Pètrofiets schreef:2009 was de laatste keer. Nee, geen trek.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Niemand schreef:En of ik zin heb. Maar kan ik eraan komen is de vraag? Het antwoord is nee. En hoe voel ik mij daar onder? Zwaar klote. Waarom? Omdat ik meer had moeten afnemen de laatste keer. Wat ben ik dan? Heel dom.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
DrippTone schreef:Ik heb nog een beetje acid liggen, maar daar ben ik niet tevreden over. Dus even afwachten wat het weekend met zich mee brengt. Toch denk ik dat ik weinig aan de lsd zal zitten deze zomer. Heb mijn ogen op de mescaline gericht, op 2 trippies na heb ik daar te weinig ervaring mee. acid en mesc, gaat dat eigenlijk samen?
herejezus schreef:trekzin....dat heb ik altijd! hihihi
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef::love: net zin gehad nu lekker na trippen
nu al zin in .Spoiler! :
maar heb altijd wel zin in lsd maar niet te veel hehehe
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten