FrozenToast schreef:wie 18hrs?
18 uur lang festival tog. ga gewoon enzo
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Fred Flinstone schreef:iemand die naar welcome to the future gaat?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FrozenToast schreef:Fred Flinstone schreef:iemand die naar welcome to the future gaat?
yup
ILoveMDMA schreef:Morgen Daylight Festival in Roosendaal.
Hardcore en hardstyle, goedkoop kaartje en op de fiets te doen voor mij.
Miss E gaat uiteraard mee.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FrozenToast schreef:de enige mensen die aftermovies kijken zijn bezoekers die zichzelf hopen te herkennen en het vervolgens om populair te doen op facebook kunnen zetten
(ook m'n eigen stille droom)
dus niet je ouders enzo.
DutchCookie schreef:Bij technofeesten worden net zo goed aftermovies gemaakt..... En tuurlijk het is grappig jezelf terug te zien in een aftermovie. Dat is echter niet de reden dat ik ze kijk. Meer om sfeerimpressies te geven of te krijgen....
DutchCookie schreef:Hipsters gonna hipster.... Ik ga komende weekend naar Buiten Westen.. Met Joris Delacroix live en Tom Tragen en Danny Daze ga ik me wel vermaken. Geen camera die daar verandering in gaat brengen
DutchCookie schreef:Het zijn typische Nederlandse lulletjes he, die moeten serieus kijken en op hun 2 vierkante meter dansen de hele dag.... Flirten mag niet, je mag alleen maar mooi proberen te zijn......
Mijn tip is probeer je niet zoveel van het publiek aan te trekken maar zoek het vooral in den eigen kop.
Of ga gewoon naar een GOA festival WOOOOHOOOOO PSYFI WAS ZO CHILL <3
DutchCookie schreef:Het zijn typische Nederlandse lulletjes he, die moeten serieus kijken en op hun 2 vierkante meter dansen de hele dag.... Flirten mag niet, je mag alleen maar mooi proberen te zijn......
Mijn tip is probeer je niet zoveel van het publiek aan te trekken maar zoek het vooral in den eigen kop.
Of ga gewoon naar een GOA festival WOOOOHOOOOO PSYFI WAS ZO CHILL <3
knolselderij schreef:FrozenToast schreef:de enige mensen die aftermovies kijken zijn bezoekers die zichzelf hopen te herkennen en het vervolgens om populair te doen op facebook kunnen zetten
(ook m'n eigen stille droom)
dus niet je ouders enzo.
verschrikkelijk die popiejopie mensen, of die camera geile mensen die hun foto op face willen zetten.
ben blij dat ik naar techno feesten ga en dit soort taferelen niet mee maak
BTW hoe was 18hr festival bevrorentoast?
DutchCookie schreef:Of ga gewoon naar een GOA festival WOOOOHOOOOO PSYFI WAS ZO CHILL <3
knolselderij schreef:https://partyflock.nl/party/250198:PollerWiesen
wat heb zin hier om hier mn brakke zondag door te brengen,
AAdonis schreef:knolselderij schreef:https://partyflock.nl/party/250198:PollerWiesen
wat heb zin hier om hier mn brakke zondag door te brengen,
Shit was aan!
supergabbur schreef:Klamme handjes festival aankomende zaterdag in Damsco.
Qua muziek mag het wat mij betreft wel een stuk steviger, maar ik ga met een groepje veel te mooie meisjes en eindelijk voor het eerst aan de 4-FA
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast