Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Voorbereiden op LSD

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Voorbereiden op LSD

Berichtdoor TechnoT » ma mei 11, 2020 12:37 pm

Beste ervaren mensen,

Een goede vriendin van me is door al mijn mooie verhalen heel benieuwd geworden naar LSD en zou het deze zomer graag een keer gebruiken. Mede door het gebrek aan zomervakantie, is de drang om op reis te gaan met LSD groter denk ik ;).

Mijn vriendin heeft ervaring met XTC en wiet, maar heeft nog niet eerder echt getript. Daarom vind ik het best spannend om tegelijk met LSD aan de slag te gaan. Vinden jullie dit onverstandig? Zo ja, met welke andere drugs kan ik haar het beste voorbereiden op de LSD ervaring?

Alvast bedankt voor jullie advies,

Groeten,

T.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Jmths » di mei 12, 2020 5:50 pm

Eerste keer LSD beter niet te hoog doseren, als de ervaring wat mild uit pakt is er altijd nog een volgende keer. 100µg LSD voeten in het water is in de meeste gevallen ideaal denk ik. LSD wil je rustig je tijd voor nemen en kennis mee maken in ieder geval. Als de effecten van 100µg LSD als stimulerend en saai worden ervaren heeft de persoon waarschijnlijk sowieso de verkeerde verwachtingen waardoor deze op hogere doseringen wel eens overweldigd kan worden.

Vaak als mensen mij benaderde voor een LSD trip (voordat de RC lysergamides een ding waren) zeiden mensen wel eens dat ze één keer een stevige LSD trip wouden ervaren en daarna nooit meer. Mensen met meer ervaring op gebied van LSD zullen daar wellicht een beetje om gniffelen maar dat is toch wel een cliché die leken onbewust tot bepaalde hoogte zoeken.

Doe vooral je ding, maar om enige context / referentiekader te bieden zodat je je eigen vraag kunt beantwoorden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor TechnoT » wo mei 13, 2020 11:18 am

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn zegels opgestuurd naar het testlab via de GGD, maar helaas zijn mijn samples weggegooid... Het enige wat ik heb is een positieve zuurtest voor LSD en de dealer die me vertelde dat ze 125 microgram bevatten. Ik zit te twijfelen om een halve zegel te geven, want driekwart is ook weer zoiets geks. Of misschien gewoon een hele.... Ik wil natuurljk ook de "net wel/net niet" ervaring voorkomen. 100 microgram klinkt inderdaad wel als een goede startdosis. Mijn eerste keer lag ook rond die koers.

Hoe dan ook, hoe graag ze ook die heftige ervaring wil, ik geef sowieso niet meer dan een hele zegel.

Verder heb ik sowieso een goede setting, namelijk een prive stukje bos met een stacaravan waar een toilet, stromend water en een koelkast aanwezig is :). De natuur doet het altijd goed bij mij! Maar voordat we aan de fietstocht naar het bos beginnen wat toch zo'n 30 minuten is vanaf m'n huis, kan ik denk ik het beste de zegel in laten klappen in mijn eigen vertrouwde woonkamer, en dan op het plateau naar het bos o.i.d. gaan fietsen.

Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Jmths » wo mei 13, 2020 8:32 pm

TechnoT schreef:Bedankt voor jullie reacties!!

Graag gedaan, met LSD zegels op straat kun je inderdaad niet weten hoeveel er op een zegel zit.

De RC LSD anloog zegels die online verkocht worden en identieke effecten faciliteren kun je vaak herkennen aan het acroniem van de scheikundige naam van de substantie die vaak in het klein op de zegel vermeld staat. Bijvoorbeeld 1P-LSD, AL-LAD en ALD-52.

Deze RC LSD analoog zegels zijn in de meeste gevallen gedoseerd op 100µg per zegel.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor TechnoT » ma mei 18, 2020 9:33 am

Ik heb ze niet online besteld, maar heb dus een zuurtest laten doen bij de drugstest service, en toen werd me verteld dat de zegels LSD bevatten. Dus ik neem aan dat ik dan geen RC LSD analoog in m'n bezit heb? Verder weet ik dat je die RC's zou kunnen herkennen aan de bittere smaak, en mijn zegels hebben nauwelijks tot geen smaakje.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Jmths » ma mei 18, 2020 3:18 pm

TechnoT schreef:Ik heb ze niet online besteld, maar heb dus een zuurtest laten doen bij de drugstest service, en toen werd me verteld dat de zegels LSD bevatten. Dus ik neem aan dat ik dan geen RC LSD analoog in m'n bezit heb? Verder weet ik dat je die RC's zou kunnen herkennen aan de bittere smaak, en mijn zegels hebben nauwelijks tot geen smaakje.

Een zuurtest sluit enkel andere categorieën drugs uit, wil je er zeker van zijn dat het LSD-25 en niet een analoog van is een GC/MS test nodig als ik mij niet vergis.

RC LSD analogen zijn smaakloos net als LSD zelf, bij sommige sheets is het mogelijk dat je wat inkt kunt proeven. Bij LSD sheets gelegd door een amateur kun je ook vloeistoffen zoals PG en vodka proeven soms. Eerder uitzonderlijk maar toch. RC LSD analogen ga je dus niet dmv smaak kunnen herkennen.

Sommige psychedelica zoals de NBOMes kun je wel herkennen dmv smaak, deze hebben een zeer sterke metalen chemische smaak. Deze werden vroeger (vooral in de VS) vaak als LSD verkocht. In Europa komen de NBOMes echter al een paar jaar niet tot nauwelijk meer voor, wellicht dat je NBOMes nog kunt vinden als je deze gericht zoekt.

De LSD RC analoog sheets vermelden meestal in het klein op de blotter welke LSD RC analoog het betreft (bijvoorbeeld AL-LAD, ALD-52 en 1P-LSD).
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Eko » ma mei 18, 2020 3:38 pm

125 is ook een mooie start.

Het is al gezegd, maar ik zeg het ook nog eens: set en setting.
Doe het op een vertrouwde locatie waar jullie je beide goed en relaxed voelen, zorg dat je heel de dag, en liefst ook de dag erna geen verplichtingen hebben, geen stress om over na te denken. Zet je gsm(mobiel) op stil, zorg dat niemand je stoort
"Ik voel me goed, en moet nu nergens aan denken".

Ik zou niet meteen gaan fietsen of van locatie veranderen, dat is stress en onvoorspelbaarheid die ja kan missen als kiespijn voor haar eerste keer.

Andere voorbereidingen: zorg dat je dingen bij de hand hebt die je wilt gebruiken tijdens de trip: drinken, eten, muziek,... zorg dat het allemaal klaarstaat, zodat je niet tijdens het trippen naar iets op zoek moet gaan. Maar je hebt zelf ervaring, dan weet je dat wel ;)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor TechnoT » wo mei 20, 2020 11:55 am

Jmths schreef:
TechnoT schreef:Ik heb ze niet online besteld, maar heb dus een zuurtest laten doen bij de drugstest service, en toen werd me verteld dat de zegels LSD bevatten. Dus ik neem aan dat ik dan geen RC LSD analoog in m'n bezit heb? Verder weet ik dat je die RC's zou kunnen herkennen aan de bittere smaak, en mijn zegels hebben nauwelijks tot geen smaakje.

Een zuurtest sluit enkel andere categorieën drugs uit, wil je er zeker van zijn dat het LSD-25 en niet een analoog van is een GC/MS test nodig als ik mij niet vergis.

RC LSD analogen zijn smaakloos net als LSD zelf, bij sommige sheets is het mogelijk dat je wat inkt kunt proeven. Bij LSD sheets gelegd door een amateur kun je ook vloeistoffen zoals PG en vodka proeven soms. Eerder uitzonderlijk maar toch. RC LSD analogen ga je dus niet dmv smaak kunnen herkennen.

Sommige psychedelica zoals de NBOMes kun je wel herkennen dmv smaak, deze hebben een zeer sterke metalen chemische smaak. Deze werden vroeger (vooral in de VS) vaak als LSD verkocht. In Europa komen de NBOMes echter al een paar jaar niet tot nauwelijk meer voor, wellicht dat je NBOMes nog kunt vinden als je deze gericht zoekt.

De LSD RC analoog sheets vermelden meestal in het klein op de blotter welke LSD RC analoog het betreft (bijvoorbeeld AL-LAD, ALD-52 en 1P-LSD).


Oh wauw, hier was ik totaal niet van op de hoogte. Ik was altijd in de veronderstelling dat zegel zonder smaak = LSD. Goed dat je me hier even op wijst.

Ik heb (vaak in de zomermaanden) een grotere drang tot het gebruik van LSD, en doe het dan vaak ook wat frequenter (maandelijks, met soms een uitschieter). Mede door het feit dat ik van mening ben dat LSD geen schade toebrengt aan neuronen, durf ik het met die regelmaat te nemen. Maar over RC's is natuurlijk veel minder bekend, en dan ga ik er misschien wat voorzichtiger mee om.

Blotter is de individuele zegel of het hele papier geval? Ik heb het hele vel namelijk in kleine stukken gescheurd en zo'n 2 zegels in kleine gripzakjes verpakt om niet telkens m'n hele stash bloot te stellen aan zuurstof en licht. Ben bang dat het daarom een intense zoektocht gaat zijn als het ergens is gekriebeld op het hele vel :)

Bedankt voor je info, en sorry voor het off-topic gaan :P
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor TechnoT » wo mei 20, 2020 11:59 am

Eko schreef:125 is ook een mooie start.

Het is al gezegd, maar ik zeg het ook nog eens: set en setting.
Doe het op een vertrouwde locatie waar jullie je beide goed en relaxed voelen, zorg dat je heel de dag, en liefst ook de dag erna geen verplichtingen hebben, geen stress om over na te denken. Zet je gsm(mobiel) op stil, zorg dat niemand je stoort
"Ik voel me goed, en moet nu nergens aan denken".

Ik zou niet meteen gaan fietsen of van locatie veranderen, dat is stress en onvoorspelbaarheid die ja kan missen als kiespijn voor haar eerste keer.

Andere voorbereidingen: zorg dat je dingen bij de hand hebt die je wilt gebruiken tijdens de trip: drinken, eten, muziek,... zorg dat het allemaal klaarstaat, zodat je niet tijdens het trippen naar iets op zoek moet gaan. Maar je hebt zelf ervaring, dan weet je dat wel ;)


Goede tip dat een fietstocht en nieuwe locatie eventueel stress met zich meebrengt. Ik ervaar het altijd als een prachtige reis, maar kan me inderdaad ook wel inbeelden dat het voor een eerste keer eventueel wat intens is. De 48-uur vrij regel neem ik zeker in acht en smartphone op stil is zeker een goede, al merk ik toch regelmatig dat ik onbewust alsnog mijn telefoon er wel eens bijpak (verslaving). Ik zal de tip alsnog meedelen aan mijn vriendin.

Drinken, eten en muziek bereid ik de dag van tevoren voor. Heb ook ervaring opgedaan met het uitvoeren van wat - in nuchtere toestand simpel ogende - kookkunsten, die enorm ingewikkeld bleken tijdens het trippen :) Die fout bega ik niet meer, haha.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Eko » wo mei 20, 2020 6:00 pm

oh, niets mis met op de telefoon te zitten, je wilt alleen niet dat je moeder opeens belt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor 4FABaas » di jul 07, 2020 11:21 am

Het lijkt me dat 4-HO-MET wel een goede basis is voor een trip met LSD, is toch wat lichter maar wel heel leuk of anders AL-LAD. Heb ervaring dat je gedachtestroom toch aardig goed te sturen valt daarmee.
4FABaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: vr nov 11, 2016 11:13 am

Re: Voorbereiden op LSD

Berichtdoor Jmths » di jul 07, 2020 12:32 pm

4FABaas schreef:Het lijkt me dat 4-HO-MET wel een goede basis is voor een trip met LSD, is toch wat lichter maar wel heel leuk of anders AL-LAD. Heb ervaring dat je gedachtestroom toch aardig goed te sturen valt daarmee.

TS geeft aan RCs liever te mijden in verband met risico's, wat een gezonde insteek is.

Als je het mij vraagt is LSD echter dood aangezien deze enkel nadelen en geen voordelen kent ten opzichte van het online bestellen van 1P-LSD.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner