Laatst heb ik een tripreport geschreven (hier) waarin staat dat ik dus even paranoia werd. Ik begon vragen te stellen zoals 'Wie zijn jullie, ik moet hier weg, ....' Nu heb ik dit weekend op Fractal Gate opnieuw LSD gedaan, en dit ging goed tot op een bepaald moment.
Ik kreeg weer identiek hetzelfde aan de hand. Het ene moment keek ik voor me, het volgende moment had mijn vriend zijn hand op mijn been gelegd en was een beetje aan het schudden waarna hij zei 'Shit gij waart ver weg' en nog geen vijf seconden later stond ik ineens met een vriendin recht om de camping te verlaten. Ik had dus opnieuw de indruk dat er echt stukken 'weg vielen', alsof er iets uitgeschakeld werd.
Toen ik uiteindelijk weg was uit de Chill Out was het terug ok, ik had af en toe nog even dat er iets weg viel maar dat leek niet langer als een paar seconden.
Ik heb echt geen idee wat het is. Het is niet zo dat ik zo ver weg zit in mijn gedachten dat ik de rest niet meer merk, het is gewoon echt dat het allemaal even weg valt. Dat het beeld blijft hangen en ik vervolgens ergens helemaal anders zit/naar kijk, en dat allemaal in flitsen. Het is zelfs helemaal niet aangenaam.
Nu dacht ik: is dit normaal ? Ik bedoel, komt het vaker voor bij mensen en is het iets om aandacht aan te besteden of gewoon iets random dat ik gewoon zou kunnen negeren ?