naturelover schreef:Lowlands komt eraan!
- Dubioza Kolektiv
Dinsdag 13 augustus om 10.00u gaan de allerlaatste 250 kaarten voor Lowlands 2013 in de verkoop.
Het betreft ongeldig gemaakte kaarten uit de zwarthandel en enkele achtergehouden kaarten. Per persoon mogen maximaal twee kaarten worden gekocht.
De verkoop vindt alleen plaats via Ticketmaster.nl en op 13 augustus wordt een rechtstreekse link naar de webshop op lowlands.nl geplaatst.
Heb je zelf een kaart in de zwarthandel gekocht? Dan kun je op http://www.ticketsenconcertkaarten.nl zelf controleren of jouw kaart nog geldig is. Let op: het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival.
Meer info over zwarthandel lees je op http://www.weetwaarjekoopt.nl
http://www.lowlands.nl/nieuws
supergabbur schreef:Vorige week bijna een kaartje gekocht voor Slayer en Gojira maar toch besloten het geld aan verstandigere dingen uit te geven. Ga misschien nog wel proberen om gewoon stiekem over het hek te klimmen ofzo
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
supergabbur schreef:Ja inderdaad, weet zo even ook niet meer hoe het moet, maar ken wel een gast die dat soort dingen standaard probeert en vraag het hem wel even. Lukt hem natuurlijk ook niet altijd hoor, maar vind het het proberen wel waard.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
naturelover schreef:@ Multitude: thanks voor je snelle reply. Ik ben inderdaad van plan het op verschillende dagen te doen.
Kockar schreef:multidude is op weg om mod te worden, hij is verplicht een bijdrage te zijn op het forum, zou hij het moeilijk hebben met bepaalde?
ILoveMDMA schreef:Allerlei Lowlands dingen op de radio heel de dag op 3fm. Ik krijg er gewoon spijt van dat ik naar Decibel ga in plaats van Lowlands.
En Decibel is ook echt heel erg tof, dat is het probleem niet.
Maar Lowlands is echt het allertofste festival vind ik!
Alleen moet ik mensen hebben die meegaan, al mn vrienden gaan altijd naar Decibel...
ILoveMDMA schreef:Haha, die kaarten zijn nu achterlijk duur!
Dan moet ik al iets winnen ofzo.
Maar volgend jaar geen Decibel maar Lowlands weer.
Al ga ik alleen en zet ik mn tent bij een paar DF leden inderdaad
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ILoveMDMA schreef:Allerlei Lowlands dingen op de radio heel de dag op 3fm. Ik krijg er gewoon spijt van dat ik naar Decibel ga in plaats van Lowlands.
En Decibel is ook echt heel erg tof, dat is het probleem niet.
Maar Lowlands is echt het allertofste festival vind ik!
Alleen moet ik mensen hebben die meegaan, al mn vrienden gaan altijd naar Decibel...
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 137 gasten