Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Truththeories » di nov 22, 2011 6:07 pm

Ik zat gisteren wat te brainstormen met een vriend over LSD. Ik heb een aantal weken terug LSD genomen voor de eerste keer (een half zegeltje), en hij had een week daarvoor voor de eerste keer ook een half zegeltje. Wat ik zelf ervoer was een hele makkelijke trip, waarin ik makkelijk kon sturen. Ik vond de mindtrip fijn, maar het visual gehalte was nogal laag. Ik heb nauwelijks iets gezien, enkel een pulserende kamer (dat wel eigenlijk de hele trip door). Ik heb de dosis wel ligt verhoogd (nog een 1/8 zegeltje), omdat ik de mindtrip wel fijn vond, en die niet zwaarder hoefde.

Nu is mijn vraag; blijft de mindtrip hetzelfde bij hogere doseringen? Volgens deze vriend van mij wordt alleen het aantal visuals verhoogd op het moment dat je meer Acid neemt.

Ik ben er benieuwd naar omdat ik binnenkort een heel zegeltje wil nemen (:
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor megatrippie » di nov 22, 2011 6:22 pm

Je vriend weet niet waar hij het over heeft.
Een hogere dosering zal een zwaardere trip betekenen.
Dit hoef niet altijd meer of heftiger visuals te betekenen.
Wel is het gangbaar dat je bij heftiger trippen ook meer visuals zult ervaren maar dit is dus absoluut geen must.
Er zijn een boel variabelen in wat een dosering bij iemand gaat doen. maar je kan er van uit gaan dat In een vergelijkbare situatie een hogere dosering tot zwaarder trippen zal leiden.
Zwaarder trippen zal hier ook mentaal zwaarder trippen worden.
Als je vriend een zogenaamde kenner is laat hem dan maar eens een flinke dosis nemen a +-400ug en dan na afloop zijn stelling herhalen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Einstein » di nov 22, 2011 7:54 pm

Haha, lees maar eens een report van 25tolife als je hier meer over wilt weten. Visuals te over, maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat mentaal erg licht geweest is :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Truththeories » wo nov 23, 2011 2:49 pm

@Megatrippie Nah, hij was geen kenner. Hij heeft het zelf ook maar 1 keer gedaan. Het leek mij al onwaarschijnlijk; meer visuals betekent natuurlijk een grotere mindfuck.

@Einstein: Haha, ja. 1000 ug, right? Die heb ik gelezen. Ziekelijk vet, maar ik denk niet dat ik snel 1000 ug ga nemen. Eerst maar eens 1 zegeltje proberen (:
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Lµs. D » wo nov 23, 2011 3:25 pm

Truththeories schreef:@Megatrippie Nah, hij was geen kenner. Hij heeft het zelf ook maar 1 keer gedaan. Het leek mij al onwaarschijnlijk; meer visuals betekent natuurlijk een grotere mindfuck.

@Einstein: Haha, ja. 1000 ug, right? Die heb ik gelezen. Ziekelijk vet, maar ik denk niet dat ik snel 1000 ug ga nemen. Eerst maar eens 1 zegeltje proberen (:


Dat slaat dan weer nergens op.
Lµs. D
Offline
 

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Truththeories » wo nov 23, 2011 3:31 pm

Het lijkt mij dat er een verschil zit tussen je kamer zien pulseren, en de kamer zien verdwijnen in het niets, terwijl de verf van de muur afdruipt.
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Lµs. D » wo nov 23, 2011 4:06 pm

Zeker, maar voor de mentale ervaring maakt het weinig uit. Ik zal bij dezelfde denken "He, visuals" - alleen het 2'de zal ik leuker vinden omdat er meer te zien valt.
Lµs. D
Offline
 

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo nov 23, 2011 4:16 pm

Ik ben niet een super ervaringsdeskundige, maar weet wel dat een verhoging van 50 naar 80 mg mentaal ook heftiger is. Kan per persoon verschillen natuurlijk, maar hou er rekening mee. Bij dosissen die sommige idioten hier nemen (500 ug+) zal het misschien weinig verschil maken omdat je dan toch al zo ver van de wereld bent dat het niet meer erger kan of zo. En probeer rustig aan te doen, en niet luisteren naar die psychische mensen hier die zichzelf 10 zegels toedienen en nog geloven dat het goed is ook als ze helemaal blijvend vervreemden van de wereld.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Aaltje » wo nov 23, 2011 4:24 pm

Tomzeur schreef:Ik ben niet een super ervaringsdeskundige, maar weet wel dat een verhoging van 50 naar 80 mg mentaal ook heftiger is. Kan per persoon verschillen natuurlijk, maar hou er rekening mee. Bij dosissen die sommige idioten hier nemen (500 ug+) zal het misschien weinig verschil maken omdat je dan toch al zo ver van de wereld bent dat het niet meer erger kan of zo. En probeer rustig aan te doen, en niet luisteren naar die psychische mensen hier die zichzelf 10 zegels toedienen en nog geloven dat het goed is ook als ze helemaal blijvend vervreemden van de wereld.

Weer zo iemand met een mening die op plaatjes gebaseerd is omdat er niets meer te zeggen valt.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Lµs. D » wo nov 23, 2011 4:51 pm

Aaltje schreef:
Tomzeur schreef:Ik ben niet een super ervaringsdeskundige, maar weet wel dat een verhoging van 50 naar 80 mg mentaal ook heftiger is. Kan per persoon verschillen natuurlijk, maar hou er rekening mee. Bij dosissen die sommige idioten hier nemen (500 ug+) zal het misschien weinig verschil maken omdat je dan toch al zo ver van de wereld bent dat het niet meer erger kan of zo. En probeer rustig aan te doen, en niet luisteren naar die psychische mensen hier die zichzelf 10 zegels toedienen en nog geloven dat het goed is ook als ze helemaal blijvend vervreemden van de wereld.

Weer zo iemand met een mening die op plaatjes gebaseerd is omdat er niets meer te zeggen valt.


Vraag me af wat je bedoeld met vervreemden van de wereld; Als ik psychotisch was of wanen had zou m'n psycholoog, of m'n omgeving dat echt wel merken...
Lµs. D
Offline
 

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor megatrippie » wo nov 23, 2011 10:35 pm

Tomzeur schreef:Ik ben niet een super ervaringsdeskundige, maar weet wel dat een verhoging van 50 naar 80 mg mentaal ook heftiger is. Kan per persoon verschillen natuurlijk, maar hou er rekening mee. Bij dosissen die sommige idioten hier nemen (500 ug+) zal het misschien weinig verschil maken omdat je dan toch al zo ver van de wereld bent dat het niet meer erger kan of zo. En probeer rustig aan te doen, en niet luisteren naar die psychische mensen hier die zichzelf 10 zegels toedienen en nog geloven dat het goed is ook als ze helemaal blijvend vervreemden van de wereld.



en hier nog een reactie op jou stukje.
Jij hebt net zoals ik dat niet heb geen enkel idee hoe iemand anders een trip ervaart.
Je kan proberen door er over te praten of dingen op te schrijven een ander te vertellen wat voor gevoelens je er bij hebt. maar echt weten doe je het nooit.
Tevens Heeft kan bij de 1 een half zegeltje meer effect hebben dan bij een ander 5 of meer.
Verder is om te beginnen ieder mens al anders.
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat wat jij hier vermeld nergens op slaat.
Volgens jou ben ik van de wereld vervreemd omdat ik 500ug plus dossisen heb gehad.
Als ik kijk naar wat jij hier plaatst dat jij eerder van deze wereld vervreemd bent.
maar oké maakt niet uit. Daar ging het niet om. :grin:
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Einstein » do nov 24, 2011 1:22 am

Doses van 0.5 mg of hoger kunnen voor sommigen wel mooie en relatief ongevaarlijke ervaringen zijn, maar er is maar een deel van de mensen dat psychedelica in die doses echt goed oppikt, geloof ik. Velen kunnen er gewoon helemaal niet tegen, velen gaan prima uit hun dak met 100-200 µg en enkelen kunnen meer hebben zonder dat ze er achteraf ook maar iets aan overhouden (behalve ernstige HPPD). Heeft op een gegeven moment niet zoveel meer met set en setting te maken, eerder hoe je van jezelf psychologisch in elkaar zit. Ik zou een dosis van 500+ µg overigens aan niemand aanraden, vooral omdat mensen vaak de neiging hebben van zichzelf te denken dat ze veel kunnen hebben.
Tijdens de trip gaat een hogere dosis in het algemeen sowieso een sterker mentaler effect geven.

Dit is mijn idee daarover, weet niet in hoeverre het overeenstemt met de werkelijkheid :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor megatrippie » do nov 24, 2011 12:28 pm

Einstein schreef:Doses van 0.5 mg of hoger kunnen voor sommigen wel mooie en relatief ongevaarlijke ervaringen zijn, maar er is maar een deel van de mensen dat psychedelica in die doses echt goed oppikt, geloof ik. Velen kunnen er gewoon helemaal niet tegen, velen gaan prima uit hun dak met 100-200 µg en enkelen kunnen meer hebben zonder dat ze er achteraf ook maar iets aan overhouden (behalve ernstige HPPD). Heeft op een gegeven moment niet zoveel meer met set en setting te maken, eerder hoe je van jezelf psychologisch in elkaar zit. Ik zou een dosis van 500+ µg overigens aan niemand aanraden, vooral omdat mensen vaak de neiging hebben van zichzelf te denken dat ze veel kunnen hebben.
Tijdens de trip gaat een hogere dosis in het algemeen sowieso een sterker mentaler effect geven.

Dit is mijn idee daarover, weet niet in hoeverre het overeenstemt met de werkelijkheid :#:


Het punt is en dat geef je eigenlijk zelf ook al aan dat de werkelijkheid per persoon anders is.
Bij mij is het zo dat ik LSD goed ervaar bij een dosis van 100 a 200ug.
Het vervelende is dat als ik hoger ga doseren ik dat zo goed als niet heftiger ga trippen.
Het verschil tussen 200 en 400 is zo goed als niet aanwezig en boven deze dosis is het verschil slechts dat de trip langer gaat duren dan gemiddeld.

dergelijk hoge dosissen zal ik dan ook niet snel weer nemen.
Ik weet dat ik behoorlijk van de norm afwijk met hoe ik dit magische stofje ervaar en heb het idee dat het weinig te maken heeft met hoe ik lichamelijk in elkaar zit maar meer te maken heeft met hoe ik psychologisch in elkaar zit.
Hoeveel ik ook slik.
Op 1 of andere manier sta ik mezelf niet toe zwaarder te trippen.
Jammer ik zou namelijk graag verder gaan :woeh:
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Maddog » vr nov 25, 2011 4:14 am

Als je het punt meemaakt dat visuals veranderen in geluiden. en je ziet de muziek uit de boxen komen. de kat die op je af loopt en dan een paar seconden in een witte sinterklaas verandert, die zijn armen spreid, en dan met een felle flits door de muur vliegt. die dan vergruisd. en de muur blijft weg, waardoor je naar buiten kan kijken, en mensen kijken ook naar binnen

Dan ben je een grens gepasseerd, dat bijnemen alleen maar voor de duur van de trip ziorgt

Vooral als je bergijpt dat alles rond is. ook de vierkante dingen , maar dan zijn die getekend met hele kleine rondjes. en je wil zelf ook zo'n potlood hebben, zodat je het gummetje kan gebruiken om een tattoage weg te gummen.

Ja dan hoef je niets meer bij te pakken

;)
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor 25tolife » vr nov 25, 2011 6:12 am

Einstein schreef:Haha, lees maar eens een report van 25tolife als je hier meer over wilt weten. Visuals te over, maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat mentaal erg licht geweest is :P


Is inderdaad niet iets om even te doen, goed mentaal mindsetting en sfeer en ik reis naar me eigen tekenfilms, kan het niet anders noemen met deze hoge dosissen. Zodra ik tijd heb komen er een paar reports. Vertaald uit de universele taal en realisatie waar ik afgereisd in ben.

Heb minimaal 100x (of stuk vaker) getript. Lekker met normale dosis starten en opschroeven mocht je daar behoefte aan hebben nadat je weet hoe je erop reageert. En hoe intens het was.

Gr
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Dennenboom » vr nov 25, 2011 1:08 pm

Bij mij lijkt het wel gewoon of alle aspecten van acid toenemen naarmate de dosis. Dus niet méér visuals/mentale apart, maar echt gewoon dat je merkt dat de acid veel krachtiger is. Dat die veel meer kracht heeft om gekke visuals te produceren en ook meer kracht heeft om je omver te werpen of naar paradijs te schieten. Bij lage dosis (tot 80-100µg) is er bij mij amper kans om bad trip te hebben, omdat ik het dan altijd nog de baas kan.

Op ozora rond de 250µg, gelukkig had ik er dan gewoon erg veel zin in en ging ik recht naar paradijs... Maar als de acid op zo'n dosis anders beslist kan je niet veel doen denk ik. :) Daarom is (vooral bij hoge dosis) de set en setting ERG belangrijk.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Russ » vr nov 25, 2011 2:57 pm

Bij mij lijkt het wel gewoon of alle aspecten van acid toenemen naarmate de dosis

+1

Ik heb nog nooit het idee gehad dat de visuals etc. onafhankelijk waren van het mentale aspect, dit topic doet klinken alsof visuals gewoon willekeurige kleurtjes of bewegingen zijn die je ziet, dat zou m.a.w compleet oninteressant zijn, dat is absoluut niet de reden waarom veel mensen zo dol zijn op trippen, het is net het samenhangende van wat er in je hoofd afspeelt en de buitenwereld, hoe meer muziek mij ontroert of hoe vatbaarder ik ben voor externe stimuli, hoe meer visuals ik krijg, de visuals bewegen op muziek, niet door 1 of andere magische connectie tussen de muziek en de buitenwereld maar door de invloed die muziek heeft op je geest en gevoelens die op hun beurt dat gaan uiten in je zicht. Dit is nu gewoon een voorbeeld van muziek omdat dat iets is waar ik erg vertrouwd mee ben, maar het geldt volgens mij even goed voor alle andere zintuiglijke/mentale prikkels.
Dit is iets waar ik echt redelijk zeker van ben, niet door onderzoek of w/e maar omdat ik het zo ervaar, het zijn je gevoelens die de visuals bepalen, en niet omgekeerd.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Special K » zo nov 27, 2011 12:39 am

Madcat schreef:Dan ben je een grens gepasseerd, dat bijnemen alleen maar voor de duur van de trip ziorgt

Vooral als je bergijpt dat alles rond is. ook de vierkante dingen , maar dan zijn die getekend met hele kleine rondjes. en je wil zelf ook zo'n potlood hebben, zodat je het gummetje kan gebruiken om een tattoage weg te gummen.

Ja dan hoef je niets meer bij te pakken

;)


Hahahahahha , nice been there done that toooooooooooo :D :mrgreen:

"Ja dan hoef je niets meer bij te pakken" -> IDD :lol:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Davinci » zo nov 27, 2011 12:31 pm

shroomery.org schreef:20 mics- threshold, and some people see visuals, some dont. I personally do very easily.

30 mics- threshold, same

40 mics- obviously tripping a little bit but again, some people wouldnt see visuals.

60 mics- = The typical low quality blotter. Tripping, but in my opinion nothing like even one gram of shrooms. It makes for a good time though. Lasts longer than a gram of shrooms.

90 mics- This is where it starts getting weird, because it is most certainly more intense for some people than a gram of mushrooms.

110 mics- like a gram and a half of mushrooms. A hit of some really good lsd.

150 mics-For alot of people this is quite amazing and intense. Obvious and interesting for anyone who is not a vegetable.
----------------------------------------------------------------
(incraments I mention will stay the same but the effects of upping it 50 mics becomes more intense than above the line.

200 mics- equal to about an 8th of mushrooms, (or more for some people).

250 mics- scares the living daylights out of some people, yet some people handle it really well, much like an 8th of mushrooms. This is the dose at which I have witnessed someone become very confused. He could "see" but he didnt know where he was(in his best friends driveway). When the comedown started, he was fine, and he became a rockstar. It was one of the best experiences of his life. (thats what I get for tripping with people around for the first time in a long while) Me and one friend had to talk this guy down for about a half hour.

300 mics- your getting into heavy territory. Still not considered by most to be a heavy dose, but thats only because they know where most people including themselves draw the line if they are experienced. Its alot like 250 mics though.

400 mics- most people would never take this much unless they knew the acid they have in their possesion and really wanted to get pretty far out there.
This is why you dont see 200+ mic hits around.

500 mics- pretty much where even some of the most experienced people draw the line. Your vision is almost completely enveloped by fractal patterns, and if you were to stare at some pavement or something, it looks like you can see to the end of eternity. Miles and miles of visual depth.

700 mics- most people who talk of taking a ten strip usually dont have very potent acid(though it is good), so 550 to 700 is where they end up. This is also where "more acid" becomes less important because the effects are very similar to an even higher dose.

1000 mics- Most people will never go there. If you had a "two hits and you are floored" type of lsd, or 100 mics and up hits, this is where a ten strip would put you. You basically cant see anything but visuals, your mind as a whole is infinately connected with its self and your external environment. Amazing things happen on this dose no matter what. It would scare most people shitless. Some people will think they are dieing. Many would end up dialing 911 if they were alone and could read the numbers on the phone.

1500 mics- is almost exactly like 1700 mics. 1700 mics being the most I have ever done. Very few people have used this much lsd.
It is VERY psychologically dangerous for some people to do this. You can no longer really see your own hand in front of your face. Your cognition and vision are both bathed in the same light. Some people forget to breath frequently, and id imagine alot of people would pass out. You will loose your ego, but you will meet many organizers of human cognition in this egoless place. They are much smarter than human beings. "they" *are self conscious neurology.
They are the mathematicians behind consciousness and even the visuals themselves.
A dose 700 mics and above will show anyone some very profound things. Doses like 500 mics and above have changed many lives in both positive and negative ways. Still, it is no more threatening than mushrooms. So dont get me wrong.

Will I ever take 1000+ mics again? Hell no....But I wouldnt give up those ridiculously heavy experiences for anything.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor °Thomas° » zo nov 27, 2011 1:36 pm

Davinci schreef:
shroomery.org schreef:20 mics- threshold, and some people see visuals, some dont. I personally do very easily.

30 mics- threshold, same

40 mics- obviously tripping a little bit but again, some people wouldnt see visuals.

60 mics- = The typical low quality blotter. Tripping, but in my opinion nothing like even one gram of shrooms. It makes for a good time though. Lasts longer than a gram of shrooms.

90 mics- This is where it starts getting weird, because it is most certainly more intense for some people than a gram of mushrooms.

110 mics- like a gram and a half of mushrooms. A hit of some really good lsd.

150 mics-For alot of people this is quite amazing and intense. Obvious and interesting for anyone who is not a vegetable.
----------------------------------------------------------------
(incraments I mention will stay the same but the effects of upping it 50 mics becomes more intense than above the line.

200 mics- equal to about an 8th of mushrooms, (or more for some people).

250 mics- scares the living daylights out of some people, yet some people handle it really well, much like an 8th of mushrooms. This is the dose at which I have witnessed someone become very confused. He could "see" but he didnt know where he was(in his best friends driveway). When the comedown started, he was fine, and he became a rockstar. It was one of the best experiences of his life. (thats what I get for tripping with people around for the first time in a long while) Me and one friend had to talk this guy down for about a half hour.

300 mics- your getting into heavy territory. Still not considered by most to be a heavy dose, but thats only because they know where most people including themselves draw the line if they are experienced. Its alot like 250 mics though.

400 mics- most people would never take this much unless they knew the acid they have in their possesion and really wanted to get pretty far out there.
This is why you dont see 200+ mic hits around.

500 mics- pretty much where even some of the most experienced people draw the line. Your vision is almost completely enveloped by fractal patterns, and if you were to stare at some pavement or something, it looks like you can see to the end of eternity. Miles and miles of visual depth.

700 mics- most people who talk of taking a ten strip usually dont have very potent acid(though it is good), so 550 to 700 is where they end up. This is also where "more acid" becomes less important because the effects are very similar to an even higher dose.

1000 mics- Most people will never go there. If you had a "two hits and you are floored" type of lsd, or 100 mics and up hits, this is where a ten strip would put you. You basically cant see anything but visuals, your mind as a whole is infinately connected with its self and your external environment. Amazing things happen on this dose no matter what. It would scare most people shitless. Some people will think they are dieing. Many would end up dialing 911 if they were alone and could read the numbers on the phone.

1500 mics- is almost exactly like 1700 mics. 1700 mics being the most I have ever done. Very few people have used this much lsd.
It is VERY psychologically dangerous for some people to do this. You can no longer really see your own hand in front of your face. Your cognition and vision are both bathed in the same light. Some people forget to breath frequently, and id imagine alot of people would pass out. You will loose your ego, but you will meet many organizers of human cognition in this egoless place. They are much smarter than human beings. "they" *are self conscious neurology.
They are the mathematicians behind consciousness and even the visuals themselves.
A dose 700 mics and above will show anyone some very profound things. Doses like 500 mics and above have changed many lives in both positive and negative ways. Still, it is no more threatening than mushrooms. So dont get me wrong.

Will I ever take 1000+ mics again? Hell no....But I wouldnt give up those ridiculously heavy experiences for anything.

Wow nice erg mooie bijdrage! een dosis van 1700 mics is wel ongelooflijke gek!! :D :keta:
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor 25tolife » di nov 29, 2011 9:02 pm

Mooie bijdrage inderdaad en erg herkenbaar die grote dosissen. Je hallucineert dan niet meer maar je leeft in je eigen realiteit in 1 giga visual die zich vele uren uittrekt voor je neus. En als je het geluk hebt een euh, nvm Open ogen of dicht zal geen hol uitmaken. Krijg weer zin in een leuke reis van dit bericht.. :love:

1000 mics- Most people will never go there. If you had a "two hits and you are floored" type of lsd, or 100 mics and up hits, this is where a ten strip would put you. You basically cant see anything but visuals, your mind as a whole is infinately connected with its self and your external environment. Amazing things happen on this dose no matter what. It would scare most people shitless. Some people will think they are dieing. Many would end up dialing 911 if they were alone and could read the numbers on the phone.

1500 mics- is almost exactly like 1700 mics. 1700 mics being the most I have ever done. Very few people have used this much lsd.
It is VERY psychologically dangerous for some people to do this. You can no longer really see your own hand in front of your face. Your cognition and vision are both bathed in the same light. Some people forget to breath frequently, and id imagine alot of people would pass out. You will loose your ego, but you will meet many organizers of human cognition in this egoless place. They are much smarter than human beings. "they" *are self conscious neurology.
They are the mathematicians behind consciousness and even the visuals themselves.
A dose 700 mics and above will show anyone some very profound things. Doses like 500 mics and above have changed many lives in both positive and negative ways. Still, it is no more threatening than mushrooms. So dont get me wrong.



1 keer belde ik bijna 112, had geen visuals meer maar zag me leven als een film voorbijgaan. Alles,familie,school,werk,leuke dagen,vakanties. En ik was dus weg, zag me familie,kennissen huilend, en die werden geholpen door anderen die mijn plaats in leken te nemen. Toen ik beetje bijkwam heb ik iedereen gebeld om te kijken of alles goed is/nog leeft. Wat een trip was dat.
Om in een tekenfilm te leven..
Cheers
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Special K » do dec 01, 2011 3:14 pm

Einstein schreef:Haha, lees maar eens een report van 25tolife als je hier meer over wilt weten. Visuals te over, maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat mentaal erg licht geweest is :P


Idd, ik denk niet dat de topicstarter beseft hoe trippy (mentaal dan) LSD wel niet is/kan zijn.. Zeker geen lachertje , maar ik vond een iets hogere dosis wel een leukere trip :)
Maarja , dat is persoonsgebonden.

Als je bedoelt van 50 mics naar 100 mics gaan, ja dan zal de "trip" niet zo veel harder zijn dat je hem niet kan sturen, maar het verschil tussen 250 & 500 is wel een eindje :p

Kan persoonlijk zelf niet wachten om ook eens aan de 1000µg te gaan :D , maar wanneer ik dat doe ga ik zeker eerst een maandje of dergelijks stoppen met alle psychedelica, om zeker 0 tolerantie te hebben.

Grtzz :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Einstein » do dec 01, 2011 5:44 pm

Special K schreef:Kan persoonlijk zelf niet wachten om ook eens aan de 1000µg te gaan :D , maar wanneer ik dat doe ga ik zeker eerst een maandje of dergelijks stoppen met alle psychedelica, om zeker 0 tolerantie te hebben.

Grtzz :keta:

Ik kijk al uit naar het report :smokin:

Dat wordt lachen
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor vork » vr dec 02, 2011 11:51 am

Ik had een tijdje geleden een fout gemaakt. Acid niet laten testen en iemand ging voor het eerst bij ons trippen. Ik dacht dat hij in toaal 150 ug ophad maar bleek het dubbele te zijn. Gelukig was set en setting helemaal in orde en is alles goed gegaan.
Ik merkte wel dat iedereen anders reageert op dezelfde dosis,zelfs als set en setting gelijk zijn.
Ik kan rustig 300 ug nemen terwijl mijn vriendin op 150 al goed gaat.
OT. verdubbeling leid niet alleen tot meer visuals,mentaal word het ook wat zwaarder
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Verdubbeling dosis; alleen verhoging aantal visuals?

Berichtdoor Special K » za dec 03, 2011 1:37 pm

Tomzeur schreef:Ik ben niet een super ervaringsdeskundige, maar weet wel dat een verhoging van 50 naar 80 mg mentaal ook heftiger is. Kan per persoon verschillen natuurlijk, maar hou er rekening mee. Bij dosissen die sommige idioten hier nemen (500 ug+) zal het misschien weinig verschil maken omdat je dan toch al zo ver van de wereld bent dat het niet meer erger kan of zo. En probeer rustig aan te doen, en niet luisteren naar die psychische mensen hier die zichzelf 10 zegels toedienen en nog geloven dat het goed is ook als ze helemaal blijvend vervreemden van de wereld.


Denk niet dat jij echt beseft wat LSD allemaal inhoudt, of praat je gewoon uit je eigen ervaring? Het is niet omdat jij de emotionele en psychische spanwijdte hebt van een koffielepel dat iedereen dit zo ervaart?

En dosis maakt zékér wel uit , maar het is ook de mindset in het algemeen (soms kan ik zeer helder denken op ~500µg en andere momenten trip je helemaal weg) maar ik verwacht niet dat jij dit gaat snappen, als ik zo je posts lees her & der..

Kvind het wel zonde , gelukkig verstaan sommige op dit forum wel wat ik bedoel :)
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner