Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Aanwezig. En noem mij maar een dagjesmens. Ik heb gewoon zin om lekker los te gaan in de zon, ook al ben ik er niet zo 1 zoals vele andere hier in de buurt die alleen maar over hardstyle kunnen praten. Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
Ik ga ook Decibel en Mysteryland trouwens
tomsn0r schreef:Aanwezig. En noem mij maar een dagjesmens. Ik heb gewoon zin om lekker los te gaan in de zon, ook al ben ik er niet zo 1 zoals vele andere hier in de buurt die alleen maar over hardstyle kunnen praten. Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
Ik ga ook Decibel en Mysteryland trouwens
tomsn0r schreef:Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
MushRockker schreef:tomsn0r schreef:Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
Heb ik en doe ik ook veel
En HWS is nou niet bepaald de hardstyle waar ik van hou trouwens..
Maar ik vind t best dat mensen los gaan op defqon, echt daar heb ik geen probleem mee. Ik heb alleen problemen met het feit dat er mensen naar defqon gaan, die niet los gaan, en raar kijken als jij uit je plaat gaat. Dát zijn de dagjes mensen, die een beetje stil staan en stoer komen doen,, daar heb je er heel veel van op defqon.
MushRockker schreef:tomsn0r schreef:Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
Maar ik vind t best dat mensen los gaan op defqon, echt daar heb ik geen probleem mee. Ik heb alleen problemen met het feit dat er mensen naar defqon gaan, die niet los gaan, en raar kijken als jij uit je plaat gaat. Dát zijn de dagjes mensen, die een beetje stil staan en stoer komen doen,, daar heb je er heel veel van op defqon.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Theoldbum schreef:MushRockker schreef:tomsn0r schreef:Als je alleen voor de muziek komt kan je beter een Dr dre koptelefoon of weet ik veel wat kopen en dan gewoon thuis HWS luisteren of zo
Zelf ook een mooi Dr Dre setje gekocht. Mooie headset maargoed.. ik heb er geen problemen mee dat mensen niet los gaan.. zal voor mij de pret niet drukken. Relaxt btw tomsn0r dat je ook naar decibel en mysteryland gaat. Ik ga denk ik ook maar kaarten voor mysteryland halen. Lijkt me ook wel relaxt.
MushRockker schreef:2 maten van me gaan naar mystery, vond t zelf net wat te duur. Je betaalt namelijk ook voor de andere stages waar ik (op de dubstep stage na dan) amper ga staan..
Q-Base wordt wel knallen.. Trouwens ook Free Festival moet je niet vergeten! T lijkt misschien klein en onbekend enzo..Maar de line up die daar is + de locatie + de prijs =
tomsn0r schreef:Daar laat je je toch niet door tegenhouden joh?
Theoldbum schreef:Ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken.. maar kom ook naar mysteryland!? Dat wordt echt een zieke party! Free festival ken ik niet, moet ik maar eens wat over gaan opzoeken
tomsn0r schreef:Auw mijn benen. Ben nog blij dat ik in staat was naar huis te lopen.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 97 gasten