FRESH schreef:Een angsthond inzetten is goedkoper dan een drugshond.
Drugshonden zie je voornamelijk op vliegvelden en bij de haven (Douane).
Die "angsthonden" spelen gewoon een rolletje en je hebt natuurlijk ook de herdershonden die gewoon worden ingezet om geweld en of bescherming uit te oefenen indien nodig.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Ik behoor inmiddels ook al tot 't meubilair hier hoor, deze woorden heb ik al lang voorbij zien komen... Ik vroeg of iemand mij een betrouwbare bron kon laten zien waarin het bestaan van 'n angsthond beschreven wordt, omdat ik dit niet kan vinden.
Amvitamientje schreef:Ja er stonden op Nightmare ook honden. Ik vroeg aan de pliesie hoe het nou zat.
Meestal zijn het angsthonden, die ruiken je angst en gaat dan heel lief naast je zitten.
Perry schreef:Ik vertrouw die @Amvitamientje niet! Nee, maaruhm, "een politie" is ook gewoon een individu en niet iedere random agent vertegenwoordigt daadwerkelijk zijn instantie.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Geen fascinatie, meer verbazing dat wat ik altijd als waarheid heb overgenomen nergens beschreven staat en het dus waarschijnlijk niet eens waar is. Ik zeg niet dat een hond er niet op getraind zou kunnen worden, ik denk enkel dat het niet is wat er bij een festival aanwezig is.
Poseidon schreef:Honden opleiden om mensen puur te intimideren is een koud kunstje of sla ik de plank nu weer mis amigo?
Perry schreef:Pos, de angsthonden waar ik op doel zouden geen angst zaaien, maar herkennen, waardoor dealers eruit gepakt worden. Dit gaat zo al jaren over het WWW van NL. (hehe)
Perry schreef:Dan moet ik eerst 'n meeltju tiepun. Ik heb atm totaal geen puf om een formail te bboouuwweenn
Fool schreef:Spoiler! :
Perry schreef:Dat zeggen de mensen, ze hebben 't daarbij over lichaamstaal en angstzweet.
fredrik schreef:Zolang je een paar hondenkoekjes meeneemt is er niks aan de hand.
Honden zijn corrupte beesten
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten