Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Jet94 » zo jul 29, 2018 2:04 am

Ik ga over een paar weken naar Lowlands en wil daar graag een aantal soorten drugs, waaronder GHB, mee naar binnen smokkelen. Nu is het algemeen bekend dat er bij Lowlands een streng drugsbeleid geldt. Vorig jaar waren er scanners aanwezig waar je bagage doorheen werd gehaald en waar ze dus gemakkelijk konden zien wat je mee nam. Zoals altijd verstopte ik, net als iedereen denk ik, mijn drugs in mijn ondergoed. Maar dit is iets wat met ghb niet makkelijk gaat. Je zal dit waarschijnlijk wel voelen met fouilleren. Ik heb ook zitten denken om het in een leeg klein shampoo flesje te doen en dit gewoon ik mijn (toilet)tas te stoppen, maar ik vind dit toch wel erg eng. De kans dat ze er aan gaan ruiken is aanwezig. Een andere optie is om buisjes in allebei mijn schoenen te stoppen, maar ook dat is niet ideaal.

Om veilig te kunnen dorseren zou ik eigenlijk ook een doseerspuitje mee moeten nemen, maar dit past sowieso niet in een schoen/ondergoed. Maar dit in een tas hebben maakt natuurlijk erg verdacht. Hebben jullie tips en/of ervaringen hiermee?

Alvast bedankt!!
Jet94
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 1:54 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Kikkerr » zo jul 29, 2018 10:54 am

Jet94 schreef:Ik ga over een paar weken naar Lowlands en wil daar graag een aantal soorten drugs, waaronder GHB, mee naar binnen smokkelen. Nu is het algemeen bekend dat er bij Lowlands een streng drugsbeleid geldt. Vorig jaar waren er scanners aanwezig waar je bagage doorheen werd gehaald en waar ze dus gemakkelijk konden zien wat je mee nam. Zoals altijd verstopte ik, net als iedereen denk ik, mijn drugs in mijn ondergoed. Maar dit is iets wat met ghb niet makkelijk gaat. Je zal dit waarschijnlijk wel voelen met fouilleren. Ik heb ook zitten denken om het in een leeg klein shampoo flesje te doen en dit gewoon ik mijn (toilet)tas te stoppen, maar ik vind dit toch wel erg eng. De kans dat ze er aan gaan ruiken is aanwezig. Een andere optie is om buisjes in allebei mijn schoenen te stoppen, maar ook dat is niet ideaal.

Om veilig te kunnen dorseren zou ik eigenlijk ook een doseerspuitje mee moeten nemen, maar dit past sowieso niet in een schoen/ondergoed. Maar dit in een tas hebben maakt natuurlijk erg verdacht. Hebben jullie tips en/of ervaringen hiermee?

Alvast bedankt!!

Ik zal wel heel banaal zijn weer waarschijnlijk maar zon buisje met wat lube, en een condoom erom dan inbrengen in je vagina? ( neem aan dat je een vrouw bent, anus is ook een optie)

Dan kunnen ze op de scan niks zien, -een body scan zoals op veel airports zullen ze niet hebben- dat lijkt me veel te duur en belachelijk.
Maar je moet je zelf er we;l van verzekerd zijn dat de GHB niet gaat lekker, lijkt me niet gezond voor je doosje... of dit nu bij uitstek zon middel is wat je makkelijk in een lichaamsholte moet smokkelen weet ik niet.....
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Perry » zo jul 29, 2018 11:53 am

Dat, of ballonnetjes
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Partypipo » zo jul 29, 2018 12:08 pm

Ballonnen, van te voren de dosis afmeten dus. Per kleur ballon een bepaalde dosis als je verschillende hoeveelheden wil hebben.
In je onderbroek of in een condoom in een lichaamsholte inderdaad.
Broek met een laag kruis nemen, oude skate broek zeg maar, omdat van alle keren in mijn leven dat ik gefouilleerd ben pas 1 iemand tot aan mijn kruis voelde. Ze proberen meestal je pik niet aan te raken (bij mij als man tenminste), en hoe lager je kruis van je broek hangt, hoe lager ze voelen maximaal en hoe meer er in je onderbroek past.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Perry » zo jul 29, 2018 12:19 pm

Hahahahaha, dat is interessant en funny
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Drientje » zo jul 29, 2018 5:29 pm

Perry schreef:Hahahahaha, dat is interessant en funny


Goede toevoeging man.

Wat je ook kunt doen is nu alvast uitzoeken waar op het veld je evt terecht komt en daar iets begraven. Dan moet je wel hopen dat dan niet ineens de mainstage bovenop je stash komt te staan dus dat vereist voorwerk.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Frissa » zo jul 29, 2018 6:54 pm

Partypipo schreef:Ballonnen, van te voren de dosis afmeten dus. Per kleur ballon een bepaalde dosis als je verschillende hoeveelheden wil hebben.
In je onderbroek of in een condoom in een lichaamsholte inderdaad.
Broek met een laag kruis nemen, oude skate broek zeg maar, omdat van alle keren in mijn leven dat ik gefouilleerd ben pas 1 iemand tot aan mijn kruis voelde. Ze proberen meestal je pik niet aan te raken (bij mij als man tenminste), en hoe lager je kruis van je broek hangt, hoe lager ze voelen maximaal en hoe meer er in je onderbroek past.

Mss dan maar een jurk aandoen
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Drientje » ma jul 30, 2018 2:25 am

Frissa schreef:
Partypipo schreef:Ballonnen, van te voren de dosis afmeten dus. Per kleur ballon een bepaalde dosis als je verschillende hoeveelheden wil hebben.
In je onderbroek of in een condoom in een lichaamsholte inderdaad.
Broek met een laag kruis nemen, oude skate broek zeg maar, omdat van alle keren in mijn leven dat ik gefouilleerd ben pas 1 iemand tot aan mijn kruis voelde. Ze proberen meestal je pik niet aan te raken (bij mij als man tenminste), en hoe lager je kruis van je broek hangt, hoe lager ze voelen maximaal en hoe meer er in je onderbroek past.

Mss dan maar een jurk aandoen


Fatsuit! :love:
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Pater Damiaan » wo feb 10, 2021 9:48 pm

Gewoon in een kistje begraven aan de rand van de campingzone maanden op voorhand en de coördinaten goed bijhouden
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Triptune » do feb 25, 2021 6:56 pm

Pater Damiaan schreef:Gewoon in een kistje begraven aan de rand van de campingzone maanden op voorhand en de coördinaten goed bijhouden


Heb ik altijd al willen proberen maar ben schijtebang dat ze er een standje of een wc opzetten ofzo hahaha
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Jmths » wo maart 03, 2021 8:28 pm

In de pot pindakaas, shampoofles, binnenvakje van je tent, in de slaapzak.

Je kunt zelfs gewoon een drinkbidon mee nemen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Triptune » wo maart 03, 2021 8:39 pm

Jmths schreef:In de pot pindakaas, shampoofles, binnenvakje van je tent, in de slaapzak.

Je kunt zelfs gewoon een drinkbidon mee nemen.


Ik heb ooit pillen in mijn stretchers gestoken toen ik te horen kreeg dat er drugshonden aan de ingang stonden. Gelukkig dat ik kauwgom had gebruikt om ze dicht te maken want ze waren helemaal uit elkaar gevallen van het speeksel in de kauwgom, nu kon ik dat gore goedje nog naar binnen 'kauwen', anders was het voor de vuilbak.
Ging wel lekker. halfjes konden niet meer lol.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Drugs mee naar binnen smokkelen Lowlands (met name GHB)

Berichtdoor Amvitamientje » do maart 04, 2021 2:32 am

In een ballon. Of als je zo'n seal/vacuümmachine hebt ( omdat je altijd je eten invriest :grin: ) : doe het in zo'n vacuümzak, wel goed afmeten.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner