Ik ga volledig akkoord, vorig jaar was pas m'n eerste keer (daarvoor altijd verplichtingen op school gehad).
Maar ik heb wel altijd aandachtig de afiche gevolgd. Er zijn nog een heel pak goeie namen, maar als je ziet dat ik dit jaar maar 1 keer écht moet kiezen tussen 2 bands...
(en dan is het nog maar Korn en Angel Witch, ik wil natuurlijk liever naar Angel Witch, maar m'n maten vinden nostalgie blijkbaar belangrijker

toegegeven, Korn kan wel eens leuk zijn.)
Ik merk wel dat er meer bands boven komen die verschillende stijlen combineren, maar dan op een goeie manier, zoals Kvelertak. Hopelijk wordt dat een trend, dan zwakt die hype van de metalcore hopelijk wat af.
Zet al die metalcore op een ander festival zoals Groez, als ik me niet vergis is het daar meer punk/hardcore minded.
Maar Graspop is qua organisatie sowieso een van de betere festivals. Genoeg plaats op de weide, redelijk kalme camping, propere toiletten. Tegenover Werchter: veel te kleine weide, luide camping, vieze chemische toiletten. (Alleen de ruimte op de campings is ideaal daar).