Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Boom 2012

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azgaza » vr jul 20, 2012 5:00 pm

Wij gaan dinsdag ofzo al weg hier; blijken maar één gast met een rijbewijs te hebben voor de volle 2000 km dus die zal wel regelmatig ff moeten rusten onderweg...

Ik neem aan dat DF-ers die mij herkennen me vast wel een keer tegen zullen komen op het tentenkamp ofzo :) En mochten lui die mij kennen andere DF-ers kennen die ook komen, introduceer gerust lijkt me wel grappig wat mensen te meeten ofzo :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Boom 2012

Berichtdoor henkie84 » zo jul 22, 2012 9:23 pm

Oei mijn zin groeit uit z'n voegen!
3 dagen madrid, 7 dagen boom, 4 dagen utopia, 1 dag madrid :)
:#:
vertrek nu woensdag
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azgaza » di jul 24, 2012 12:15 pm

Wij vertrekken zo; tot Boom :love:

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azy » di jul 24, 2012 12:18 pm

Ik ben over 3 dagen pas weg, kan niet wachten!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Oizo » di jul 24, 2012 1:37 pm

De jaloersheid stijgt met de minuut :woeh:
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azy » di jul 24, 2012 1:41 pm

Oizo schreef:De jaloersheid stijgt met de minuut :woeh:

Nou ja, veel duurder dan een commercieel festival in de benelux is het niet, zelfs met de vlieger. Geen reden om over 2 jaar niet te gaan dus.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Oizo » di jul 24, 2012 1:44 pm

Boom 2014 staat al in mijn agenda genoteerd ;)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Kraak » do jul 26, 2012 10:43 am

Tas inpakken is vervelend, geen idee wat ik wel en niet moet meenemen :mad: Maar kan ondertussen niet wachten! Morgen om 5 uur in de ochtend naar Brussel waaruit we naar Madrid vliegen en daar een nachtje overnachten om met de boombus op zaterdag naar Boom te gaan :woeh:

Ik heb nog nooit gevlogen, dus heb een aantal vraagjes. Mag je bestek (inclusief mes) meenemen in je bagage? In mijn portemonnee heeft tot een week geleden vaak drugs gezeten, is dit een probleem?

Ik vlieg met ryan air, is de kans groot dat je bij het raam zit?, dat wil ik namelijk erg graag haha:roll:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Ivo » do jul 26, 2012 10:45 am

Sjarel schreef:Mag je bestek (inclusief mes) meenemen in je bagage?

In je bagage, ja, in je handbagage zou ik niet proberen.
Sjarel schreef:In mijn portemonnee heeft tot een week geleden vaak drugs gezeten, is dit een probleem?

Normaal gezien niet, ze controleren meestal alleen op metalen voorwerpen. Ik heb nog nooit honden of zo gezien.
Sjarel schreef:Ik vlieg met ryan air, is de kans groot dat je bij het raam zit?, dat wil ik namelijk erg graag haha:roll:

Je kan het wel vragen dacht ik, anders is de kans 1 op 3 :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Kraak » do jul 26, 2012 11:30 am

Bedankt Ivo!

Tevens:
FIND YOUR FRIENDS
There is a massive board at the Info
Stand (Central Plaza area) where you
can leave a note for friends that you
are looking for or are waiting to meet.


Wie hangt het DF kaartje op :mrgreen:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Dennenboom » do jul 26, 2012 3:06 pm

Sjarel schreef:Morgen om 5 uur in de ochtend naar Brussel waaruit we naar Madrid vliegen en daar een nachtje overnachten om met de boombus op zaterdag naar Boom te gaan :woeh:

Ik heb nog nooit gevlogen, dus heb een aantal vraagjes. Mag je bestek (inclusief mes) meenemen in je bagage? In mijn portemonnee heeft tot een week geleden vaak drugs gezeten, is dit een probleem?

Ik vlieg met ryan air, is de kans groot dat je bij het raam zit?, dat wil ik namelijk erg graag haha:roll:

Hee, ik vlieg ook morgen uit Brussel, om 16u25 vertrekt die vlucht. Als je nog nooit gevlogen hebt hoop ik voor jou echt dat je aan het raam zit. Hoewel ikzelf vroeger een stevige vliegtuigenhobby had en dus een vrij vertekend beeld heb, denk ik dat dat toch objectief awesome is. :)
Hoe ik het heb verstaan gaan wij (Azymuth en ik) niet ver van Pascal zitten met de tent, en ging Vork ons ook meeten. Ik ga proberen op de camping een vlag te maken met een doek met zebramotief. (Ook als schaduwdoek). Dus als je die ziet mag je altijd even binnenrollen.

Veel plezier, en godweet komen we je tegen :love:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Schism » do jul 26, 2012 5:34 pm

Ik vertrek op naar Schiphol. Na twee uur mijn tas in te pakken, en het uiteindelijk állemaal het erin te hebben gekregen kwam ik weer tot rust. Driedubbel alles checken of je het hebt. :grin:
Ik vlieg om 20.50, tot daar dan mensen!
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Sterling Archer » vr jul 27, 2012 8:38 am

Ik ga zoeken naar het zebramotief en het df meeting kaartje :p

Ik heb daar geen internet om iets af te spreken dus ik schrijf df op mijn lichaam zodat ik herkenbaar ben 8-)
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azy » vr jul 27, 2012 11:04 am

HTID schreef:Ik ga zoeken naar het zebramotief en het df meeting kaartje :p

Ik heb daar geen internet om iets af te spreken dus ik schrijf df op mijn lichaam zodat ik herkenbaar ben 8-)


zebramotief + een gele doek met zonnetjes op (voor het geval je dit nog leest)

Maar het begint voor mij ook wel eens tijd te worden om te vertrekken, tot 6 augustus DF :kleuter:
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Dreuge » vr jul 27, 2012 12:20 pm

:wave:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Cropp » za jul 28, 2012 11:28 pm

5 vrienden van mij zijn naar boom gereden vanuit Eindhoven in een golf, compleet met bagage:hulde:

En ze vroegen nog of ik mee wilde:lol::lol::lol::lol:
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Ivo » za jul 28, 2012 11:31 pm

Cropp schreef:5 vrienden van mij zijn naar boom gereden vanuit Eindhoven in een golf, compleet met bagage:hulde:

En ze vroegen nog of ik mee wilde:lol::lol::lol::lol:


Doen :D
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Cropp » za jul 28, 2012 11:34 pm

Of dat ik mee wilde, specifiek in die golf he :P
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Ivo » za jul 28, 2012 11:36 pm

Ivo schreef:Doen :D
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Kraak » zo aug 05, 2012 12:57 pm

Boom was echt vet leuk! Maar ik heb geen DF'r gezien, jammer. Een vlag tussen duizend andere vlaggen zoeken is net een speld in een hooiberg zoeken haha.

Maar heb echt een leuke tijd gehad, niet echt veel gedaan, dat valt ook niet mee met die hitte.. Slapen in een scheve en hete tent ging niet al te best maar gelukkig sliepen die banken op het terrein heerlijk! Heb genoten en niets vervelends mee gemaakt!

Tot over 2 jaar :love:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor vork » ma aug 06, 2012 11:16 am

Heerlijk Boom gehad :love: De mensen, de muziek en de omgeving waren prachtig. Nog nooit zo lekker op een festival getript.

Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azy » ma aug 06, 2012 1:25 pm

Het was inderdaad heerlijk, ongelooflijk veel schitterende mensen ontmoet. Een prachtig terrein, tot in de kleinste details lekker psychedelisch gemaakt. Veel lekkere hasj gerookt in de zon, met grote ogen en wat 2cb achter de kiezen me verwonderd aan alle pracht. Alle random performances die je tegenkwam als je op acid ronddwaalde. Ongelooflijk, ik wil terug.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azgaza » di aug 07, 2012 7:22 am

Boom was weer echt een perfecte psychedelische utopie :) Ver voorbij perfectie, te geweldig, wat een avontuur.. heb me zelden zó goed, zó gezond en zó gelukkig gevoeld als daar; geweldige dingen meegemaakt, drie héle vette trips waaronder nog LSD + ketamine + dmt + lachgas, maansondergang, heel veel nieuwe vrienden gemaakt waaronder nieuwe beste vrienden en massa's aan coole kennissen, kwam daar vaak voor dat ik gewoon zonder rede aan de praat raakte met mensen of een groepje en daar dan ineens twee volle dagen mee rond hing alsof we elkaar al jaren kende.. die openheid daar is zó heerlijk, de mensen zijn zo mooi van binnen en van buiten, die sfeer is gewoon zo fucking goed. Boom was echt tering perfect. Kindzadza's live set was trouwens ook fucking vet. Dat klimaat daar is ook echt te perfect voor mij, kan gewoon slapen en lopen in die hitte, verbrandt er niet.. droge hete lucht doet me goed :) Zo veel boeiende verhalen gehoord, boeiende mensen leren kennen, grappige, coole, bizarre, epische en spectaculaire momenten meegemaakt.. en nog heerlijk kunnen speakerfreaken voor funktion 1 subwoofers; dat doet het ook altijd wel goed, en dan in die opkomende zon en die warme gloed van dat licht dat alles ineens zo veel mooier maakt.. o mijn god Boom.. :love:

Terug zijn in Nederland is echt een hele dikke cultuur shock, hier lopen nummers af en moet je zelf de muziek aanzetten ipv dat het soundsystem gewon lekker doorbeukt, een grote hoge vierkante kamer ipv een tent, overal steen, asfalt, de mensen zijn schuw en durven elkaar nauwelijks aan te kijken ipv elkaar te benaderen als oude vrienden, gewoon een taal ipv in de regel minstens 2 tegelijk door elkaar, alleen maar praktische bouwwerken ipv overal psychedelische kunst en ... ja keiharde cultuur shock kan ik het zeker noemen :p Gelukkig heb ik deze herinneringen en dementie zit lekker niet in de familie dus hier teer ik nog wel ff op :)

Trip reports ga ik voor de grap ook gewoon écht weer eens schrijven.. zeker van dat LSD + keta + dmt + lachgas avontuur en ook die trip met kindzadza en de maansondergang en al die andere momenten..

Nog ff nagenieten en dan komt de gewone wereld wel weer een keertje ooit :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Boom 2012

Berichtdoor Sterling Archer » di aug 07, 2012 6:12 pm

Boom is echt het vetste festival wat ik ken. Dit jaar samen met mijn zussen op M uren op een podium staan dansen en de zon op zien komen. Kreeg van iedereen joints en bier aangeboden en heb zelf ook veel meuk uitgedeeld.

Jammer dat ik geen DFers heb gezien, maar het leek ook wel alsof er dit jaar nog meer mensen waren dan vorige keer.

Had dit jaar een bordje gemaakt met de dope die ik wilde kopen en ik had ze binnen 2 dagen allemaal binnen op 4-aco-dmt na :kleuter:

Ik kan niet wachten tot 2014 8-)
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Boom 2012

Berichtdoor Azgaza » di aug 07, 2012 6:30 pm

Haha ja al dat gedeal en gedeel daar was echt geweldig; ik ging zelf toen men tent nét stond ff kijken bij de etenskraampjes, raakte binnen een kwartier aan de praat met drie engelsen en had nog geen uurtje later keta haha (had wel wat mee maar niet genoeg dus); changa kwam zelfs naar mij toe, werd me zomaar ineens aangeboden (hele grappige transactie, zo'n gast kwam me vragen of ik interesse had in dmt of changa dus ik vragen hoe duur, welke ingredienten en toen besloot ik wel een halve gram te willen proberen maar hij had geen weegschaal bij maar 1 meter verderop zat een japanner een jointje te draaien, ving het gesprek op, wou precies óók een halve gram én had een weegschaal in zen zak en na afloop nog met die japanner zen jointje mogen delen en nog iets van 20 min blijven kletsen :p Die openheid daar is echt cool), en bij de main dansvloer kwamen elke zo veel minuten mensen dingen vragen of aanbieden, boom is best wel een drugsmarkt haha. Alles lekkere kwaliteit ook, heb daar de beste keta gevonden (voor een zeer redelijke prijs) die ik in meer dan een jaar ben tegen gekomen :) Voelde gewoon nostalgisch bijna haha.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Boom 2012

Berichtdoor henkie84 » do aug 09, 2012 1:35 am

Zojuist terug, gevlogen uit Madrid, na Boom + Utopia. Boom was voor mij erg leerzaam, mooi, psychedelisch en lief, Utopia was voor mij nog al opzwepend, interessant en rustgevend. Heb nergens gezocht naar drugs, alles werd me aangeboden op de momenten dat ik er zin in had :). Heel veel fijne interacties met prettige vreemden meegemaakt, geïnspireerd geraakt door grote en kleine dingen, hele interessante lezingen e.d. gevolgd (inclusief Maya-ceremonie's, Iboga-lezing, etc.) en erg lekker gegeten.
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner