Azgaza schreef:ben nieuwsgierig naar jullie resultaten.
knolselderij schreef:of niet geloof met het slappe gelul over diepe gedachtegangen enz
Moraaltje schreef:knolselderij schreef:of niet geloof met het slappe gelul over diepe gedachtegangen enz
Alleen maar omdat jij niet in staat bent om diepe gedachtegangen te hebben wil dat niet zeggen dat het niet kan.
Ik weet niet wat je bedoelt met geloven, er valt niks aan te geloven, het lijkt nu net alsof je zegt dat het allemaal slap geouwehoer is, terwijl je het waarschijnlijk gewoon niet kan bevatten. En dat is niet erg, maar ga dan niet lopen schijten op de mensen die het wél enigszins kunnen bevatten.
knolselderij schreef:Moraaltje schreef:knolselderij schreef:of niet geloof met het slappe gelul over diepe gedachtegangen enz
Alleen maar omdat jij niet in staat bent om diepe gedachtegangen te hebben wil dat niet zeggen dat het niet kan.
Ik weet niet wat je bedoelt met geloven, er valt niks aan te geloven, het lijkt nu net alsof je zegt dat het allemaal slap geouwehoer is, terwijl je het waarschijnlijk gewoon niet kan bevatten. En dat is niet erg, maar ga dan niet lopen schijten op de mensen die het wél enigszins kunnen bevatten.
zal best dat mensen een banaan schilderen en er mee bedoelen dat er te weinig respect is in de hedendaagse tijd. maar ik heb het gevoel dat mensen schilderijen en kunst in zn algemeen teveel een betekenis geven en te diep nadenken. Het kan ook zijn dat er gewoon een Banaan is geschilderd en niets meer
Zazuu. schreef:dat kan, maar dan is het geen kunst, dan is het een kunstje.
knolselderij schreef:Zazuu. schreef:dat kan, maar dan is het geen kunst, dan is het een kunstje.
jaa daar zit nu het punt, wie bepaald wanneer het kunst is.
soms zie ik een schilderij met 2 strepen, en dan hoor je verhalen dat die 2 strepen verlangen symboliseren. Het kan toch ook zijn dat de schilder 2 strepen heeft gezet gewoon omdat ie 2 strepen wou zetten. Vervolgens verzinnen andere dr een onzin verhaal bij.
Miele schreef:Ligt het aan mij, of ben ik de enige die zich afvraagt wat een afstudeeronderzoek naar kunst doet in het forum "muziek en uitgaan" op een drugsforum??
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten