Aalpoepert schreef:Neeeeee! NIET moshen!
Sublimo schreef:kotaku schreef:die nieuwe ep van mt eden was wat minder geniaal...
maar het remixalbum was zeker fijn:)
Waar staat ep voor ?
Jumbo schreef:He daar was ik ook @Zwolle
Flux&Cookie stelletje bazen.
Geniaal feest inderdaad. Volgens mij stond meer dan helft van de club strak
Moshpits zijn alleen leuk als je bezopen bent, maar sinds ik XTC ervaring heb gehad wil ik er eigenlijk nooit meer in.. :')
kotaku schreef:@jumbo: dat zou zomaar kunnen, heb jij toevallig gevraagd of ik aan de pillen zat omdat ik mijn shirt uit had? ik heb toen geloof ik geantwoord: "nee, ik heb het gewoon warm, heb ik wel vaker last van, goed he?" waarop het tegen antwoord was: "nja... goed...?" toen voelde ik me eigenlijk ook volkomen nuchter
@sadpanda: hahaha, ik begin de pit nooit:D maar ik doe altijd mee, daarbij was aan het einde de hele zaal zo'n beetje een moshpit/rave iedereen deed gek en ging los, schijnbaar was jij er niet dan:)
Sadpanda schreef:Oooh ben jij dr zo eentje, zonder shirt aan en pits beginnen... dat vind ik echt zwaar irritante mensen op dubstep feesten
Jumbo schreef:Mensen die mdma op hebben staan er meestal omheen, kijkend naar alle dronken debielen die aan het moshpitten zijn. Heb ik het idee :')
Aalpoepert schreef:
Ik weet het ik weet het! Britney Spears, maar het frappante is, kijk eens welke richting het nummer op gaat na 2:39!
kotaku schreef:mijn vrienden stonden wel te moshen en die stonden stijf van de X... het ligt gewoon aan de persoon...
nouja, iets relaxends dan maar deze keer
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten