Multitude schreef:Zoals gezegd in het andere topic, ik ga ook, waarschijnlijk samen met een paar vrienden met een busje. Een (paar) keer meeten lijkt me een prima idee
psychotrance schreef:1. heb gehoord dat drugs gedecriminilaseerd is sinds 2001 in Portugal. Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Soort van gedoogbeleid? Bezit en gebruik is illegaal maar wordt vaak door de vingers gekeken, verkoop en productie is illegaal. Zoiets?
2. Er zouden standjes zijn waar je je drugs kan laten testen? Say whuut? Als in, ze hebben daar een mini labo waar ze percentages kunnen testen? Of ze hebben daar EZ testen die je kan kopen? Of...
Spoke schreef:Voor het vervoer ga ik waarschijnlijk de bus nemen vanuit Brussel, omdat ik festival bagage meenemen op een vliegtuig een beetje onhandig vind.
kaasje schreef:Spoke schreef:Voor het vervoer ga ik waarschijnlijk de bus nemen vanuit Brussel, omdat ik festival bagage meenemen op een vliegtuig een beetje onhandig vind.
Hoeveel kost deze bus ongeveer, en wat houdt dat juist in?
Spoke schreef:kaasje schreef:Spoke schreef:Voor het vervoer ga ik waarschijnlijk de bus nemen vanuit Brussel, omdat ik festival bagage meenemen op een vliegtuig een beetje onhandig vind.
Hoeveel kost deze bus ongeveer, en wat houdt dat juist in?
Het is van een franse busmaatschappij die verschillende reizen vanuit Frankrijk en Brussel naar Boom voorziet. Een ticketje kost 280 euro heen en terug..
http://www.ontours.fr/boom-festival-p3551.html
psychotrance schreef:echt kut dat die bus niet een enkel ticket heeft....
psychotrance schreef:wat waren jullie aan eten en drinken kwijt per dag ongeveer? en dan bedoel ik niet incl. de shitload bier en andere alcoholische dranken, gewoon puur de basis maaltijden, de colaatjes voor bij het eten of om even af te koelen, en eventuele smoothie of ijsjes af en toe. iemand een gokje?
kaasje schreef:Je gaat dus met de bus? Van brussel?
psychotrance schreef:kaasje schreef:Je gaat dus met de bus? Van brussel?
nope, vliegtuig naar Madrid en van daar uit de Boombus die ons van Madrid naar het festival zelf brengt. Je komt dan een dagje eerder aan op het terein (de 3e augustus al) en je moet niet aanschuiven en kan alvast een leuk plekje voor je tent uitkiezen. Dan een dagje chillen tot de rest van de meute er aan komt op de 4e augustus en het feest kan beginnen
kaasje schreef:psychotrance schreef:kaasje schreef:Je gaat dus met de bus? Van brussel?
nope, vliegtuig naar Madrid en van daar uit de Boombus die ons van Madrid naar het festival zelf brengt. Je komt dan een dagje eerder aan op het terein (de 3e augustus al) en je moet niet aanschuiven en kan alvast een leuk plekje voor je tent uitkiezen. Dan een dagje chillen tot de rest van de meute er aan komt op de 4e augustus en het feest kan beginnen
Aha, dat was ook ons plan, wat ga je allemaal meenemen van bagage? (tent, kledij...), Want op het vliegtuig kan je niet veel meenemen.
psychotrance schreef:extra toevoeging:
vergeet ook zeker niet
- een zakmes (victorinox achtig iets)
- extra manier om je gsm op te laden (extra batterij, oplader op zonne-ennergie (dat neem ik zelf mee)
- TRIPSPEELGOED! bellenblaas, breeklichtjes, leuke dingetjes ...
- zaklamp + extra batterijen
- extra geld, voor just in case
-campeerspullen zoals slaapzak, matje of luchtmatras, plastic borden en kommen, bestek, bekers, (pannetjes als je zelf wilt koken?)
- KOFFIE : alles wat ik nodig heb om ' s morgens mijn koffie te kunnen zetten
psychotrance schreef:ohja en een belgische vlag. BELGIUM REPRESENT
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten