Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » vr mei 23, 2014 10:23 pm

Wat doen jullie allemaal tijdens een LSD trip?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor kaasje » vr mei 23, 2014 11:29 pm

Helemaal niets, tv kijken, veeeel wandelen.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » vr mei 23, 2014 11:36 pm

En heb je dan een vaste plek of route waar je wandelt?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Radagast » vr mei 23, 2014 11:46 pm

Gesprekken voeren over universums, multiversum, ethische dilemma's, het leven enz...

Filmpje kijken, muziek luisteren, snoepen, wandelen, visuals observeren....
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Vinnie » za mei 24, 2014 11:00 am

Radagast schreef:Gesprekken voeren over universums, multiversum, ethische dilemma's, het leven enz...

Filmpje kijken, muziek luisteren, snoepen, wandelen, visuals observeren....


+ jonko's roken
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor snuifduif » za mei 24, 2014 11:07 am

Het leukst is buiten spelen in een natuur gebied of zwemmen buiten. Wat bier, speakers misschien wat keta of mxe. En het belangrijkste dat je samen met andere mensen tript
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 24, 2014 12:36 pm

snuifduif schreef:Het leukst is buiten spelen in een natuur gebied of zwemmen buiten. Wat bier, speakers misschien wat keta of mxe. En het belangrijkste dat je samen met andere mensen tript


Zwemmen lijkt me geweldig!
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor AgeOfLove » za mei 24, 2014 12:40 pm

Leuk, wij gaan er straks ook aan beginnen. Eerst even thuis zitten, wat praten, muziek luisteren,... Bij goed weer gaan we naar buiten om beetje rond te dwalen in een klein bosje. Daarna keren we terug naar hier om wellicht een filmpje te zien en verder muziek te luisteren.
In de natrip dan nog finale van CL bekijken :)

Looking forward! Uiteraard staan er pintjes, frisdrank en fruit klaar. De jonko's zijn ook al voorgerold.

Lucky in the Sky with Diamonds :)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 24, 2014 12:44 pm

AgeOfLove schreef:Leuk, wij gaan er straks ook aan beginnen. Eerst even thuis zitten, wat praten, muziek luisteren,... Bij goed weer gaan we naar buiten om beetje rond te dwalen in een klein bosje. Daarna keren we terug naar hier om wellicht een filmpje te zien en verder muziek te luisteren.
In de natrip dan nog finale van CL bekijken :)

Looking forward! Uiteraard staan er pintjes, frisdrank en fruit klaar. De jonko's zijn ook al voorgerold.

Lucky in the Sky with Diamonds :)


Lucky bastard.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor cojiro » za mei 24, 2014 12:46 pm

Klinkt perfect dude, have fun
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 1:59 pm

Wij hebben gisteren gedaan: ik lag binnen op de bank stuk te gaan. Ik was goed misselijk. Ik had net gegeten voordat ik het nam. Maakt niks uit voor de werking, het wordt in je mond opgenomen niet in je darmen pas, dus een volle maag kan gewoon, dachten wij. Maar achteraf gezien denk ik dat ik daar zo lang misselijk van ben geweest. Miss E was buiten in mijn tuin aan het zitten en rondlopen. Toen hebben we de zitzak naar buiten gedaan, heb ik daar in de schaduw gelegen. Toen de misselijkheid over was zijn we op pad gegaan. Eerst naar het centrum gelopen. Een ijsje gegeten. Een ijsje bestellen was lastig. Ijsje bestellen was gelukt na wat vage blikken van de andere klanten en het meisje wat ons de ijsjes verkocht.
Toen naar het park gelopen en daar het ijsje gegeten. Even gezeten. Toen weer verder gelopen. Weer door het centrum.
Komen we een nichtje van ons tegen. Heeey, hoe is het? Was het leuk in Amerika? Vroegen wij. Ja was leuk, zei ze. Toen vroeg ze: wat zijn jullie aan het doen dan? Wij: rond aan het lopen. We gaan nu naar het station lopen en dan gaan we uhhhhm, naar Breda. Oh, zegt ze. En wat ga je in Breda doen dan? Wij keken alle twee heel verbaasd. Wij snapten niet waarom iemand ooit zoiets zou vragen. Toen zij naar Amerika ging zeiden wij: zoooo vet. Gaan wij naar Breda vraagt zij: wat ga je daar doen dan? Wat ga je in Amerika doen dan? Dit proces speelde vooral in ons hoofd en hier hebben we het verder nog uitgebreid over gehad daarna, hahaha. Maar we stonden elkaar daar vooral heel ongemakkelijk aan te kijken. Al haar vriendinnen op het terras keken ons ook heel vreemd aan. Ja, we gaan naar Breda. En dan gaan we weer terug zeiden we. Ze keken vreemd en we gingen er maar vandoor...
Naar de trein gegaan. Het perron 3x helemaal afgelopen, toen was de trein er. In de trein zitten praten met de mensen in de buurt van ons. Vage gesprekken. Wij hadden lol. Toen in Breda heel het centrum doorgelopen en bij de mac aangekomen. Gegeten, gedronken, geplast en na een uur daar zitten zijn we weer terug gelopen naar het station. Terug met de trein naar huis. Terug naar huis gelopen. Even thuis gezeten. 2cd er bij genomen. Op een gegeven moment maar weer naar buiten gegaan. Bij het park op een bankje gaan zitten. Flesje wijn leeggedronken, de rest was ver uitgewerkt. Terug gelopen en de lego movie gedeeltelijk gekeken. Briljante film! Na een uur viel miss E bijna in slaap en ik was ook moe, maar had door kunnen kijken. Toch ook maar gaan slapen.
Van half 4 gistermiddag tot 4 uur vannacht ofzo toffe dingen gedaan.
Lsd en dan overal en nergens heen gaan gaf mij echt een vakantie gevoel. Zomaar rondjes lopen en alles bekijken waar je normaal aan voorbij gaat, omdat je alleen maar in een bepaalde winkel moet zijn en de rest daarom overslaat en dat soort dingen.
Heerlijk!
Misschien wel mijn lievelingsdrugs vanaf nu.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 2:07 pm

Woa, ik zie nu dat we op de LSD en 2cd eerst ook nog naar de shoarmazaak zijn gelopen, want mijn hoofd staat bij drugs gezichtjes. Was het weer vergeten, maar nu weet ik weer dat ik daar lekker shoarma heb zitten eten met lekkere saus :p Om nom nom
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 2:13 pm

Oh ja, en een volgende keer zou ik graag lekker uit eten gaan ergens waar ze echt eten maken. Alles biologisch en vers en zonder gekke smaakversterkers enzo.
Op de LSD smaken chemische dingen extra chemisch en echt voedsel smaakt toffer dan anders. Mac donalds valt tegen zeg maar en aardbeien zijn te gek.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 24, 2014 2:20 pm

Hahahaha dat klinkt als een te gekke trip. Lekker op avontuur blijft toch het leukst vind ik. Een voordeel van dat LSD zo lang werkt is dat je kapot veel dingen kunt doen. Ik ga over 2 weken weer eens op reis en waar ik vaak moeite heb met bepalen wat ik ga doen (want het is allemaal zo tof), ga ik het gewoon allemaal doen. Natuurwandeling maken door de duinen, Filmpje pakken in het omniversum, een ijsje eten en thuis nog een 2c'tje erbij pakken en weg spacen totdat ik vanzelf weer terugkeer.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Jack of Hearts » za mei 24, 2014 2:37 pm

Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 24, 2014 2:43 pm

Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.


Dat klinkt best saai.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor bam. » za mei 24, 2014 2:47 pm

Jointjes roken, praten, wandeling maken en dan als het allemaal te druk word lekker naar binnen en daar verder trippen.
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Jack of Hearts » za mei 24, 2014 2:56 pm

Niemand schreef:
Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.


Dat klinkt best saai.

Veel meer dan dat kan ik op dat moment niet. Maar ik kan je vertellen dat het alles behalve saai is. In mijn hoofd gebeurt dan veel meer dan om me heen.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Vinnie » za mei 24, 2014 3:02 pm

Niemand schreef:
Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.


Dat klinkt best saai.


op lsd niet
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Miss E » za mei 24, 2014 3:46 pm

Partypipo schreef:Woa, ik zie nu dat we op de LSD en 2cd eerst ook nog naar de shoarmazaak zijn gelopen, want mijn hoofd staat bij drugs gezichtjes. Was het weer vergeten, maar nu weet ik weer dat ik daar lekker shoarma heb zitten eten met lekkere saus :p Om nom nom

Je vergeet dat we ook nog nadat we de 2c-d hadden genomen naar het terras zijn geweest, wat bijzonder moeilijk was met al die dronken mensen. :P

En de tuin verkennen was echt supervet. Pipo's tuin is een soort oerwoud, al een paar jaar niet fatsoenlijk bijgehouden, dus het gras en alle planten groeien er weelderig. Ook liggen er een kapotte partytent, een pallet en nog meer rotzooi in het gras, waardoor het echt een uitdaging was om door de het gras te lopen.
En dan vervolgens in het gras neerploffen en naar de wolken kijken, die in verschillende diersoorten veranderen.

En vooral veel wandelen, overal en nergens naartoe wandelen. :love:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 5:24 pm

Miss E schreef:
Partypipo schreef:Woa, ik zie nu dat we op de LSD en 2cd eerst ook nog naar de shoarmazaak zijn gelopen, want mijn hoofd staat bij drugs gezichtjes. Was het weer vergeten, maar nu weet ik weer dat ik daar lekker shoarma heb zitten eten met lekkere saus :p Om nom nom

Je vergeet dat we ook nog nadat we de 2c-d hadden genomen naar het terras zijn geweest, wat bijzonder moeilijk was met al die dronken mensen. :P

En de tuin verkennen was echt supervet. Pipo's tuin is een soort oerwoud, al een paar jaar niet fatsoenlijk bijgehouden, dus het gras en alle planten groeien er weelderig. Ook liggen er een kapotte partytent, een pallet en nog meer rotzooi in het gras, waardoor het echt een uitdaging was om door de het gras te lopen.
En dan vervolgens in het gras neerploffen en naar de wolken kijken, die in verschillende diersoorten veranderen.

En vooral veel wandelen, overal en nergens naartoe wandelen. :love:

Ohhh jaaa, naar het terras geweest.
Wow, alles wat we gedaan hebben nadat we die 2cd erbij hebben gedaan is wel heel ver weg gezakt bij mij.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 24, 2014 6:44 pm

Hoeveel LSD en 2C-B hadden jullie gepakt eigenlijk?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 7:09 pm

Naar schatting zo'n 150 microgram LSD (3 zegels van zo'n 50 microgram, als het goed is). In één keer genomen die 3 zegels.
2C-D was voor mij 15 mg en Miss E 25 mg. Ik was bang weer in zit modus te komen zoals met de meeste andere psychedelica die ik ooit geprobeerd heb. Ik wou nog steeds rondjes kunnen lopen zoals op de LSD. :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Klimtox » za mei 24, 2014 8:49 pm

De simpele dingen waarderen. meer is niet nodig om 12 uur bezig te zijn.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » wo mei 28, 2014 5:27 pm

Een heerlijke duinwandeling
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Paradise » vr mei 30, 2014 7:22 pm

Ik maak dikwijls plannen maar het leukste is al het verplaatsen enzo ertussen ... veel rommel maak ik ook meestal.
Beetje in de tuin lopen ff bij mensen zitten als het gaat, hangt er allemaal vanaf.
Soms isoleer ik me liever, andere keren ga ik opzoek naar m'n huisgenoten voor wandelingen te maken, later komen ze naar hier
en dat vind ik dan weer helemaal niet leuk want ik was naar een schilderij aan het kijken ...

Soms kan ik vrij normaal doen tegen nuchtere mensen, das top andere momenten ben ik veel te raar.

Heel wisselvallig allemaal.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Partypipo » za mei 31, 2014 3:00 am

Het lijkt me nog toch gek om vet lekker uit eten te gaan, maar wel allemaal met natuurlijke smaken. Want alle chemische E nummer smaken smaken extra vies en alle natuurlijke smaken extra lekker. Dus ergens een biologisch restaurant ofzo. Lekker op de LSD eerst met de trein erheen enzo. Gewoon, een hele dag bezig zijn om er te komen, te eten en weer thuis te komen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Niemand » za mei 31, 2014 9:20 am

Alles is een avontuur op LSD. Ik heb vaak gehad dat ik een hele planning heb gemaakt maar dat daar uiteindelijk niks van terecht is gekomen. Een beetje als een kind dat een mooi ingepakt kado krijgt, maar bij wie alle aandacht naar het inpakpapier gaat.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Wat doen jullie tijdens een LSD-trip?

Berichtdoor Maddog » za mei 31, 2014 11:28 pm

Eigenlijk helemaal niets, een beetje op de bank zitten, om me heen kijken, en wat hapjes eten die ik al heb klaargezet. Maar dat kan ook aan de dosis liggen.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner