Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

After-Party

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

After-Party

Berichtdoor Taxi. » wo mei 08, 2013 4:34 pm

Hoi volk :wave:
Ik zou graag wat tips willen hebben, want ik en een vriend zitten met een probleempje.
Vanavond gaan we met een redelijk grote groep naar prspct. Dat feest duurt tot 8 uur 's morgens en dan pakken we de trein terug naar Amsterdam. Het overgrote deel gaat naar een after bij iemand thuis, wij zouden ergens anders gaan afteren. Maar dat bleek niet door te gaan vanwege omstandigheden en toen bleek dat die andere after (waar de rest dus heen gaat) al 'vol' zat. Want het is een klein appartementje en er passen niet echt meer mensen bij (volgens de jongen die het organiseert). Probleem is dat wij niet met onze pep/ket junkhoofd naar huis willen aangezien pa & ma dan waarschijnlijk net lekker zitten te ontbijten en nogal verbaasd zullen zijn van onze vercrackte koppies :shock:
Heeft iemand van jullie misschien tips wat we kunnen doen om een beetje de dag door te komen, of om ervoor te zorgen dat we er een minuut lang redelijk normaal uit kunnen zien (zodat we wel naar huis kunnen en ff gedag kunnen zeggen zonder dat onze hoofden meteen opvallen). Normaal gesproken zit ik hier niet zo mee, want dan gebruik ik met mate en valt mijn kop niet zo op. Echter de vorige keer dat ik veel pep op had, was het in de ochtend zéér duidelijk te zien. Dus meestal regel ik dan dat we ergens kunnen chillen. Maar het is hemelvaart, oudjes zijn dus vrij.. duss... probleempje.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: After-Party

Berichtdoor Vinnie » wo mei 08, 2013 4:43 pm

als je in amsterdam bent kan je toch gewoon in een shop gaan smoke?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: After-Party

Berichtdoor psychotrance » wo mei 08, 2013 6:42 pm

Ik regel nooit op voorhand een slaapplaats, ik maak snel genoeg vrienden op dat soort feestjes en hoor daar wat rond. Tegen het einde staat toch iedereen zo strak van de mdma dat ze je met alle plezier hun bank aanbieden . Is me nog maar een keer overkomen dat er echt niemand een slaapplaats voor me had. Heb toen een maat van mij die in die stad op kot/kamer zit en die heeft me oen op zijn bank laten slapen
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: After-Party

Berichtdoor Dreuge » wo mei 08, 2013 6:44 pm

gooi jezelf na het feest van een brug dan heb je geen last van pep-depressie
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: After-Party

Berichtdoor The Dude » wo mei 08, 2013 7:12 pm

Beste remedie als je naar huis moet en zwaar aan de pep bent na een feestje: Benzodiazepines. Werkte voor mij vroeger altijd perfect, niemand ziet dan nog dat je iets gebruikt hebt. Keta gewoon 1 uur van te voren stoppen met bijpakken. 10mg valium of 30 mg oxazepam deed voor mij altijd the trick om er normaal uit te zien zonder knockie te gaan, je moet dr echter wel aan kunnen komen. Etizolam is makkelijker te verkrijgen en zal vast en zeker ook goed werken.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon vriendjes maken en daar afteren. Zoals psychotrance voorstelde.

Als goed weer is kun je ook gewoon lekker een ontbijtje pakken en lekker in het westerpark (of ander lekker park) gaan liggen blowen. Deed het voor mij ook altijd goed.
Laatst bijgewerkt door The Dude op wo mei 08, 2013 7:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: After-Party

Berichtdoor Shaggattack » wo mei 08, 2013 7:13 pm

BBQ'en in een park. :stoned:
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: After-Party

Berichtdoor Trippie » za mei 11, 2013 2:14 am

Gewoon in een broodjeszaak ofzo wat eten naar binnen proberen stampen en dan verder veel wiet smoren en hangjongere uithangen om de tijd te doden.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: After-Party

Berichtdoor gachiBASS » za mei 11, 2013 3:20 am

Ik ben lekker gaan lopen.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: After-Party

Berichtdoor Taxi. » za mei 11, 2013 1:07 pm

Uiteindelijk lekker in Amsterdam nog ontbeten en even in het zonnetje gezeten. Toen ik thuis kwam had ik nog ietwat grote pupillen, maar niet erg opvallend ofzo. Volgende keer gewoon wat beter regelen, had nog wel trek in wat ballonnetjes namelijk :beer:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner