Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.
Plaats een reactie

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:30 pm

Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dan ga jij wel naar dure feestjes :D.
Met duur bedoel ik uitgaande van het idee dat het vorige keer in een dure discotheek 15 euro was en het 5 euro voor ne Duvel was. Ook een feestje door Dacru records.
Vergeleken met een Old school goa feestje (Old is Gold), dat iets van een 13 euro was op een toplocatie, vind ik dat dan wat te veel. (De meeste feestjes zijn tussen 5-15 euro).

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:36 pm

Psyche schreef:Dan ga jij wel naar dure feestjes :D.
Met duur bedoel ik uitgaande van het idee dat het vorige keer in een dure discotheek 15 euro was en het 5 euro voor ne Duvel was. Ook een feestje door Dacru records.
Vergeleken met een Old school goa feestje (Old is Gold), dat iets van een 13 euro was op een toplocatie, vind ik dat dan wat te veel. (De meeste feestjes zijn tussen 5-15 euro).


Old is Gold is dan ook perfect! Ik ga tegenwoordig eigenlijk bijna enkel nog naar oldschools, heb het volledig gehad met dacru feestjes eigenlijk.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:43 pm

Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dit. Al de feesten waar ik heenga zijn minimaal 35€. Al zijn het nog vaker bedragen van 50/60/70€

Ik vind 20€ voor een feest geen geld :shock:

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:45 pm

kaasje schreef:
Psyche schreef:Dan ga jij wel naar dure feestjes :D.
Met duur bedoel ik uitgaande van het idee dat het vorige keer in een dure discotheek 15 euro was en het 5 euro voor ne Duvel was. Ook een feestje door Dacru records.
Vergeleken met een Old school goa feestje (Old is Gold), dat iets van een 13 euro was op een toplocatie, vind ik dat dan wat te veel. (De meeste feestjes zijn tussen 5-15 euro).


Old is Gold is dan ook perfect! Ik ga tegenwoordig eigenlijk bijna enkel nog naar oldschools, heb het volledig gehad met dacru feestjes eigenlijk.


Ja, het was idd super. Ik ben 26 dec. nog naar een feestje van Dacru geweest in de Fuse in Brussel. Het was op zich wel nog tof, maar gewoon echt duur, te commercieel... We mochten ook niet naar buiten voor mijn compagnie die moest kotsen (na wat aandringen wel omdat hij anders ging kotsen naast de security). De sfeer is ook gewoon veel beter op feestjes zoals old is gold, daar betaal ik met plezier 15 euro voor, maar voor een feestje van Dacru dan niet echt meer.

Savage schreef:
Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dit. Al de feesten waar ik heenga zijn minimaal 35€. Al zijn het nog vaker bedragen van 50/60/70€

Ik vind 20€ voor een feest geen geld :shock:


Naar wat voor feestjes gaan jullie dan wel? 35€ is de helft van mijn wekelijks studententarief op kot, dus zoveel zou ik overigens al nooit kunnen/willen afleggen voor een avondje te feesten.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:50 pm

Savage schreef:
Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dit. Al de feesten waar ik heenga zijn minimaal 35€. Al zijn het nog vaker bedragen van 50/60/70€

Ik vind 20€ voor een feest geen geld :shock:

Binnenkort weer Defqon kaarten a +/- 80 eu :#:

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:51 pm

Helemaal mee eens!
Jammer dat er niet meer suntrip feestjes zijn. :(

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:52 pm

Ik ga weekend, dus dat zal rond de 120€ worden voor mij. Auw :-P

Maarja het is t eigenlijk altijd waard haha

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:54 pm

Psyche schreef:
Savage schreef:
Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dit. Al de feesten waar ik heenga zijn minimaal 35€. Al zijn het nog vaker bedragen van 50/60/70€

Ik vind 20€ voor een feest geen geld :shock:


Naar wat voor feestjes gaan jullie dan wel? 35€ is de helft van mijn wekelijks studententarief op kot, dus zoveel zou ik overigens al nooit kunnen/willen afleggen voor een avondje te feesten.


Bijvoorbeeld Decibel, Defqon, Masters of hardcore etc. Allemaal 50€ of meer haha

Hardcore etc dus.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

zo maart 15, 2015 11:58 pm

Savage schreef:
Bijvoorbeeld Decibel, Defqon, Masters of hardcore etc. Allemaal 50€ of meer haha

Hardcore etc dus.


Kan ik best geloven dat die feestjes zo duur zijn. Maar ik denk dan ook niet dat je Hardcore feestjes kan vergelijken met goascene feestjes.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:02 am

dan zijn die hardcore feestjes ook vaak wel erg uitgebreid aangekleed, met vele ontiegelijk dure artietsten.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:06 am

kaasje schreef:Helemaal mee eens!
Jammer dat er niet meer suntrip feestjes zijn. :(


Ja idd, naar welke feestjes ga jij de komende maanden?
Ik ben wel eens benieuwd naar de prijs van dat Lost Theory pre-event in de Ardennen, gaat waarschijnlijk wel razend snel beslissen worden, maar anders gaan we daar waarsch. ook wel heen.

Ano schreef:dan zijn die hardcore feestjes ook vaak wel erg uitgebreid aangekleed, met vele ontiegelijk dure artietsten.


Verklaart al veel, op goa's treden de artiesten ook wel vaak gratis op. Zijn wel altijd goed aangekleed qua deco.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:22 am

Psyche schreef:Ja idd, naar welke feestjes ga jij de komende maanden?
Ik ben wel eens benieuwd naar de prijs van dat Lost Theory pre-event in de Ardennen, gaat waarschijnlijk wel razend snel beslissen worden, maar anders gaan we daar waarsch. ook wel heen.


10 april is er een oldschool in Deurne die ik zeker niet mag missen, en dan 8 mei fractal gate, is een beetje groot, maar altijd wel een topfeest! :D
Voor derest wat goatjes tussendoor eventueel, en hopen op leuke open airs nu dat de zon er al wat doorkomt.

Dat pre-event ziet er echt te ziek uit hahaha moet ik ook echt wel geraken!
Die line up ziet er trouwens ook wel goed genoeg uit om eens wat meer geld aan uit te geven.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:27 am

kaasje schreef:
Psyche schreef:Ja idd, naar welke feestjes ga jij de komende maanden?
Ik ben wel eens benieuwd naar de prijs van dat Lost Theory pre-event in de Ardennen, gaat waarschijnlijk wel razend snel beslissen worden, maar anders gaan we daar waarsch. ook wel heen.


10 april is er een oldschool in Deurne die ik zeker niet mag missen, en dan 8 mei fractal gate, is een beetje groot, maar altijd wel een topfeest! :D
Voor derest wat goatjes tussendoor eventueel, en hopen op leuke open airs nu dat de zon er al wat doorkomt.

Dat pre-event ziet er echt te ziek uit hahaha moet ik ook echt wel geraken!
Die line up ziet er trouwens ook wel goed genoeg uit om eens wat meer geld aan uit te geven.


Welke is dat? Ik kan het niet meer terugvinden op Facebook (al ben ik zeker dat ik dit event ook al besproken had)?

Fractal gate ga ik normaal ook wel, maar mei nog niet echt gepland.

En ja, wij gaan wrs wel voor tent kiezen. Idd, verwacht ook wel dat het wel duurder zal zijn, maar daar heb ik het dan wel voor over. :) Er is een open air maandag 13 april,
https://www.goabase.net/party/psytrance ... arty/84157

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:28 am

Hardcore en hardstyle feestjes zijn meestal 60-70 euro voor de grotere feestjes. Wat kleinere lokale feestjes rond de 30 euro ofzo. Maar die hebben meestal geen aankleding of iets. Maar ja, alsof je daar veel van mee krijgt met alles wat je op hebt :p

Defqon en decibel weekend zitten rond de 120 euro ja. Valt nog mee vind ik.

Ik ga daarbij ook nog graag naar ander soort festivals, zoals paaspop, Pinkpop, lowlands, dat soort dingen. Dit jaar weinig geld om naar festivals te gaan, maar heb in ieder geval al wel een lowlands kaartje (195 euro). Lowlands heeft ook het beste eten altijd, dus ik geef heeeeeeeeeeeeel veel geld uit aan eten. Bijvoorbeeld: biologische aardbeien shake nemen en dan doorlopen naar het Indonesische restaurant. Hoppa, 10 munten kwijt voor eten en drinken van 1 maaltijd. Tussendoor af en toe een pizza nemen. En dan drink ik verder alleen water uit de kraan en heb wat eigen drank op de camping, en dan nog heb ik in één weekend weer 350 euro opgemaakt aan bijna alleen maar eten en een klein beetje drinken...

En dit jaar voor het eerst dat er niks op de camping te doen is op donderdag, waar altijd een feesttent staat waar echt nog niet een kwart van de mensen in past en de rest staat er ver buiten maar een beetje te zuipen... Nee, nou gaat het festival terrein open op donderdag, dus niet meer eigen drank mee naar de feesttent zoals op de camping. En dan zie ik al die lekkere eet tentjes en dan moet ik meer eten kopen. Gaat dit jaar nog duurder worden dus :( Maar ja, lowlands blijft te gek! Overdag bandjes, 's nachts dj's. Van metal tot pop, van punk tot drum and bass, alles komt aan bod! Ik ga binnenkort eens heupflesjes scoren denk, om wodka of rum ofzo het festival terrein op te smokkelen.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:34 am

Psyche schreef:Welke is dat? Ik kan het niet meer terugvinden op Facebook (al ben ik zeker dat ik dit event ook al besproken had)?


Het heet:
Goa Madness Records presents : "Floating between the Moon & the Sun" party with Artifact303, Nova Fractal, Proxeeus & more

Die open air zal ook wel leuk zijn! :kleuter:
Oh ja en in de zomer natuurlijk ook wat goafestivals, waarschijnlijk S.U.N., Ozora en misschien Lost Theory

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:34 am

Partypipo schreef:Hardcore en hardstyle feestjes zijn meestal 60-70 euro voor de grotere feestjes. Wat kleinere lokale feestjes rond de 30 euro ofzo. Maar die hebben meestal geen aankleding of iets. Maar ja, alsof je daar veel van mee krijgt met alles wat je op hebt :p

Defqon en decibel weekend zitten rond de 120 euro ja. Valt nog mee vind ik.

Ik ga daarbij ook nog graag naar ander soort festivals, zoals paaspop, Pinkpop, lowlands, dat soort dingen. Dit jaar weinig geld om naar festivals te gaan, maar heb in ieder geval al wel een lowlands kaartje (195 euro). Lowlands heeft ook het beste eten altijd, dus ik geef heeeeeeeeeeeeel veel geld uit aan eten. Bijvoorbeeld: biologische aardbeien shake nemen en dan doorlopen naar het Indonesische restaurant. Hoppa, 10 munten kwijt voor eten en drinken van 1 maaltijd. Tussendoor af en toe een pizza nemen. En dan drink ik verder alleen water uit de kraan en heb wat eigen drank op de camping, en dan nog heb ik in één weekend weer 350 euro opgemaakt aan bijna alleen maar eten en een klein beetje drinken...

En dit jaar voor het eerst dat er niks op de camping te doen is op donderdag, waar altijd een feesttent staat waar echt nog niet een kwart van de mensen in past en de rest staat er ver buiten maar een beetje te zuipen... Nee, nou gaat het festival terrein open op donderdag, dus niet meer eigen drank mee naar de feesttent zoals op de camping. En dan zie ik al die lekkere eet tentjes en dan moet ik meer eten kopen. Gaat dit jaar nog duurder worden dus :( Maar ja, lowlands blijft te gek! Overdag bandjes, 's nachts dj's. Van metal tot pop, van punk tot drum and bass, alles komt aan bod! Ik ga binnenkort eens heupflesjes scoren denk, om wodka of rum ofzo het festival terrein op te smokkelen.


je kunt natuurlijk ook aan de pep gaan, scheelt een hoop geld in jou geval

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:36 am

Mwa, meestal ben ik het hele weekend al aan de drugs en dan toch nog zoveel eten...

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:40 am

Door al dat gepraat over goa's krijg ik wel weer zin in een goa.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:41 am

Ik heb altijd wel zin in een goa hahaha,

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:42 am

Aebi schreef:Door al dat gepraat over goa's krijg ik wel weer zin in een goa.

Ik niet ben blij dat die wratten eindelijk van men knop af zijn, ook die zweren in me liezen, en bloed bij de ontlasting zie ik liever niet meer....

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:48 am

Frog schreef:
Aebi schreef:Door al dat gepraat over goa's krijg ik wel weer zin in een goa.

Ik niet ben blij dat die wratten eindelijk van men knop af zijn, ook die zweren in me liezen, en bloed bij de ontlasting zie ik liever niet meer....

kikkers hebben van nature toch wratten en vliezen? alleen dat bloed is inderdaad zorgbarend

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

ma maart 16, 2015 12:51 am

frozentoast schreef:
Frog schreef:
Aebi schreef:Door al dat gepraat over goa's krijg ik wel weer zin in een goa.

Ik niet ben blij dat die wratten eindelijk van men knop af zijn, ook die zweren in me liezen, en bloed bij de ontlasting zie ik liever niet meer....

kikkers hebben van nature toch wratten en vliezen? alleen dat bloed is inderdaad zorgbarend

Men zegt het ^_^ dus is het waar, een kikkerbil is zonder haar.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

do maart 19, 2015 11:21 pm

Savage schreef:
Partypipo schreef:Beetje duur? Ik wou dat mijn feestjes onder de 20 euro zouden kosten. 60-70 euro voor een eendaags festival is vrij gebruikelijk en voor een weekendje 120-200 euro.


Dit. Al de feesten waar ik heenga zijn minimaal 35€. Al zijn het nog vaker bedragen van 50/60/70€

Ik vind 20€ voor een feest geen geld :shock:


Wow, iemand vroeg me net nog mee voor een feestje zaterdag en ik mopperen dat ik 20 véél te veel vind, haha!

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

do maart 19, 2015 11:22 pm

MoonLiquid schreef:
Prinses Preksie schreef:
Fristiboi7 schreef:Chill! @MoonLiquid vast ook en @preksie misscliënten toch? @lemonhaze en @Chocoloco dan?

Mag niet meer, muziek van de duivel.

Sir yes sir! :rock:


Boks ouwe!

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

wo maart 25, 2015 7:48 pm

LSD & MDMA of LSD & 6-APB op Masters. Wie helpt me uit dit dilemma?

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

wo maart 25, 2015 7:56 pm

Rekening houdende met de werkingsduur zou ik 6-APB pakken.

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

wo maart 25, 2015 7:57 pm

Piotr schreef:LSD & MDMA of LSD & 6-APB op Masters. Wie helpt me uit dit dilemma?

Heb wel overal gelezen dat een 'candyflip' met 6-APB (tegen verwachtingen in) een stuk minder tof is dan met MDMA, hoe dit precies zat durf ik je niet te vertellen. ;)

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

wo maart 25, 2015 9:52 pm

Dat heb ik hier op DF ook teruggevonden. Echter was dat maar één ervaring en kom ik gek genoeg bijna niks online tegen. Laat staan in een feest-setting, want dat is natuurlijk een pak anders. Als 6-APB de LSD wat meer onderdrukt vind ik dat niet zo erg. Het zit me alleen een beetje dwars dat 6-APB en LSD beide zeer setting- en gevoelsafhankelijk zijn, wat MDMA dan weer niet is.
Hoe dan ook. Wordt zeker een mooi feestje! Al is dat niet te wijten aan de line up. :puke:

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

do maart 26, 2015 6:33 pm

2 days left till masters of hardcore 20 year celebration :hulde: :kleuter: :kleuter: :kleuter:

Re: Deponeer hier al uw feesten en partijen!

do maart 26, 2015 7:48 pm

Apenkool schreef:2 days left till masters of hardcore 20 year celebration :hulde: :kleuter: :kleuter: :kleuter:


BIJNAAAA :love: :love:
Plaats een reactie