Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Ik ben de laatste edities wel in meer of mindere mate aanwezig geweest, het is in de buurt van waar ik vandaan kom. Waarschijnlijk ga ik ook dit jaar tenminste even buurten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Ben wel in voor een meet. Er komen daar wel heel veel bekenden van mij, dus voor mij is het extra grappig om met een groep vage DF-alto's over het terrein te touren
Miss E schreef:Haha, ik zie er inderdaad niet heel alto uit.
Meeten lijkt me tof
mdmwazig schreef:Enige nadeel aan appelpop vind ik teveel bekenden om iets te gebruiken.
Gnika schreef:Meet altijd +1, dus als iemand mn nummer wil roep maar
Gnika schreef:Als het niet al te hard regent en dus modderpoel is ga ik wss ook wel kijken
Meet altijd +1, dus als iemand mn nummer wil roep maar
ILoveMDMA schreef:Gnika schreef:Als het niet al te hard regent en dus modderpoel is ga ik wss ook wel kijken
Meet altijd +1, dus als iemand mn nummer wil roep maar
Miss E heeft jouw nummer gefikst zei ze, dus ik geloof dat er morgen een meet gaat zijn! En ik ben BOB, dus ik ga niet te wasted zijn om de meet te laten mislukken
Miss E schreef:Ik en ILoveMDMA en Gnika en Einstein
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten