Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
NU.nl schreef:74 arrestaties bij hardcorefestival Eersel
Ruim 74 mensen zijn zaterdag aangehouden op het festival Dominator in Eersel (Brabant), in de meeste gevallen ging het om het bezit van harddrugs.
Foto: ANP
De politie had gewaarschuwd geen drugs mee te nemen, maar enkele tientallen bezoekers brachten toch kleine hoeveelheden mee naar het festivalterrein.
Bij controles nam de politie onder meer xtc-pillen, cocaïne en speed in beslag.
Het merendeel van de verdachten betaalde ter plekke een boete. In totaal werd ruim tienduizend euro afgerekend. Een 22-jarige man uit Rozenburg had 35 xtc-pillen bij zich en is in een cel gezet.
Het dancefeest City of Dance in Middelburg verliep zaterdag rustig. De politie spreekt van een goed georganiseerd evenement met een prima sfeer. Zeven mensen werden aangehouden, van wie vier voor drugsbezit. Ook zij zijn beboet.
ILoveMDMA schreef:Wow, ik zag gister op dominator bij de drinks tent voor, naast de bankjes bij alle eettenten op de kruising van de main naar de rawstyle zeg maar, zag een een grote cirkel van mensen. Security kwam met een paar man sterk aangelopen. Ik kijken. Ligt er een gast helemaal de weg kwijt te zijn op de grond, broek op zn enkels, boxer half uit en maar sjorren aan die slappe mini drugs piemel. Wtf?
Hij was verbaasd dat de security hem oppakte...
Dr.Gonzo schreef:NU.nl schreef:74 arrestaties bij hardcorefestival Eersel
Ruim 74 mensen zijn zaterdag aangehouden op het festival Dominator in Eersel (Brabant), in de meeste gevallen ging het om het bezit van harddrugs.
Foto: ANP
De politie had gewaarschuwd geen drugs mee te nemen, maar enkele tientallen bezoekers brachten toch kleine hoeveelheden mee naar het festivalterrein.
Bij controles nam de politie onder meer xtc-pillen, cocaïne en speed in beslag.
Het merendeel van de verdachten betaalde ter plekke een boete. In totaal werd ruim tienduizend euro afgerekend. Een 22-jarige man uit Rozenburg had 35 xtc-pillen bij zich en is in een cel gezet.
Het dancefeest City of Dance in Middelburg verliep zaterdag rustig. De politie spreekt van een goed georganiseerd evenement met een prima sfeer. Zeven mensen werden aangehouden, van wie vier voor drugsbezit. Ook zij zijn beboet.
Nog DF'ers opgepakt? Bonghit?
zornax schreef:ILoveMDMA schreef:Wow, ik zag gister op dominator bij de drinks tent voor, naast de bankjes bij alle eettenten op de kruising van de main naar de rawstyle zeg maar, zag een een grote cirkel van mensen. Security kwam met een paar man sterk aangelopen. Ik kijken. Ligt er een gast helemaal de weg kwijt te zijn op de grond, broek op zn enkels, boxer half uit en maar sjorren aan die slappe mini drugs piemel. Wtf?
hahahaha wtf. Ik zag wel iemand outgaan daar op die plek, iemand had hem al in stabiele zijligging gelegd maar er zat weinig leven meer in, benieuwd hoe het met hem is afgelopen.
Altijd mensen die zomaar wat nemen. Ik zat nog met een Zweed te praten die in 1x een groene android naar binnen gooide toen ik naast hem zat. Het was zijn 2de x en hij had geen idee hoe sterk ze waren en of ze überhaupt wel schoon waren. Uur later zag ik hem nog zitten op dezelfde plek haha. Hij was echt flink van de kaart.
ILoveMDMA schreef:Wow, ik zag gister op dominator bij de drinks tent voor, naast de bankjes bij alle eettenten op de kruising van de main naar de rawstyle zeg maar, zag een een grote cirkel van mensen. Security kwam met een paar man sterk aangelopen. Ik kijken. Ligt er een gast helemaal de weg kwijt te zijn op de grond, broek op zn enkels, boxer half uit en maar sjorren aan die slappe mini drugs piemel. Wtf?
knolselderij schreef:ILoveMDMA schreef:Wow, ik zag gister op dominator bij de drinks tent voor, naast de bankjes bij alle eettenten op de kruising van de main naar de rawstyle zeg maar, zag een een grote cirkel van mensen. Security kwam met een paar man sterk aangelopen. Ik kijken. Ligt er een gast helemaal de weg kwijt te zijn op de grond, broek op zn enkels, boxer half uit en maar sjorren aan die slappe mini drugs piemel. Wtf?
wat is dat dan voor een smerig feest met smerige mensen, ben totaal niet vies van knallende mensen op n feest maar dit soort dingen vind ik gewoon smerig en gaan me te ver
hansvaak schreef:knolselderij schreef:ILoveMDMA schreef:Wow, ik zag gister op dominator bij de drinks tent voor, naast de bankjes bij alle eettenten op de kruising van de main naar de rawstyle zeg maar, zag een een grote cirkel van mensen. Security kwam met een paar man sterk aangelopen. Ik kijken. Ligt er een gast helemaal de weg kwijt te zijn op de grond, broek op zn enkels, boxer half uit en maar sjorren aan die slappe mini drugs piemel. Wtf?
wat is dat dan voor een smerig feest met smerige mensen, ben totaal niet vies van knallende mensen op n feest maar dit soort dingen vind ik gewoon smerig en gaan me te ver
Die gozer was zelf ook veel te ver heen, dunkt me. Lijkt me overigens wel een grappig gezicht. staat er iets van youtube? Lijkt me wel dat een paar van de omstanders de boel gefilmd heeft.
Preksie schreef:Ik zag een lekker Zweeds vrouwke paaldansen. Wat hou ik toch van de natuur.
Dat is wel jammer ja. En als je de technische ontwikkelingen een beetje volgt weet je dat het er niet minder op gaat worden. Aan de ene kant is het wel leuk, omdat er steeds meer bloopers enzo op het internet verschijnen, maar dat risico is inderdaad niet iets wat het feesten echt bevordert.knolselderij schreef:vind ik wel jammer dat er tegenwoordig camera's zijn, denk dat het vroeger veel erger los ging omdat je niet t risico liep dat je met je porum op het internet terecht kwam
SpeedY schreef:ik heb het weer prima naar mijn zit gehad dit jaar! wel heb ik voor het eerst onder invloed een ontzettend WTF moment gehad toen ik heerlijk aan het spacen was en ik een gozer voorbij zag komen met aan de ene kant een stompje en aan de andere kant een half handje oid
weet nog steeds niet of het gewoon een gehandicapt iemand was of ik me dingen verbeelde maar dacht ff dat ik gek werdt.
SpeedY schreef:haha, ik was er wel even van slag van maar was het gelukkig weer snel vergeten.
wel jammer dat er geen vuurwerk was. ik had niet eens door dat ik het laatste uur bij die chill hoek aan het doorbrengen was
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 68 gasten