Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dubstepfeesten

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Dubstepfeesten

Berichtdoor lemonhaze » zo maart 10, 2013 3:26 pm

Ik ben laatst voor het eerst naar een dubstep/drum 'bass feest geweest en vond het zo leuk dat ik over een tijdje weer naar zo'n feest wil.

Ik heb wat dingen gelezen over PRSPCT, Resist en nog wat andere feesten..
maar ik wilde weten of Prspct nou meer dubstep/drum 'n bass is of meer hard/breakcore, want ik kan er niet zo veel info over vinden. Als iemand er is geweest; hoe is het? hoe is die sfeer daar een beetje?

Zijn er mensen op dit forum die wel eens naar resist zijn geweest, hoe is dat dan etc?

Groetjesss lemonhaze5 :grin:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor ParadijsVogel » zo maart 10, 2013 5:58 pm

PRSPCT is wat meer raggen en beuken, frenchcore dat soort troep. Ben ik zelf totaal niet van. Resist was vorige keer wel tof maar niet super, om eerlijk te zijn. Volgende keer ga ik wel proberen om er weer bij te zijn. Locatie is wel relaxed, heel groot en goed geventileerd.

Overigens is er volgens mij ook elke week in de Melkweg een dubstep/dnb feest in de melkweg, gratis voor studenten.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Roomkaas » zo maart 10, 2013 6:26 pm

Ben naar resist #2 geweest, en ik heb me daar goed vermaakt ;)
Aardige reus.
Roomkaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: do nov 08, 2012 9:21 am

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor lemonhaze » zo maart 10, 2013 10:33 pm

ParadijsVogel schreef:PRSPCT is wat meer raggen en beuken, frenchcore dat soort troep. Ben ik zelf totaal niet van. Resist was vorige keer wel tof maar niet super, om eerlijk te zijn. Volgende keer ga ik wel proberen om er weer bij te zijn. Locatie is wel relaxed, heel groot en goed geventileerd.

Overigens is er volgens mij ook elke week in de Melkweg een dubstep/dnb feest in de melkweg, gratis voor studenten.



Ik ben inderdaad ook niet van die muziek! Resist is jammer genoeg 18+ en ik ben nog geen 18 dan, dus dat wordt hem ook niet haha. Ik wacht gewoon af tot er een leuk dubstep feest langskomt en anders moet ik (erg lang :S ) wachten tot subway xl5 !
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Fissa » ma maart 11, 2013 1:14 am

PRSPCT heeft meestal 4 area's ofzo, waarvan eentje dubstep. De rest is met name DnB, Crossbreed, Industrial Hardcore & Breakcore. Ik ken wel mensen die alleen voor de dubstep area gaan maar of dat het waard is kan ik ook niet zeggen. Het is over het algemeen wel de wat hardere dubstep (denk aan Balkansky, Bratkilla, Sinister Souls). Aankomende editie staat er ook wel "normale" dubstep (Posij, Distance, Nicon).

Resist is cool, maar je merkt goed dat er veel mensen zijn die Skrillex, Flux Pavillion, Excision en you name it dubstep vinden. Dagjesmensen dus. Niet dat ik daar iets tegen heb, die hebben ook recht om een feestje mee te pakken, maar het komt de "rave" sfeer niet ten goede. Verder alles goed geregeld, leuk feest. Vreemd trouwens dat het nu 18+ is, vorige twee edities waren 16+. Kan het ook nergens vinden behalve op Partyflock.

Subway is een absolute aanrader, vorige week XL4 gehad en echt een top feest. Goede muziek, goede locatie, goede sfeer, eigenlijk was alles goed. Maar zoals je zelf zegt, XL5 duurt nog wel ff.

Verder heb je vaker terugkerende feestjes zoals Deep Cuts Rave (jungle/diepe shit) en Give It Dub in Nijmegen, ben bij alle twee nog nooit geweest maar wel goede dingen over gehoord. In Melkweg en Tivoli (Amsterdam en Utrecht) heb je wel regelmatig zo'n feestjes zoals bijvoorbeeld http://partyflock.nl/party/239741:Noisi ... linch.html en je hebt bij Melkweg zoals ParadijsVogel al zei elke donderdagavond Cable. Twee keer geweest, vermaak me prima daar. Al is het niet de hele avond dubstep. In Amsterdam heb je ook nog organisaties 50Hurtz, Oi! & Lockdown die wel regelmatig feesten organiseren. Die kun je volgen op FB oid, dan blijf je wel redelijk op de hoogte.
Voor de meeste dubstep feestjes moet je natuurlijk in Rotterdam zijn, maar daar kom ik zelden dus kan ik je weinig over vertellen.

En je hebt natuurlijk nog de feesten die af en toe zijn zoals RFLX, evenementen met Amsterdam Dance Event en Lockdown Festival in de zomer.

Hoop dat je er wat aan hebt :D!
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Stefaan » ma maart 11, 2013 3:30 am

lemonhaze5, om even de betweterige zeurpiet uit te hangen: aangezien je blijkbaar nog best jong bent, let je er op dat je niet te vaak pillen neemt? Zéker de 3-maanden regel aanhouden. Al kan dat soms best moeilijk zijn als je net nieuw bent met xtc, of je nou jong of oud bent. Al hoop ik voor je dat je zoveel mooie drugs ervaringen kan meemaken als mogelijk zijn, mits je je gezondheid in de gaten houdt. :stoned:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor lemonhaze » di maart 12, 2013 8:30 pm

@Fissa dankje voor je lange reactie! Subway xl4 was zeker een top feest!! Dat PRSPCT wat hardere dubstep is heb ik wel gezien inderdaad, ik heb even een paar dj's uit de line up opgezocht op youtube. Ik vind het zelf het geld niet waard als er maar 1 dubstep area is, dus dan maar een ander feest. Ik ben trouwens iemand die ook wel flux pavillion etc luistert haha, maar ieder z'n eigen ding toch! Ik luister heel veel verschillende muziek en ook verschillende soorten dubstep.
Ja dat van resist heb ik inderdaad ook op partyflock gelezen, meer kon ik niet vinden over de leeftijdsgrens! Thanks voor alle info, ga zeker even een paar van de feesten die je hebt genoemd opzoeken om te kijken hoe dat is!

@Gman007 Je mag best de betweterige zeurpiet uithangen hoor ;) Ik vind het wel goed van je dat je dit zegt. Ik hou zeker goed in de gaten hoe lang ik ertussen hou. Wel heb ik vaak gelezen dat 2 maanden ook netjes is of klopt dit niet? Ik heb laatst met subway wel te kort na de vorige keer xtc gebruikt, maar daar wil ik zeker geen gewoonte van gaan maken. Het was echt met hoge uitzondering, omdat subway dus vlak daarna was. (dit soort excuusjes worden vast vaker gebruikt, maar ik meen het wel). Ik hoop zelf ook dat ik nog heel veel mooie drugs ervaringen mee ga maken, maar altijd wel voorzichtig natuurlijk! Ik ben wel iemand die altijd eerst overal goed over nadenkt en echt alles opzoekt voor ik iets probeer, ik ben inderdaad best jong maar ik ga sowieso verantwoordelijk om met dit soort dingen.

groetjesss lemonhaze5
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor ParadijsVogel » di maart 12, 2013 8:52 pm

@Fissa, toch wel grappig hoe je Resist aanhaalt om de dagjesmensen en vervolgens SXL een absolute aanrader vindt. Het zijn allebei leuke feesten, maar allebei ook veel dagjesmensen.

Verder is op 3 mei weer een editie van 50Hurtz met best wel leuke namen en 16+: https://www.facebook.com/events/3475356 ... 5/?fref=ts

Ik weet zelf nog niet of ik daar heen ga, vorige keer liep ik me nogal te ergeren aan dat kleine grut wat er rondloopt en XTC eigenlijk niet aan kunnen of te lam waren om op hun benen te staan.

23 maart is Rampage in Antwerpen (vanaf Rotterdam gaan bussen ernaartoe voor 18 euro retour), hele vette line-up van namen die je niet zoveel tegen komt en ook 16+.

29 maart is er Noisia invites in de Melkweg

29 maart is ook Skream in Perron Rotterdam

15 April is subway beach party in Haarlem(?)
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor lemonhaze » di maart 12, 2013 11:44 pm

ParadijsVogel schreef:@Fissa, toch wel grappig hoe je Resist aanhaalt om de dagjesmensen en vervolgens SXL een absolute aanrader vindt. Het zijn allebei leuke feesten, maar allebei ook veel dagjesmensen.

Verder is op 3 mei weer een editie van 50Hurtz met best wel leuke namen en 16+: https://www.facebook.com/events/3475356 ... 5/?fref=ts

Ik weet zelf nog niet of ik daar heen ga, vorige keer liep ik me nogal te ergeren aan dat kleine grut wat er rondloopt en XTC eigenlijk niet aan kunnen of te lam waren om op hun benen te staan.

23 maart is Rampage in Antwerpen (vanaf Rotterdam gaan bussen ernaartoe voor 18 euro retour), hele vette line-up van namen die je niet zoveel tegen komt en ook 16+.

29 maart is er Noisia invites in de Melkweg

29 maart is ook Skream in Perron Rotterdam

15 April is subway beach party in Haarlem(?)


De beachparty had ik inderdaad ook al gezien, is wel 18+!
Van rampage zag ik een soort promo op youtube en het leek me wel heel vet, maar het is best ver weg. De rest ga ik even opzoeken haha~.

En over dat kleine grut wat de xtc niet aankan, snap ik wel, maar als jij het naar je zin hebt is het toch goed! Ik heb zoiets van doe lekker je eigen ding en zorg dat jij zelf gewoon een leuke avond hebt toch! Niet letten op hoe anderen iets kunnen handelen of niet. ;)

Thanks voor de reacties trouwens !
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor TrotseBoer » wo maart 13, 2013 11:06 am

Koninginnenacht in Groningen: Noisia invites met o.a Foreign Beggars en Calyx & Teebee. Toch leuk dat Noisia altijd terug naar ons mooie Groningen keert om een mooi feestje te bouwen. Vorig jaar was het ook prachtig. In de Oosterpoort trouwens.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Taxi. » do maart 14, 2013 6:11 pm

Elke 2 maanden in de Melkweg is 50hurtz.
Altijd wel vette dubstep en toffe sfeer voor 15 euro. Is trouwens ook 16+ dus je kan er gewoon in. Zoals ik al zei vind ik de sfeer daar altijd heel chill, ook relaxte mensen van de Melkweg zelf. Die roken af en toe ook jointjes mee in de rookruimte etc.
PRSPCT lijkt me teringhard. Vorige editie kon ik niet helaas, maar in mei is er als het goed is nieuwe editie waar ik wss wel heen ga.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Karhu » do maart 14, 2013 8:06 pm

TrotseBoer schreef:Koninginnenacht in Groningen: Noisia invites met o.a Foreign Beggars en Calyx & Teebee. Toch leuk dat Noisia altijd terug naar ons mooie Groningen keert om een mooi feestje te bouwen. Vorig jaar was het ook prachtig. In de Oosterpoort trouwens.


Toch jammer dat de kwaliteit van Noisia's producties zo hard achteruit is gegaan, dat ik het niet eens meer volg :(

Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Trippie » do maart 14, 2013 8:21 pm

UKF Rampage
http://www.youtube.com/watch?v=oprmoeXLBUc
Volgende zaterdag, Lotto Arena Antwerpen.
Ben ik al 2x naartoe geweest, geweldig feest.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor ParadijsVogel » do maart 14, 2013 8:24 pm

Trippie schreef:UKF Rampage
http://www.youtube.com/watch?v=oprmoeXLBUc
Volgende zaterdag, Lotto Arena Antwerpen.
Ben ik al 2x naartoe geweest, geweldig feest.


Zaterdag over een week is het. Ik ga er ook heen. Ik ben met een vriend de enige in de partybus vanaf Rotterdam, best wel zielig.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Trippie » do maart 14, 2013 8:30 pm

ParadijsVogel schreef:Ik ben met een vriend de enige in de partybus vanaf Rotterdam, best wel zielig.

Als je de bus vervangt door een auto is het al minder zielig :D

Nou ja, leve het openbaar vervoer is mijn motto :D
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor TrotseBoer » do maart 14, 2013 9:22 pm

Karhu schreef:
TrotseBoer schreef:Koninginnenacht in Groningen: Noisia invites met o.a Foreign Beggars en Calyx & Teebee. Toch leuk dat Noisia altijd terug naar ons mooie Groningen keert om een mooi feestje te bouwen. Vorig jaar was het ook prachtig. In de Oosterpoort trouwens.


Toch jammer dat de kwaliteit van Noisia's producties zo hard achteruit is gegaan, dat ik het niet eens meer volg :(



Vind de shit van "vroeger" ook lekker maar vind de nieuwe shit zeker niet minder goed.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor DamnFine69 » do maart 14, 2013 9:37 pm

ParadijsVogel schreef:
Trippie schreef:UKF Rampage
http://www.youtube.com/watch?v=oprmoeXLBUc
Volgende zaterdag, Lotto Arena Antwerpen.
Ben ik al 2x naartoe geweest, geweldig feest.


Zaterdag over een week is het. Ik ga er ook heen. Ik ben met een vriend de enige in de partybus vanaf Rotterdam, best wel zielig.


Lijkt me echt een dik feest, helaas is het in België.
Ik ben toch altijd bang om dope mee te nemen naar België of is dit niet veel anders als in Nederland?

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor AgeOfLove » do maart 14, 2013 10:54 pm

Jb_ schreef:Ik ben toch altijd bang om dope mee te nemen naar België of is dit niet veel anders als in Nederland?


Ach Bartje De Wever heeft de war on drugs verklaard in Antwerpen maar uiteindelijk is het niet anders dan in Nederland hoor. Steek het goed weg en wees discreet wanneer je het binnenspeelt ;)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Trippie » vr maart 15, 2013 10:53 am

Jb_ schreef:Ik ben toch altijd bang om dope mee te nemen naar België of is dit niet veel anders als in Nederland?


Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is het grootste gevaar de controle die er soms is aan de ingang.
Ik steek mn dope altijd in mn schoenen, dit is nog nooit misgegaan (en ik heb zo goed als altijd dope bij op een feest). Als je heel paranoide bent steek je het best in je onderbroek.
Wat ze doorgaans controleren, mocht er fouillage zijn (is niet altijd het geval maar komt wel voor) zijn je zakken, de kap van je trui/jas, je portefeuille en je pak sigaretten, steek het dus nooit daarin.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor lemonhaze » za maart 16, 2013 7:43 pm

Rampage lijkt me ook echt heeel vet, maar dat is zo ver weg! Ik ga er zeker een keer heen als ik wat ouder ben. :grin:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Dubstepfeesten

Berichtdoor Fissa » zo maart 17, 2013 7:14 pm

ParadijsVogel schreef:@Fissa, toch wel grappig hoe je Resist aanhaalt om de dagjesmensen en vervolgens SXL een absolute aanrader vindt. Het zijn allebei leuke feesten, maar allebei ook veel dagjesmensen.

Verder is op 3 mei weer een editie van 50Hurtz met best wel leuke namen en 16+: https://www.facebook.com/events/3475356 ... 5/?fref=ts

Ik weet zelf nog niet of ik daar heen ga, vorige keer liep ik me nogal te ergeren aan dat kleine grut wat er rondloopt en XTC eigenlijk niet aan kunnen of te lam waren om op hun benen te staan.

23 maart is Rampage in Antwerpen (vanaf Rotterdam gaan bussen ernaartoe voor 18 euro retour), hele vette line-up van namen die je niet zoveel tegen komt en ook 16+.

29 maart is er Noisia invites in de Melkweg

29 maart is ook Skream in Perron Rotterdam

15 April is subway beach party in Haarlem(?)

Mijn ervaring was dat er op Resist toch wel een stuk meer waren hoor. Vond de sfeer op Resist niet slecht maar heel anders dan op Subway en de sfeer op Subway vond ik dan toch wel een stuk leuker. Ook uit mijn eigen omgeving waren er echt super veel mensen die naar Resist gingen om eens een keer wat anders te proberen of om "eens te kijken bij een dubstep feest" en er ging echt bijna niemand die ik ken naar Subway. Maar zoals ik al zei heb ik er niets tegen, het komt wat mij betreft de sfeer gewoon niet echt ten goede.
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm


Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron