Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vraag over LSD in't openbaar

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Lucite_in_the_sky » di dec 22, 2015 11:08 am

mijn lief zou voor onze volgende trip samen graag naar't vuurwerk in Antwerpen gaan zien met oudjaar

Ik heb nog maar een paar keer getript, telkens met haar, maar nog nooit in zo'n menigte, in't openbaar
waar moet ik op letten?
denkt ge dat het beter is om eerst te trippen en pas na 't hoogtepunt tussen 't volk te gaan, of om't daar te droppen en dan weg te gaan als de trip harder begint in te slaan?
Avatar gebruiker
Lucite_in_the_sky
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do nov 12, 2015 4:51 pm
Woonplaats: Beerse

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Poseidon » di dec 22, 2015 11:12 am

Als jullie nog nooit eerder para of de weg kwijt geweest zijn, zou ik voor het hoogtepunt van het vuurwerk gaan.
Mocht het allemaal te overweldigend worden, dan kunt ge alsnog huiswaarts gaan.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor kaasje » di dec 22, 2015 11:32 am

Lichte dosis moet haalbaar zijn, maar vuurwerk in Antwerpen is altijd een drukke/zatte bedoening, weet niet of ik daar zou willen trippen.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Abysmal » di dec 22, 2015 1:35 pm

kaasje schreef:Lichte dosis moet haalbaar zijn, maar vuurwerk in Antwerpen is altijd een drukke/zatte bedoening, weet niet of ik daar zou willen trippen.


Vooral het percentage dronken mensen maakt het een risico. Misschien een optie om het vuurwerk te zien vanaf een plek waar het minder druk is? Ken je iemand in de omgeving met een dakterras oid. waar vandaan je het zou kunnen zien?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Lucite_in_the_sky » di dec 22, 2015 7:48 pm

van zodra dat ge aan de Schelde zijt is't goed te zien, dacht ik, we vieren bij maten in Antwerpen, kwartierke wandelen tot aan't water, der zal allesins volk zijn, maar we gaan ons ni op de drukste plek zetten
Avatar gebruiker
Lucite_in_the_sky
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do nov 12, 2015 4:51 pm
Woonplaats: Beerse

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Lsdaydreamer » di dec 22, 2015 7:54 pm

Op een drukke markt zou ik het echt niet willen doen .. Ik denk dat ik mezelf inmiddels wel een ervaren tripper kan noemen, maar op een drukke plek met allemaal mensen op verschillende golflengtes zou ik echt niet fijn vinden ... Op een rustig plekje is vuurwerk met trippen wel heel leuk! :D
People can fly, Anything can happen
Avatar gebruiker
Lsdaydreamer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: wo dec 09, 2015 11:58 am
Woonplaats: België

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor sejku » di dec 22, 2015 9:05 pm

Denk dat de rustigste plek dan misschien over het water aan de linkeroever is.
Ben zelf ook in 't Stad te vinden, maar dan wel straalbezopen en met wat grammetjes sos achter de kiezen de nacht door, beetje op het Antwerps niveau blijven he :beer: :snort:
sejku
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: wo aug 13, 2014 3:35 am
Woonplaats: Anvers

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor kaasje » di dec 22, 2015 10:22 pm

sejku schreef:Denk dat de rustigste plek dan misschien over het water aan de linkeroever is.
Ben zelf ook in 't Stad te vinden, maar dan wel straalbezopen en met wat grammetjes sos achter de kiezen de nacht door, beetje op het Antwerps niveau blijven he :beer: :snort:

Hahaha ja kan goe zijn me nieuwjaar! :D
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Bunnie » do dec 24, 2015 3:16 am

ik kon niet meer ophouden met lachen , ik rolde over de grond heen van het lachen,
toen lag ik op de grond , en wist ik helemaal niks meer.
denk niet dat je op de grond wil liggen in een menigte mensen en denken van jo wie ben ik , wat is er gebeurd.
Oja ik zit in een trip en was aan het lachen,.Nou en toen begon ik weer met lachen , kon niet meer ophouden met lachen.
wat ik zag was een soort van draaikolk en ik wilde mee draaien met deze draaikolk want dat was lachen, dat was mooi.
maar effe later lag ik weer op de grond te denken echt hard te denken , want ik kon niet meer denken . ik was nu weer opgehouden met lachen ,. en kon nu niet meer nadenken .
ik kon me niet afvragen , wie ben ik ?. ik moest weer helemaal terugschakelen want ik kon gewoon helemaal niet meer denken.
wil je dat in een menigte mensen meemaken: dat je op de grond ligt na een hysterische lachbui en mensen je aankijken terwijl jij moet terugschakelen van de oneindige liefde van de buddha naar je denkwereld.
het is ook nog maar de vraag of je je wel genoeg op je gemak voeld zo met LSD in het openbaar.
als je op je gemak voeld dan kun je los gaan op de lsd en niet meer ophouden met lachen.
als je dan ff een paar keer goed je ego weg lacht en dan je lach onder controle houd dan lach je nog steeds ,maar dan meer in control en dan met je derde oog open, dan weet ik niet wat je allemaal ziet in het openbaar.
Hoeveel Microgram ga je nemen ?
dosering thuis: 240 microgram is het meest magische wat ik ooit meegemaakt heb.
dosering openbaar 100 of 120 microgram: sommige mensen komen eng over en verpesten de sfeer.
LSD is oneindigheid- oneindige liefde van de kosmos van de buddha :woeh: :woeh: :woeh: :lol: :lol: :smokin:
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Poseidon » vr dec 25, 2015 11:10 am

:smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor John Doe » ma dec 28, 2015 6:12 pm

Lijkt me geen strak plan om eerlijk te zijn, trippen moet je in een vertrouwde omgeving doen waar je je veilig voelt. Je kan het effect ook heel moeilijk sturen, vooral in een menigte. Het kan de mooiste avond van je leven worden, maar ook de grootste nachtmerrie van je leven.
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Zo niet, zie regel 1
John Doe
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: wo maart 25, 2015 1:41 am

Re: vraag over LSD in't openbaar

Berichtdoor Lucite_in_the_sky » zo maart 06, 2016 5:42 pm

toch maar ni gedaan
late we maar zeggen dat mn lief ondertussen mn lief ni meer is
Avatar gebruiker
Lucite_in_the_sky
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do nov 12, 2015 4:51 pm
Woonplaats: Beerse


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner