420dreugit schreef:elke dag cha0s z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen,behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen
Multitude schreef:420dreugit schreef:elke dag cha0s z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen,behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen
Ik heb m'n laatste paar grote festivals angstaanjagend veel drugs weggewerkt, had meestal ook wel een paar dagen nodig om weer te herstellen. Dit jaar wil ik iets rustiger aan gaan doen, maar afhankelijk van het festival gaat er zeker wel wat MDMA/coke/keta/LSD/2C-B mee Alleen dan gewoon voor 1 of 2 avonden, in plaats van elke dag speed als ontbijt
knolselderij schreef:Multitude schreef:420dreugit schreef:elke dag cha0s z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen,behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen
Ik heb m'n laatste paar grote festivals angstaanjagend veel drugs weggewerkt, had meestal ook wel een paar dagen nodig om weer te herstellen. Dit jaar wil ik iets rustiger aan gaan doen, maar afhankelijk van het festival gaat er zeker wel wat MDMA/coke/keta/LSD/2C-B mee Alleen dan gewoon voor 1 of 2 avonden, in plaats van elke dag speed als ontbijt
jaa die zijn wel verschrikkelijk die pep ontbijtjes iedere dag omdat je maar 3 uur hebt geslapen zodat je je dag fit begint
Dus ik denk dat het dit jaar 4-FA (ik wil nooit meer MDMA, dit is veel beter)
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten