Bosvos schreef:Electric wizard, kvelertak
Dopezilla schreef:Bosvos schreef:Electric wizard, kvelertak
't Is jammer dat ik niet zo'n zin heb om tussen de zweterige en harige metal heads te vertoeven voor drie dagen. Oh ja, en het feit dat de line-up altijd voor 80% uit kutbands bestaat. Maar Electric Wizard staat al heel lang op mijn lijstje om nog eens live mee te maken, en Kvelertak is ook een heerlijke band.
Ik denk niet dat ik hierheen ga, of er moet een grote groep vrienden ook gaan, zodat we een soort enclave kunnen vormen tussen alle dikke metal heads met het IQ van een eierschaal.
Olle
Bosvos schreef:Zet al die metalcore op een ander festival zoals Groez, als ik me niet vergis is het daar meer punk/hardcore minded.
Immo schreef:De line up op graspop word ook elk jaar minder of lijkt dat maar zo?
Bosvos schreef:magnet, Electric wizard, Opeth, Kreator.
Immo schreef:Vind het knap dat mensen het dagen in die herrie kunnen volhouden.
Immo schreef:Vind het knap dat mensen het dagen in die herrie kunnen volhouden.
Inhale schreef:Paar jaar geleden ging Opeth niet door.. de bitches.
Dreuge schreef:Klopt het dat de camping al een week van tevoren open gaat?
Bosvos schreef:Dreuge schreef:Klopt het dat de camping al een week van tevoren open gaat?
Woensdag om 16h gaat de camping open geloof ik. Toch zeker woensdag, geen dag vroeger
triptune schreef:Bosvos schreef:Dreuge schreef:Klopt het dat de camping al een week van tevoren open gaat?
Woensdag om 16h gaat de camping open geloof ik. Toch zeker woensdag, geen dag vroeger
Nope, donderdag om 16h (:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten