herejezus schreef:5,- euro voor één zegel, met daarop 450mics. Aldus mijn dealer (geloof geen fuck van die hoeveelheden btw).
Dit zou mij zeer hard verbazen, aangezien 500mics echt het maximum is dat je op zo'n zegeltje krijgt.. Welke print is het btw
?
Sjarel schreef:Trippie schreef:Hier kosten de zegels momenteel 20 euro, maar die zijn wel van 250mic
Bizar duur.
Verder is het al grotendeels gezegd, prijs tot de 10 euro, zijn nauwelijks tot geen vervuilde zegels, gaan wel erg zwakke zegels tot erg sterke zegels rond. Het slimste is dan ook je zegel te laten testen zodat je weet hoeveel je neemt. Verder kan er niet veel fout gaan met een dosis van 100 mics.
Idd , heb van een andere dealer wel zegels gevonden die iets zwakker zijn aan de helft van de prijs , maar die zijn batch is op
Als ik zo hoor van andere mensen is de gangbare prijs toch wel 3 tot 10 euro afhangende van de sterkte & hoeveelheid e.d.
Mijn advies: vind een dosis van 80-120µg en neem die in voor je eerste keer , zoveel had ik ook binnen eerst en vond dat wel een zeer leuke dosis
En myn 2e advies: zorg dat het echt geen té hoge dosis is , want een halve mg ofzo voor je eerste keer ga je echt niet leuk vinden, tenzij je al ongelooflijk veel ervaring hebt met psychedelics.
Veeeeeeeeeeeeeel plezier
Grts