Eko schreef:Zijn wij reeds facebookvrienden dan, of heb je uit deductie kunnen bepalen wie ik ben?
Ging de aanwezigheidslijst af en kwam iemand tegen met een snor, uit gent, met vossen en een foto die ooit op df heeft gestaan, dusja
Eko schreef:Zijn wij reeds facebookvrienden dan, of heb je uit deductie kunnen bepalen wie ik ben?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Eko schreef:Zijn wij reeds facebookvrienden dan, of heb je uit deductie kunnen bepalen wie ik ben?
Ging de aanwezigheidslijst af en kwam iemand tegen met een snor, uit gent, met vossen en een foto die ooit op df heeft gestaan, dusja
Eko schreef:die lijst vergeet de dingen waar ik naartoe ga:
Sanctuary & ShiShu present Soirée Speciale
Saturday, 7 July 2012
Metamorphosis Present: *Tales Of The Sun*
Friday, 13 July 2012
Een BlijfJong festivalletje
Friday, 20 July 2012
Oizo schreef:Heerlijk Wizkit
Bedankt, hier ga ik zeker gebruik van maken!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:http://www.facebook.com/events/299494070131369/
Voor het emailadres PM je best Azymuth, Lavalamp of Eko eens denk ik. Ik ga normaal gezien ook, maar heb het adres nog niet.
FranX schreef:Fijne lijst! Dank je wel Wizkit.
Antaris Project en Waldfrieden spreken mij wel aan.
Waldfrieden valt wel weer samen met Landjuweel in Ruigoord... keuzes keuzes.
Heeft iemand wat meer info over dat Blijfjong festivalletje?
Eko schreef:Ik heb de flyer van blijfjong, met het e-mail adres, en de boodschap om het niet door te vertellen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Azymuth schreef:Goa gil is inderdaad wel een grote naam, maar ik vind zijn latere mixen ook allemaal maar redelijk plat.
MadameTetu schreef:Er zou vandaag n goa zijn in het Antwerpse, maar vind er niks over! Iemand een idee?
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten