Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs & Festivals

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Drugs & Festivals

Berichtdoor totally_wallarized » vr maart 28, 2014 2:32 am

Volgende maand beginnen de festivals stilaan terug te komen.
Wat zijn jullie ervaringen met drugs op een festival?
Op een festival waar je verschillende dagen/nachten verblijft, elke dag iets nemen, of liever 1 avondje onder invloed en de rest nuchter? (op alcohol na dan).
Of toch niks riskeren en alle drugs mooi thuislaten?

Weekend van 11 april is het daydream in Lommel, ik m"n vriendin en een paar vrienden gaan er naartoe.
Zijn allemaal wel van plan 'iets' mee te nemen. Nu komt mijn vriendin af om vrijdag coke te doen en zaterdag mdma. Nu is mijn vraag of het lichamelijk wel verantwoord is? Gaat de coke van de vorige dag de mdma space niet verminderen/verpesten? En hoe zit het dan met die kater?

Ik had eerder in gedachten om ofwel nuchter te blijven, ofwel enkel de laatste dag mdma te nemen afhankelijk van de sfeer, maar jullie hebben wss iets meer ervaring hiermee.

Alvast bedankt voor jullie reactie :wave:
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Perry » vr maart 28, 2014 2:50 am

Decibel vorig jaar was voor mij: Alle remmen los!
Drank, pep, 2C-B, MXE, MDMA
Allemaal is het voorbij gekomen, geniet er gewoon lekker van, eet goed en zorg ervoor dat je geen gevaarlijke combinaties maakt.
Ik heb toen gewoon nog even gevraagd aan iemand bij een Unity standje of 2C-B na MDMA geen kwaad kon en dat was geen probleem.
Sterker nog, dat had hij zelf ook wel eens gedaan.
Denk dat als je gewoon slaapt tussen coke en MDMA dat het weinig invloed heeft, zal met pep wel anders zijn, maar coke werkt niet zo lang.
Bewaar wel 'n upper voor de laatste dag, want ik ging die op alcohol proberen, maar je kakt behoorlijk in.
Uiteindelijk toch maar pep erbij genomen toen :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor totally_wallarized » vr maart 28, 2014 3:30 am

Ok, de eerste dag zou dan Coke kunnen worden. Niet te veel natuurlijk dat we zeker niet te 'brak' zijn op zaterdag, zodat we met een iets of wat gezonde lei kunnen beginnen aan de mdma.
Een 2c'tje heb ik niet in voorraad dus dat zal het wel niet worden.
Zaterdagnacht of zondagmorgen vertrekken we al richting huis met het geregelde vervoer, dus van een laatste dag kunnen we hier niet echt spreken. Hopelijk geraken we vlot door de security en gaat t een knaller worden.

Bedankt voor de info Jg! ;)
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Perry » vr maart 28, 2014 3:36 am

No worries ;)
Overigens heb ik goed drinken er niet bij gezet, het lijkt voor de hand liggend, maar er gebeuren nare dingen met mensen die het niet doen ;)
Op Decibel kon je vrijwel overal gratis je flesje water vullen, weet niet hoe dat bij jou zal zijn.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor totally_wallarized » vr maart 28, 2014 3:58 am

Ja, zowieso. Warm zal het niet snel worden denk ik met dit weer.
(alhoewel in een drukke tent..)
Zowieso op voorhand enkele flesjes op voorraad slaan, met veel dorst wil je niet aanschuiven :kleuter:
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Dreuge » vr maart 28, 2014 9:36 am

elke dag cha0s :hulde: z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen, behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen :grin:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor knolselderij » vr maart 28, 2014 4:49 pm

meestal op meerdaagse festivals kan ik me wel n dag voornemen om niks van harddrugs te gebruiken maar alleen te zuipen maar zodra ik zat ben en veel bekende om me heen zijn van de wap af gaat het toch fout.

voor ieder festival geldt, wat gebeurt dat gebeurt
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor cojiro » vr maart 28, 2014 4:57 pm

ik doe vier festivals dit jaar, maar ik denk dat ik alleen op sziget aan de harddrugs ga. Dit is het laatste festival van de zomer voor mij en duurt bovendien een week. Pilletje, lijntje, 2c'tje, afhankelijk van de temperaturen misschien zelfs een dagje truffelen.

:wub:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Multitude » vr maart 28, 2014 5:07 pm

420dreugit schreef:elke dag cha0s :hulde: z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen, behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen :grin:

Ik heb m'n laatste paar grote festivals angstaanjagend veel drugs weggewerkt, had meestal ook wel een paar dagen nodig om weer te herstellen. Dit jaar wil ik iets rustiger aan gaan doen, maar afhankelijk van het festival gaat er zeker wel wat MDMA/coke/keta/LSD/2C-B mee :woeh: Alleen dan gewoon voor 1 of 2 avonden, in plaats van elke dag speed als ontbijt :#:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor knolselderij » vr maart 28, 2014 5:26 pm

Multitude schreef:
420dreugit schreef:elke dag cha0s :hulde: z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen, behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen :grin:

Ik heb m'n laatste paar grote festivals angstaanjagend veel drugs weggewerkt, had meestal ook wel een paar dagen nodig om weer te herstellen. Dit jaar wil ik iets rustiger aan gaan doen, maar afhankelijk van het festival gaat er zeker wel wat MDMA/coke/keta/LSD/2C-B mee :woeh: Alleen dan gewoon voor 1 of 2 avonden, in plaats van elke dag speed als ontbijt :#:


jaa die zijn wel verschrikkelijk die pep ontbijtjes iedere dag omdat je maar 3 uur hebt geslapen zodat je je dag fit begint
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Poseidon » vr maart 28, 2014 5:40 pm

Er gaat niets boven op een festival een Irish coffee uit de thermosfles slurpen en sos nacken vanaf je spiegeleitje terwijl het bloed in afwachting van wat komen gaat al door je aders danst. :woeh:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor TrueGrit » vr maart 28, 2014 5:48 pm

De stimulerende middelen (vooral die op de serotonine werken) bewaren voor de laatste dag.
Evt op één vd eerdere dagen een 2C-tje of zelfs LSD.
Denk aan slaap, eten en niet-alcoholisch drinken.

Lijkt me bij elkaar verstandig.
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Frissa » vr maart 28, 2014 6:22 pm

knolselderij schreef:
Multitude schreef:
420dreugit schreef:elke dag cha0s :hulde: z0veel m0gelijk verschillende drugs knallen, behalve 0q de laatste dag. de laatste dag drink ik alleen :grin:

Ik heb m'n laatste paar grote festivals angstaanjagend veel drugs weggewerkt, had meestal ook wel een paar dagen nodig om weer te herstellen. Dit jaar wil ik iets rustiger aan gaan doen, maar afhankelijk van het festival gaat er zeker wel wat MDMA/coke/keta/LSD/2C-B mee :woeh: Alleen dan gewoon voor 1 of 2 avonden, in plaats van elke dag speed als ontbijt :#:


jaa die zijn wel verschrikkelijk die pep ontbijtjes iedere dag omdat je maar 3 uur hebt geslapen zodat je je dag fit begint

:shock:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Verf » zo maart 30, 2014 3:22 pm

Jaaaaa wat heb ik al weer ongelofelijk veel zin in de festivalzomer, en met name dour. De line-up ziet er nu al goed uit maar da's natuurlijk ook niet het enige aspect van dour :kleuter: Vorig jaar was het MDMA, lachgas, spacecake, heel veel wiet en wat keta. Dit jaar lijkt het me wel eens leuk om eens (licht) te trippen op een festival. Dus ik denk dat het dit jaar 4-FA (ik wil nooit meer MDMA, dit is veel beter), ketamine, en een 2C'tje gaat worden. Welke 2C het wordt weet ik het nog niet, het aanbod is ook zo groot, ik twijfel ook een beetje tussen 4-ACO-DMT.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor crusser0 » wo apr 02, 2014 6:57 pm

Dus ik denk dat het dit jaar 4-FA (ik wil nooit meer MDMA, dit is veel beter)
:woeh:

Nooit meer zal ik persoonlijk niet zeggen maar ik vind 4-FA veel leuker en een stuk milder op geest en lichaam! Misschien wel iets te leuk :hulde:
Avatar gebruiker
crusser0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: ma jan 20, 2014 10:09 pm

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor Aebi » wo apr 02, 2014 7:00 pm

4fa lijkt me wel veel fijner op een festival. Dit gaat 'm voor mij worden denk ik eind juni 8)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Drugs & Festivals

Berichtdoor totally_wallarized » ma apr 07, 2014 1:15 pm

4fa is idd veel subtieler. Ik wil eens graag meemaken hoe t voelt om xtc op een feestje te doen, een goed festival is daar een uitstekende kans voor volgens mij. Zeker aangezien ik geen goa's of illegale feestjes doe. Het zal op de laatste avond xtc worden met op het einde een 2cb'tje (moest t goed verlopen)
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner