thepablo schreef:want uitbreiden en meer geld verdienen is deze tijd raar of niet ?
Tisjeboy schreef:Ik ga niet naar Defqon maar ik moet het zien, voor ik sterf!!!! ik hou van Defqon, draai de cds regelmatig en met avondjes aan de pillen gaat altijd één van de dvds aan . Geen idee waarom ik er nog nooit geweest ben
knolselderij schreef:Tisjeboy schreef:Ik ga niet naar Defqon maar ik moet het zien, voor ik sterf!!!! ik hou van Defqon, draai de cds regelmatig en met avondjes aan de pillen gaat altijd één van de dvds aan . Geen idee waarom ik er nog nooit geweest ben
defqon is ook alleen leuk omdat iedereen dr heen wil. kben dr 1 keer geweest. was wel weer genoeg
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
MDMC schreef:Normale controle,nooit hinder mee gehad! Alles lekker goed wegstoppen als je begrijpt wat ik bedoel En voor de rest de dixiehokjes opzoeken als je aan de snuif gaat!
Suc6
Olijfboompje schreef: Gewoon bij je oergrote ballen en wedden dat ze het niet vinden
MDMC schreef:Olijfboompje schreef: Gewoon bij je oergrote ballen en wedden dat ze het niet vinden
yeah!
Ooit wel een keer in Arnhem bij Qlimax meegemaakt dat mijn maat mee moest voor full strip! Komt door het zero-tolerance beleid daar, enige Q-dance feest waar ik geweest ben met scherpe controle, incl. honden. Voor de rest is het overal het zelfde eigenlijk! Als je het idd bij je klote hangt zullen het niet vinden. Snuiven in het publiek werkt ook wel, maar dan heb je toch nog die kans dat er een undercover beveiliger naast je kan staan.
MDMC schreef:Das fijn als je net ECHT zit te schijten (niet dat ik het ooit zal doen op een festival, maar daar staan ze immers voor)
MDMC schreef:Ik dacht dat jij altijd tussen het publiek snoof
MDMC schreef:
knolselderij schreef:....het feit wat zo chill was dat het aan het water lag hebben ze ook al veranderd. zodat ze bij walibi meer bezoekers passen en dus dat ze nog meer geld kunnen verdienen
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten