Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Darkpsy

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Darkpsy

Berichtdoor Azgaza » di jul 05, 2011 7:21 pm

29-31 juli is in Duitsland Psycrowdelica :love:

Ik heb m'n kaartje al een maand, mijn vriend heeft er ook al een en nog wat mensen zullen met ons mee gaan die hun kaartje maar aan de deur regelen. De line up bevat onder andere Kindzadza :love: , Psykovsky :love: , hen samen als Osom :love: :love: , Cosmo en nog 20-30 andere goede namen binnen dark.

Wat gaat dat een psychedelische waanzin worden daar, en wat heb ik er onvoorstelbaar veel zin in. Hier wat beelden van voorgaande jaren:


Nachtelijke Chaos :D


Serieus; schaak spelen op de dansvloer. :D


Normaal is psy overdag .. ja niet zo :D Hier dus lekker wel :D

Dit is wel echt zo'n beetje wat ik zoek in een festival dus.. ik kan niet wachten :D En wie ook wel houdt van totale psychedelische waanzin dat niet op een mietjes bpm gedraaid wordt .. kom naar psycrowdelica :D

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Darkpsy

Berichtdoor Lµs. D » di jul 05, 2011 8:28 pm

Wordt awesome ja! En niks mis met schaak hoor =). Lijkt me de fijnste plek om het te doen, bass maakt alles fijner
Lµs. D
Offline
 

Re: Darkpsy

Berichtdoor Azgaza » di jul 05, 2011 8:32 pm

Lµs. D schreef:Wordt awesome ja! En niks mis met schaak hoor =). Lijkt me de fijnste plek om het te doen, bass maakt alles fijner


Ik weet het, ik post het ook niet van 'hier is iets mis mee', eerder van 'dit is pas win :D'.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Darkpsy

Berichtdoor Lµs. D » di jul 05, 2011 8:38 pm

Azgaza schreef:
Lµs. D schreef:Wordt awesome ja! En niks mis met schaak hoor =). Lijkt me de fijnste plek om het te doen, bass maakt alles fijner


Ik weet het, ik post het ook niet van 'hier is iets mis mee', eerder van 'dit is pas win :D'.

Ik weet het, het is echt heel cool :D psycrowdelica, kan niet wachten 8-)
Lµs. D
Offline
 

Re: Darkpsy

Berichtdoor OnderDeEik » wo jul 06, 2011 4:28 pm

Azgaza schreef:Kindzadza :love: , Psykovsky :love: , hen samen als Osom :love: :love: , Cosmo en nog 20-30 andere goede namen binnen dark.


FFFUUUUUUUU! :rock:
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Darkpsy

Berichtdoor Aaltje » wo jul 13, 2011 1:50 pm


Deze draaiden ze van het weekend nog. Kankerlekker nummer :D
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Darkpsy

Berichtdoor Ciakranar » za aug 06, 2011 12:56 am

Tsja, binnen de darkpsy-scene vind ik tussen artiesten vaak niet echt een significant groot verschil zitten, behalve een paar die ik er echt ver bovenuit vind staan. En dat zijn dan toch wel psykovsky en kindzadza. Het jammere is wel dat hun set in het echt (op psycrowdelica in ieder geval) nog véél vetter is dan de oorspronkelijke nummers. Live is het echt een tikje sneller (en een stuk harder natuurlijk 8-) ) en dat maakt de ervaring wel helemaal compleet.



Dit is eigenlijk best wel hard wat ik bedoel met "vette shit". 't Is wel een video van het jaar ervoor waar ik niet bij was, maar de impressie is wel nagenoeg hetzelfde. Persoonlijk zou ik trouwens eerder mensen psycrowdelica aanraden dan een specifieke artiest :woeh: :woeh: :woeh: .
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Azgaza » za aug 06, 2011 3:40 am

Psycrowdelica ging dwars door diep heen :love: Het ownde het concept utopie :love: Het was echt het totale top punt van psychedelisch, raar, overweldigend. Holy shit want een fantastischheid. Beste gesprekken en mensen die ik ooit heb meegemaakt, zonder énige twijfel de meest geweldige 3 dagen muziek ooit, de 8 uur set van Osom sloeg echt ALLES, ik heb nog nóóit zo iets vets gehoord, en dat over een enorm funktion one soundsystem. :love: Holy kanker wat was Osom goed, eerst die begin-van-de-nacht-totale-chaos-set van psykovsky en dan 's ochtends afsluiten met wat toen mijn lievelings nummer nog was; Exorcisto van osom. Ge-wel-dig. En dan moet ik melden dat Cosmo ook een fucking strakke dj set neer zette vrijdag nacht, wat ben ik tóen los gegaan, niet normaal, totaal onaards :D (en dan begin ik nog niet over de psychedelische chaos, de dissociatieve diepgang, en DMT roken in een k-hole, :love: wauw :love: wauw).


Dit is mijn nieuwe lievelings nummer. Vond hem 2-3 dagen na psycrowdelica, en het is m'n nieuwe favoriete nummer.

Psycrowdelica dansvloer vroeg op de zaterdag avond:

Van 4.20 tot en met 4.27 zie je mij dansen :) Ik ben de gene met de zwarte paraplu en de legergroene jas aan, ik heb ELK dansvloer moment meegemaakt met die paraplu :p Het regende namelijk vrij letterlijk de hele tijd daar.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Darkpsy

Berichtdoor Smile » wo sep 14, 2011 7:52 pm

Toffe shit! Sinds ik bij ruigoord kom ben ik verslingerd aan deze muziek. Had al een tijd niet meer goed gedanst (alleen maar staan headbangen en rocken) en op 2-cb sloeg 't in als een bom. Een vriendelijke bom, welteverstaan :smokin:
Avatar gebruiker
Smile
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do sep 08, 2011 5:14 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Lµs. D » wo sep 14, 2011 8:38 pm

Lµs. D
Offline
 

Re: Darkpsy

Berichtdoor Hakvlees » do sep 22, 2011 9:01 pm

Kan iemand me een paar gave livesets hiervan aanraden die ik van lsdb of soundcloud kan halen? Geef morgen een feestje, en aangezien daar ongetwijfeld flink gespacet zal worden(ik heb in elk geval nog kristallen liggen :kleuter: ) wil ik weer even wat nieuwe sets om op te kunnen zetten. Hou zelf wel van lekker bruut en duister, maar niet iedereen is daar even weg van (op eerdere feestjes hield ik het meestal gewoon op goa) dus iets toegankelijker mag ook.

Zit nu naar PatrickG88- Psychic Trauma act 7 te luisteren, en dit klinkt wel zeer vet en geschikt!
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Schism » zo dec 11, 2011 11:50 pm

Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Gonzo » ma dec 12, 2011 1:14 am

Pascal schreef:



Nice one,cheers... :hulde:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Darkpsy

Berichtdoor beanhead » ma dec 12, 2011 1:22 am

Pascal schreef:

:hulde: :wave: :rock: :puke: :rock2: :rock2: :woeh: :xtc: :keta:

SOUNDSYSTEM DRUGSFORUM HOPPA :woeh:
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Darkpsy

Berichtdoor Schism » ma dec 12, 2011 5:20 pm

Danke schön! :woeh: :rock: :love:
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » zo dec 18, 2011 9:55 pm

heeej

ik heb nogal wat moeite om darkpsy feestjes te vinden, kan iemand hier mij helpen? :kleuter:

grtz
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor Schism » zo dec 18, 2011 10:03 pm

Darkpsy feestjes zijn nogal zeldzaam, ja. Maar je hebt n20 system wat zit in katwijk, en daar soms feestjes geeft. En soms op andere plekken. Houd www.goatrance.net in de gaten en als je daar iets ziet van n2o, dan zit je goed.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Ozratek » za dec 24, 2011 6:18 pm

bigfatrik schreef:heeej

ik heb nogal wat moeite om darkpsy feestjes te vinden, kan iemand hier mij helpen? :kleuter:

grtz


n2o geeft er een op 7jan omgv Antwerpen. (Zoek op The Dark & Twisted presents : Chaotic Wonderland)
A Land of Psychedelic Illuminations
Avatar gebruiker
Ozratek
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do aug 18, 2011 6:03 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » zo dec 25, 2011 9:13 pm

nice! ik ga het in de gate houden!

thnx;)
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor Eko » zo jan 08, 2012 12:14 pm

Ozratek schreef:n2o geeft er een op 7jan omgv Antwerpen. (Zoek op The Dark & Twisted presents : Chaotic Wonderland)

Daar hebben we elkaar toevallig ontmoet :rock:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Darkpsy

Berichtdoor Ozratek » ma jan 09, 2012 1:48 pm

Eko schreef:
Ozratek schreef:n2o geeft er een op 7jan omgv Antwerpen. (Zoek op The Dark & Twisted presents : Chaotic Wonderland)

Daar hebben we elkaar toevallig ontmoet :rock:

Was een goede!
A Land of Psychedelic Illuminations
Avatar gebruiker
Ozratek
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do aug 18, 2011 6:03 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » ma jan 09, 2012 6:23 pm

eerste dark feestje erg goed bevallen!! die belgen kunnen egt wel feestjes geven :love:
gaan we zeker vaker doen!
goeie tip ozratek :wave:

grtz
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor Eko » ma jan 09, 2012 8:08 pm

bigfatrik schreef:eerste dark feestje erg goed bevallen!! die belgen kunnen egt wel feestjes geven :love:
gaan we zeker vaker doen!
goeie tip ozratek :wave:

grtz

Dan heb ik u daar ook ontmoet waarschijnlijk?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » wo jan 11, 2012 8:42 pm

ontmoet...
gezien waarschijnlijk :lol:
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor InfectedMushroom » vr jan 20, 2012 2:49 pm



Deze blijft men favoriet :love:
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor Azgaza » di jan 31, 2012 5:46 pm



Wat een leipe intro :D (rest van het nummer mag er ook wel wezen trouwens :o )

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » do maart 15, 2012 7:44 pm

nog mensen naar tribes gathering?

JUNO REACTOR (Uk)
FURIOUS (CCCP)
CRAZY ASTRONAUT (CCCP)
WHICKED HAYO (Belgium)
HISHIRYO (France)
VIRTUANOISE (Italy)
FRAKTOPHON (Belgium)
PZYKO (Belgium)
JIMSON (Belgium)
D-THER (Belgium)
FOOSE VS LEECH (Belgium)
PSYGASUS (Belgium)
SEBIDELICA (Belgium)

word denk ik wel een leuk weekendje :kleuter:
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor Ozratek » do maart 15, 2012 10:07 pm

bigfatrik schreef:nog mensen naar tribes gathering?

Staat zeker op de planning! :kleuter: Al moeten we nog wel kaarten halen..
A Land of Psychedelic Illuminations
Avatar gebruiker
Ozratek
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do aug 18, 2011 6:03 pm

Re: Darkpsy

Berichtdoor bigfatrik » vr maart 16, 2012 8:13 pm

vandaag voor de laatste dag 20 euro, anders word t 25;)
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: Darkpsy

Berichtdoor knolselderij » za maart 17, 2012 3:44 pm

Azgaza schreef:29-31 juli is in Duitsland Psycrowdelica :love:

Ik heb m'n kaartje al een maand, mijn vriend heeft er ook al een en nog wat mensen zullen met ons mee gaan die hun kaartje maar aan de deur regelen. De line up bevat onder andere Kindzadza :love: , Psykovsky :love: , hen samen als Osom :love: :love: , Cosmo en nog 20-30 andere goede namen binnen dark.

Wat gaat dat een psychedelische waanzin worden daar, en wat heb ik er onvoorstelbaar veel zin in. Hier wat beelden van voorgaande jaren:


Nachtelijke Chaos :D


Serieus; schaak spelen op de dansvloer. :D


Normaal is psy overdag .. ja niet zo :D Hier dus lekker wel :D

Dit is wel echt zo'n beetje wat ik zoek in een festival dus.. ik kan niet wachten :D En wie ook wel houdt van totale psychedelische waanzin dat niet op een mietjes bpm gedraaid wordt .. kom naar psycrowdelica :D



lekkere muziek maar wel gribus volk, ik snap die mensen zijn super relaxt maar t blijft wel klootjesvolk
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron