Xeloc schreef:Eendenmasker misschien.
Damn... ik heb ook zo rete veel zin om te feesten!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
supergabbur schreef:Woensdag 21 augustus: System Of A Down in de Ziggo Dome in Amsterdam!!!![]()
![]()
Duurt nog wel even, maar ik vermoed dat het wel eens heel snel uitverkocht kan zijn.
Fissa schreef:Is er al een algemeen festival topic? Voor Pinkpop, Sziget, Rock Werchter, Pukkelpop, Lowlands e.d. Leek me misschien wel een leuk idee of past dat beter in dit topic?
supergabbur schreef:14 augustus Lamb of God in de Melkweg.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
davy jones schreef:supergabbur schreef:14 augustus Lamb of God in de Melkweg.
Als ik dan niet in Suriname ben, zie ik je daar brada.![]()
Het Lam Gods in town...then I've got something really to die for.
Poseidon schreef:God damn it, New Order slaat Nederland over tijdens hun 2013 Tour.![]()
Zit er aan te denken om er voor naar Rusland te vliegen maar dat gaat misschien wel een beetje te ver.![]()
http://newordernow.net/tour-dates/
Ivo schreef:Poseidon schreef:God damn it, New Order slaat Nederland over tijdens hun 2013 Tour.![]()
Zit er aan te denken om er voor naar Rusland te vliegen maar dat gaat misschien wel een beetje te ver.![]()
http://newordernow.net/tour-dates/
Vorig jaar op de Lokerse Feesten gezien, is zeker de moeite
supergabbur schreef:Zaterdag 26 oktober EINDELIJK weer eens naar The Dillinger Escape Plan in de Melkweg
Rups schreef:Mindless Self Indulgence treed 6 december op in de Melkweg in Amsterdam
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast