zo'n zegeltje krijgt.. Welke print is het btw :p ?

Sjarel schreef:
Trippie schreef:Hier kosten de zegels momenteel 20 euro, maar die zijn wel van 250mic

:shock: Bizar duur.

Verder is het al grotendeels gezegd, prijs tot de 10 euro, zijn nauwelijks tot geen vervuilde zegels, gaan wel erg zwakke zegels tot erg sterke zegels rond. Het slimste is dan ook je zegel te laten testen zodat je weet hoeveel je neemt. Verder kan er niet veel fout gaan met een dosis van 100 mics.


Idd , heb van een andere dealer wel zegels gevonden die iets zwakker zijn aan de helft van de prijs , maar die zijn batch is op :(

Als ik zo hoor van andere mensen is de gangbare prijs toch wel 3 tot 10 euro afhangende van de sterkte & hoeveelheid e.d.

Mijn advies: vind een dosis van 80-120µg en neem die in voor je eerste keer , zoveel had ik ook binnen eerst en vond dat wel een zeer leuke dosis :D
En myn 2e advies: zorg dat het echt geen té hoge dosis is , want een halve mg ofzo voor je eerste keer ga je echt niet leuk vinden, tenzij je al ongelooflijk veel ervaring hebt met psychedelics.

Veeeeeeeeeeeeeel plezier ;) :kleuter: :rock:

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Maddog » vr dec 30, 2011 10:25 pm

Als je wakker word en je hebt helemaal niets te doen, en de volgende dag ook niet. En je denkt "oh heerlijk dagje vandaag, lekker relaxed, en dan ook nog eens alle klusjes af"

Dan is het de perfecte drop
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor herejezus » za dec 31, 2011 12:49 pm

Madcat schreef:Als je wakker word en je hebt helemaal niets te doen, en de volgende dag ook niet. En je denkt "oh heerlijk dagje vandaag, lekker relaxed, en dan ook nog eens alle klusjes af"

Dan is het de perfecte drop

Mits je lijdt aan existentiële angsten, en wat al niet..
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Tips gevraagd van ervaren gebruikers

Berichtdoor Claviceps » wo feb 08, 2012 11:48 pm

Het Trimbos heeft altijd een mooie voorziening in basis informatie, inclusief prijs indicatie :)
http://www.trimbos.nl/onderwerpen/alcoh ... d-algemeen
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner