Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

dour 2016

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

dour 2016

Berichtdoor radrusian » di mei 31, 2016 3:02 pm

joooo,

ik ga dit jaar voor het eerst naar dour met wat vrienden. wij willen dan natuurlijk wel wat lekkers mee. is het een beetje te doen om dat mee te smokkelen van Nederland naar dour? en hoe is het in dour zelf, las namelijk al wat over politie controle's.
radrusian
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di mei 31, 2016 2:57 pm

Re: dour 2016

Berichtdoor sejku » di mei 31, 2016 3:06 pm

2 jaar op rij gewoon met de trein gekomen, geen problemen, niks controle, zelf niet helemaal aan het begin van de inkom op glazen flessen.
Voor de rest van het festival geen één keer gefouilleerd geweest of aangesproken...

Kan zijn dat het wat strenger wordt aangeschroefd maar al bij al gaat het nog meevallen waarschijnlijk aangezien Dour echt veel te groot is en er een vrij los beleid al jarenlang wordt gevoerd.

Geen ervaring met uit Nederland of met de auto komen dus hier kan ik je niks over zeggen.
sejku
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: wo aug 13, 2014 3:35 am
Woonplaats: Anvers

Re: dour 2016

Berichtdoor radrusian » di mei 31, 2016 3:10 pm

aight thanks man, misschien laatste stukje met de trein dan
radrusian
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di mei 31, 2016 2:57 pm

Re: dour 2016

Berichtdoor Knabbel » di mei 31, 2016 3:18 pm

doureeeeeeeeeeeeeuh
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner