Inhale schreef:Aanwezig
Dreuge schreef:Inhale schreef:Aanwezig
aight sick! er gaan veel minder mensen dan vorig jaar dus goed om te horen dat jij er wel bij ben. weet je al hoe je er naartoe ga?
junneh schreef:Nieuw hier, maar ik ga ook
hoe kan je het handigst je spulletjes meenemen? gaat om x en pep, liever bekend en goed dan rommel daar. ( word de eerste keer dour overigens, altijd naar graspop geweest maar dat was altijd een puur bier festival voor me)
Ik steek het altijd in mijn schoenen, hoewel je het op dour wel gewoon in je broekzak kunt laten.
Ook niet schrikken van de stresshonden hé, als er echte drugshonden zouden zitten, herken je ze aan het feit dat ze helemaal doordraaien.
Russ schreef:ik zou heel graag gaan, dan moet ik wel nog wat geld bijeen zien te sprokkelen tegen dan, hoe dat moet ik nog verzinnen.
Trippie schreef:Amai dit jaar waren er echt wel veel dopekoppen tussen.
Niet dat ik dat zelf niet ben...
Trippie schreef:Amai dit jaar waren er echt wel veel dopekoppen tussen.
Niet dat ik dat zelf niet ben...
Desertsessions schreef:Ik kan geen modder of regen meer zien.
Heb meer op de camping (op droge plekjes) lopen kwijten dan dat ik naar de weide ben gegaan
Heb mooi panacea, audio, limewax en counterstrike gemist. En Bon Iver.
Maar ik heb met toch mooi geamuseerd
Denk echter toch dat dit m'n laatste festival is geweest. Na alle tegenslag van vorig jaar (Rock Herk, Pukkelpop,...) en dan nu Dour nog eens, denk ik dat ik de festivals gewoon opgeef Of het moest Ozora of Boom zijn ofzo. Of Burning Man
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten