megatrippie schreef:Ik luister het niet al te vaak meer maar blijf er wel een zwak voor hebben.
mayhem blijft leuk
Maar ook bands zoals katatonia moeten af en toe nog even gedraaid worden.
spacelord schreef:megatrippie schreef:Ik luister het niet al te vaak meer maar blijf er wel een zwak voor hebben.
mayhem blijft leuk
Ik luister het ook niet meer, mayhem heb ik altijd als een bende onwetende snullen gezien met een ideologie die nergens op sloeg En nog goed gek ook; die albumfoto is de drummer die zich de hersens uit z'n kop had geschoten met een jachtgeweer. De gitarist vond dat zo vet om te zien dat hij een fototoestel is gaan kopen om dit memorabele beeld vast te leggen.
Ik ben een Burzum-fan, dat verklaart misschien ook veel
Azgaza schreef:spacelord schreef:megatrippie schreef:Ik luister het niet al te vaak meer maar blijf er wel een zwak voor hebben.
mayhem blijft leuk
Ik luister het ook niet meer, mayhem heb ik altijd als een bende onwetende snullen gezien met een ideologie die nergens op sloeg En nog goed gek ook; die albumfoto is de drummer die zich de hersens uit z'n kop had geschoten met een jachtgeweer. De gitarist vond dat zo vet om te zien dat hij een fototoestel is gaan kopen om dit memorabele beeld vast te leggen.
Ik ben een Burzum-fan, dat verklaart misschien ook veel
Was de vocalist, niet de drummer; die gast wiens hoofd zo leuk open ligt op die foto; en de gitarist heeft een gedeelte van zijn brein opgegeten, niet alleen gefotografeerd. Vooral de gitarist die die hoofd-eet actie uitvoerde was echt gek; de leden van Mayhem die nu nog steeds bezig zijn zijn al weer 17 jaar actief bezig met muziek maken en doen dat naar mijn mening prima (helemaal nu ze atilla weer terug hebben op vocals; klinkt toch weer net als vroeger alleen eten ze elkaar niet op )
Moet zeggen trouwens dat ik muzikaal gezien Burzum ook veel vetter vind; althans de pre-gevangenis metal dan; maar Varg Vikernes is minstens zo gestoord als de vroegere en nu dode bandleden van mayhem, waarvan een niet te vergeten een messteek of 40 van meneer Vikernes heeft gekregen.
Wat een tuig eigenlijk; vroege jaren 90 noorwegen black metal
Metaldevil666 schreef:ik ben het geheel met Immo eens.
qua BM is er veel wat ik leuk vind maar niet veel wat ik écht goed/geweldig vind, dat zijn:
Tsjuder (Ze zijn weer bij elkaar *yay*!! =D) en
Christraping Black Metal van Marduk =P
Blue Mystic schreef:Verder immortal twee keer gezien
gregosmile schreef:GRASPOP METAL MEETING!!! 2011!!!!!!
ik ben erbij jonge
oke moet eerlijk zijn dat ik niet zo van de black metal ben maar metal keeps you alive so any metal is good metal ;-p
zie ik je daar? :-p
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten