Radagast schreef:Gesprekken voeren over universums, multiversum, ethische dilemma's, het leven enz...
Filmpje kijken, muziek luisteren, snoepen, wandelen, visuals observeren....
snuifduif schreef:Het leukst is buiten spelen in een natuur gebied of zwemmen buiten. Wat bier, speakers misschien wat keta of mxe. En het belangrijkste dat je samen met andere mensen tript
AgeOfLove schreef:Leuk, wij gaan er straks ook aan beginnen. Eerst even thuis zitten, wat praten, muziek luisteren,... Bij goed weer gaan we naar buiten om beetje rond te dwalen in een klein bosje. Daarna keren we terug naar hier om wellicht een filmpje te zien en verder muziek te luisteren.
In de natrip dan nog finale van CL bekijken
Looking forward! Uiteraard staan er pintjes, frisdrank en fruit klaar. De jonko's zijn ook al voorgerold.
Lucky in the Sky with Diamonds
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.
Niemand schreef:Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.
Dat klinkt best saai.
Niemand schreef:Jack of Hearts schreef:Bijzonder weinig. Een beetje naar de bomen kijken.
Dat klinkt best saai.
Partypipo schreef:Woa, ik zie nu dat we op de LSD en 2cd eerst ook nog naar de shoarmazaak zijn gelopen, want mijn hoofd staat bij drugs gezichtjes. Was het weer vergeten, maar nu weet ik weer dat ik daar lekker shoarma heb zitten eten met lekkere saus Om nom nom
Miss E schreef:Partypipo schreef:Woa, ik zie nu dat we op de LSD en 2cd eerst ook nog naar de shoarmazaak zijn gelopen, want mijn hoofd staat bij drugs gezichtjes. Was het weer vergeten, maar nu weet ik weer dat ik daar lekker shoarma heb zitten eten met lekkere saus Om nom nom
Je vergeet dat we ook nog nadat we de 2c-d hadden genomen naar het terras zijn geweest, wat bijzonder moeilijk was met al die dronken mensen.
En de tuin verkennen was echt supervet. Pipo's tuin is een soort oerwoud, al een paar jaar niet fatsoenlijk bijgehouden, dus het gras en alle planten groeien er weelderig. Ook liggen er een kapotte partytent, een pallet en nog meer rotzooi in het gras, waardoor het echt een uitdaging was om door de het gras te lopen.
En dan vervolgens in het gras neerploffen en naar de wolken kijken, die in verschillende diersoorten veranderen.
En vooral veel wandelen, overal en nergens naartoe wandelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten