Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:ligt eraan of mijn kapster nog tijd heeft om mijn haar te doen en ik nog meth kan scoren
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Tripkipje schreef:Ik ben sowieso niet helder genoeg om te gaan onthouden wanneer en waar, maar mocht er op tijd iets bekend zijn kan ik misschien een melding in mijn telefoon zetten
Prototype schreef:De members die gaan kennende staat iedereen zeker voor de helft bij de terror.
Prototype schreef:Tripkipje schreef:Ik ben sowieso niet helder genoeg om te gaan onthouden wanneer en waar, maar mocht er op tijd iets bekend zijn kan ik misschien een melding in mijn telefoon zetten
De members die gaan kennende staat iedereen zeker voor de helft bij de terror.
Tripkipje schreef:Prototype schreef:Tripkipje schreef:Ik ben sowieso niet helder genoeg om te gaan onthouden wanneer en waar, maar mocht er op tijd iets bekend zijn kan ik misschien een melding in mijn telefoon zetten
De members die gaan kennende staat iedereen zeker voor de helft bij de terror.
Hehehe ja ik heb geen idee hoe iedereen er uit ziet dus dat gaat lastig worden
Prinses Preksie schreef:Vinden jullie 't goed als ik m'n shirt weer op knoop zodat je m'n navel kan zien? Vorig jaar ook gedaan maar dat mocht niet van M00nLiquid
Prototype schreef:Staat "In Partyraiser we trust op m'n rug" , opgeschoren, blank, korte baard
Perry schreef:Prototype schreef:Staat "In Partyraiser we trust op m'n rug" , opgeschoren, blank, korte baard
Hmm, ik DENK dat je quotation marks verkeerd staan
Perry schreef:Prototype schreef:Staat "In Partyraiser we trust op m'n rug" , opgeschoren, blank, korte baard
Tripkipje schreef:Perry schreef:Prototype schreef:Staat "In Partyraiser we trust op m'n rug" , opgeschoren, blank, korte baard
Ik begreep hem al niet
Tripkipje schreef:IK HEB ER ZIN IN
Prinses Preksie schreef:Tripkipje schreef:IK HEB ER ZIN IN
Ik niet, Amvitamientje doet altijd gemeen tegen mij.
Tripkipje schreef:Prinses Preksie schreef:Tripkipje schreef:IK HEB ER ZIN IN
Gewoon stiekem een xtcpilletje crushen en in zn biertje gooien. Success rate: 100%
Prinses Preksie schreef:Tripkipje schreef:IK HEB ER ZIN IN
Tripkipje schreef:Gewoon stiekem een xtcpilletje crushen en in zn biertje gooien. Success rate: 100%
Prototype schreef:Andersom zit er als ik bij jou ben wel vaak wat in m'n drinken amvi
Amvitamientje schreef:Prototype schreef:Andersom zit er als ik bij jou ben wel vaak wat in m'n drinken amvi
Oh sorry, ik zal het in het vervolg niet meer doen!
Amvitamientje schreef:Prinses Preksie schreef:Tripkipje schreef:IK HEB ER ZIN IN
Ja, wij communiceren ook te veel
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten