TESTOSTERONBOM schreef:De zondag van best kept secret. Bijna alleen maar stomme 3fm hipster onzin.
MAAR RADIOHEAD ALS AFSLUITER
Pazkall schreef:TESTOSTERONBOM schreef:De zondag van best kept secret. Bijna alleen maar stomme 3fm hipster onzin.
MAAR RADIOHEAD ALS AFSLUITER
Dat is idd echt nice!
Om 19.00 uur openen de deuren en ligt de rode loper klaar. Wie geïnterviewd wil worden mag een praatje maken voor de camera, maar dat hoeft niet. Binnen is er karaoke en er komt een verrassingsact.
Jcutter schreef:Heb zin in een vet goede GOA feest. Mag ook een ander feest btw, maar ik wil rocken. Partyflock schijn je overzichtelijk te kunnen zien welk feest wanneer word gegeven. Zijn er meer van die websites?? Weet iemand een vet goed feest dat van de zomer word gegeven op het strand??
missFappie schreef:
Feest voor verstandelijk beperkten in Disco DollyOm 19.00 uur openen de deuren en ligt de rode loper klaar. Wie geïnterviewd wil worden mag een praatje maken voor de camera, maar dat hoeft niet. Binnen is er karaoke en er komt een verrassingsact.
Wie gaat er met me mee naar dit awesome feest?
meer info
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Valt mee, iets strenger dan in Nederland. Maar als je wordt gepakt ben je wel de pineut.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Aebi schreef:En ik hoef het niet in een pot pindakaas te proppen als ik via de autobahn ernaartoe ga?
RicoRelDel schreef:Alleen op de bahn kan je maar beter voor safe gaan dus! Potje pindakaas is inmiddels wel zo cliché dat ik me af vraag of je daar nog mee weg komt hoor, ik zou gaan voor onderbroekie, bh, of als.je erg panisch aangelegd bent een condoompie met je spulletjes in 't kontje of kutje, of een kinder eitje uitbroeden als 't om kinder doseringen gaat!
Kip schreef:Iemand te vinden op Awakenings eindhoven 2018?
Aebi schreef:Kip schreef:Iemand te vinden op Awakenings eindhoven 2018?
Wellicht.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Qlimax zometeen
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten