Line-up is inmiddels compleet:

Het thema is trouwens dit jaar "horror", zal ook wel voor mooie taferelen gaan zorgen

Dopezilla schreef:Het lijkt me geweldig om er eens heen te gaan, maar 't is wel wat veraf voor mij. Ach, komt ooit misschien nog wel.
Olle
Dopezilla schreef:Nu zeg je dat doorgaans al als het maar één postcode verderop is, maar ditmaal moet ik je gelijk geven.![]()
Olle
Dopezilla schreef:Ik kan me er wel in vinden. De heenreis vind ik nooit zo'n probleem, maar de terugreis is vaak wel een brakke bedoening. Zeker als je ook nog eens alleen reist.![]()
Maar goed, bij Bang Face kan je in ieder geval nog een dagje uitbrakken in het appartementencomplex, neem ik aan? Mag ook wel, na zo'n meerdaags festival, trouwens.
Olle
brick_top schreef:Net terug, wat een gekkenhuis zeg. Nog nooit zoiets meegemaakt :')
Muzikale hoogtepunten: Jeff Mills, de afsluiting van Leftfield + Bang Face crew, Huoratron, Reso & DJ Godfather.
Dopezilla schreef:Maar goed, bij Bang Face kan je in ieder geval nog een dagje uitbrakken in het appartementencomplex, neem ik aan? Mag ook wel, na zo'n meerdaags festival, trouwens.
brick_top schreef:Laatste avond ging het trouwens alsnog keihard los bij een stel Nederlanders. Security kwam eerst langs om te zeggen dat het geluid uit moest, 5 minuten later stond de organisator zelf voor de keet mee te housen en te roepen dat het harder moest
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten