Ik ga over een paar weken naar Lowlands en wil daar graag een aantal soorten drugs, waaronder GHB, mee naar binnen smokkelen. Nu is het algemeen bekend dat er bij Lowlands een streng drugsbeleid geldt. Vorig jaar waren er scanners aanwezig waar je bagage doorheen werd gehaald en waar ze dus gemakkelijk konden zien wat je mee nam. Zoals altijd verstopte ik, net als iedereen denk ik, mijn drugs in mijn ondergoed. Maar dit is iets wat met ghb niet makkelijk gaat. Je zal dit waarschijnlijk wel voelen met fouilleren. Ik heb ook zitten denken om het in een leeg klein shampoo flesje te doen en dit gewoon ik mijn (toilet)tas te stoppen, maar ik vind dit toch wel erg eng. De kans dat ze er aan gaan ruiken is aanwezig. Een andere optie is om buisjes in allebei mijn schoenen te stoppen, maar ook dat is niet ideaal.
Om veilig te kunnen dorseren zou ik eigenlijk ook een doseerspuitje mee moeten nemen, maar dit past sowieso niet in een schoen/ondergoed. Maar dit in een tas hebben maakt natuurlijk erg verdacht. Hebben jullie tips en/of ervaringen hiermee?
Alvast bedankt!!