Trippie schreef:Lijkt me wel leuk.
Geen idee hoeveel effect die 2C-B nog gaat hebben 3,5u na die LSD, kruistolerantie enzo, kan zijn dat je daar amper wat van gaat merken. Kan er langs de andere kant ook voor zorgen dat je super lang door blijft trippen. Zeker met die redose na 6,5u zou het me niet verbazen dat je tot de volgende middag je hoofd eraf zit te trippen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Nog nooit geprobeerd en nog nooit gelezen over iemand die dit geprobeerd heeft.
Zou zomaar heel erg tof kunnen zijn of zomaar een trip naar de hel uuuurrrreeeennn lang...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Geniale combinatie, heb er geen andere woorden voor. Ik ben begonnen met LSD, toen die goed ingeslagen was (~1h30 later) een pil van 12mg 2CB, anderhalf uur daarna 130mg MDMA en nog wat later nog 100mg MDMA, maar die is jammer genoeg pas op de trein naar huis echt degelijk ingeslaan.
Die doseringen en tijden vond ik echt perfect, het bracht het leukste in de 3 stoffen naar boven. Prachtige visuals, tintelingen over heel je lichaam en een heerlijk gevoel van verbondenheid met vanalles en nog wat. Tijdens die 8 uur ogen dicht en dansen was ik echt blij dat een van m'n vrienden enkel MDMA op had en vaak genoeg water kwam brengen.
Het plafond van het feestje waren allemaal bewegende witte puntjes waardoor het net leek alsof het een open air was en ik kon blijven inzoomen op de sterren. Ergens op de piek deed ik mijn ogen dicht en dacht ik dat ik op een andere goa stond, inclusief andere mensen rond me, andere dj's en andere artwork op de muren. Normaal gezien krijg ik weinig visuals door psychedelica, maar met die combinatie was het echt gestoord.
Ik zou het niet doen als je niet veel ervaring hebt met LSD, maar als je dat al vaak genoeg gedaan hebt zou ik er zeker voor gaan. Ervaring met MDMA is ook handig, als je de zware inslag niet kent kan je trip snel donker worden. 2CB-ervaring lijkt me niet direct nodig, die avond was mijn eerste keer 2CB.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe het bij jou gaat zijn maar als ik een normale dosis MDMA neem en daarna 2CB, geeft de 2CB genoeg energie om de crash tegen te gaan. Ik weet niet of het iets is dat ik zou riskeren als ik ook LSD binnen heb...
Ivo schreef:Als je hard crasht door MDMA zou ik niet zo veel ineens nemen
Ivo schreef:Zoiets klinkt iig beter dan 180mg ineens
Einstein schreef:Klinkt erg leuk
Niemand schreef:Ik heb uiteindelijk 20-25 mg 2cb gepakt, 2 uur later 100 g mdma en 3 kwartier later 30-36 mg 2cb + 120 mg mdma. En heel wat hash er doorheen gejaagd. Keihard getript na iets van 2 jaar helemaal niks te hebben gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten