Nee gewoon de focked op harde dirty drops erin. .
deze is gewoon zo ziek.
ME LOVES AWESOME EPICNESS DROPS. SICK
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Morsmordre schreef:NICE! Bass cannon zocht ik al zo lang :3
Scooby schreef:
Over het algemeen vind ik die dirty dubstep niet zo vet, maar deze vind ik wel leuk.
sunset unlimited schreef:Waarom lukt het me niet om een link toevoegen? ik zet het gewoon tussen youtube codering post het dan maar dan zie je niet de link
Dreuge schreef:sunset unlimited schreef:Waarom lukt het me niet om een link toevoegen? ik zet het gewoon tussen youtube codering post het dan maar dan zie je niet de link
je moet alleen het laatste deel van de link tussen de joetoep tags zetten (vanaf de ? of = geloof ik)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dreuge schreef:cool deze muziek hoor je tegenwoordig onder reclames bij sbs 6
Dopamientje schreef:Dreuge schreef:cool deze muziek hoor je tegenwoordig onder reclames bij sbs 6
Zoooo schraal. De enige vette dubstep uit een reclame is deuze:
Dopamientje schreef:Arkasia is harde poep. Subwoofer op 11 en laat de apocalypse beginnen!
Dissendium schreef:Dopamientje schreef:Arkasia is harde poep. Subwoofer op 11 en laat de apocalypse beginnen!
Klinkt inderdaad nice, alleen jammer dat mijn subwoofer een tijdje geleden is gestoren. R.I.P.
JackZwart schreef:Doe mij maar gewoon Happy Hardcore:
http://www.youtube.com/watch?v=bfK31m7lOC4
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 111 gasten