Doc schreef:proeft het uberhaupt wel als LSD dan?
vind het altijd vrij herkenbare smaak op zo'n zegel.
Thieutje schreef:Wat is eigenlijk best? vloeibaar of zegels ?
Russ schreef:Heb je ooit al LSD geprobeerd hiervoor? De kans is er ook altijd dat je helemaal geen LSD gekregen hebt, Liquid-LSD is dan ook niet zo enorm makkelijk te verkrijgen...
Doc schreef:proeft het uberhaupt wel als LSD dan?
vind het altijd vrij herkenbare smaak op zo'n zegel.
Einstein schreef:LSD en tartaarzuur vormen dan samen een zuur-basecomplex, waardoor ze feitelijk tot één stof zijn samengevoegd en dus geen zure smaak hebben
Madcat schreef:Ja als ze het lekker zoet hadden gemaakt dan neem je te snel te veel.
Einstein schreef:LSD en tartaarzuur vormen dan samen een zuur-basecomplex, waardoor ze feitelijk tot één stof zijn samengevoegd en dus geen zure smaak hebben
brombeer001 schreef:Madcat schreef:Ja als ze het lekker zoet hadden gemaakt dan neem je te snel te veel.
Ik ben het zelf niet helemaal eens met die snoep flesjes... Als je het verliest en een kind vindt het man kwil niet denken aan de gevolgen!!!
brombeer001 schreef:
Wel even de moleculen los schudden voor gebruik;) en druppelen onder de tong en het daar laten opnemen door je speeksel klieren om het meest uit een druppie te halen:P
Thieutje schreef:No more liquid for me!, zegeltjes!, 100x beter
Sent from my iPhone using 'Tapatalk'
brombeer001 schreef:Ik weet niet precies of dit al is gezegd maar in de meeste flesjes die ik heb gehad (of eigenlijk allemaal wel eigenlijk) zaten 100 druppels van 100 mics in.
Davinci schreef:Thieutje schreef:No more liquid for me!, zegeltjes!, 100x beter
Sent from my iPhone using 'Tapatalk'
Lsd=lsd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten